Oslo-treff i det fri, torsdag 10. juni kl 17.

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Nå er reglene slik at vi kan møtes utendørs hvis vi holder god avstand og ikke er mer enn 10 stk. Det er jo sjelden vi er mer enn 10 stk, skulle vi forsøkt oss på et parktreff torsdag 10. juni? Slottsparken er jo nær togstasjonen.

Det synes jeg er et veldig godt forslag! Jeg får andre vaksinedose i morgen, så innen 10. juni burde jeg føle meg rimelig sikker. I min kommune anbefales det å ikke reise til kommuner med høyt smittetrykk, men innen juni er det forhåpentligvis bedre i Oslo også.

Forøvrig synes jeg det er hyggelig hvis vi kan fortsette med zoom-treffene også, selv etter at vi kan begynne å treffes in persona igjen.

Jeg bor dessverre ikke i en prioritert bydel i Oslo, så vaksine får jeg neppe med det første. Men nå fortsetter forhåpentligvis tallene å bedre seg generelt her.

Jeg syns også det hadde vært hyggelig med on-line treff av og til slik at vi som er litt ensomme bookcrossere også kan være med 🤩

Ja takk, begge deler 😄 Jeg blir gjerne med på treff i det fri hvis været tillater men synes absolutt at vi bør fortsette med online-treff også. Det er så hyggelig å se dere fra andre deler av landet 😊

Skjønner at mange synes videomøte er hyggelig, altså. Bare jeg som føler jeg som savner skrekkelig å faktisk treffe folk utenom skjerm. Skjerm er jo ganske slitsomt for oss migrenehoder. ;)

Nå sjekket jeg hva som er reglene i Oslo fram til og med 10. juni. Når det gjelder private sammenkomster, står det:

Sammenkomster utendørs på offentlig sted

Det er ikke tillatt å arrangere eller delta på private sammenkomster på offentlig sted utendørs der det er mer enn 20 personer til stede. Det vil si tilfeller hvor det er avtalt at man skal møtes på offentlige steder som i parker, skogen, lekeplasser og lignende.

Jeg regner med at dette gjelder oss.

Skal vi avtale noe? F.eks. kl. 17.00 i Slottsparken torsdag 10. juni? Alle tar med eget pledd/noe å sitte på, håndsprit osv. Vi må holde to meter avstand.

Skulle gärna vara med på ett "riktigt" träff igen, men har 10 timmars digitala möten på en digital konferens inplanerad onsdag, torsdag och fredag den veckan... får se hur mycket jag verkligen orkar, men blir tyvärr inga andra möten för mig den 10e då.

Blir det treff i Slottsparken torsdag 10. kl. 17.00?
Og hvor i parken skal vi møtes?

Jeg stiller i hvert fall gjerne 😊

Jeg er med! Fikk første dose vaksine i dag.

Det går en sti fra bakken opp mot slottet på sørsiden, kan jo finne en skygge under noen trær der? Evt. møtes ved statuen av Karl Johan?

Det går en sti fra bakken opp mot slottet på sørsiden, kan jo finne en skygge under noen trær der? Evt. møtes ved statuen av Karl Johan?

Enklest å møtes ved statuen? Da er det umulig å ta feil av stedet :-)

Enklest å møtes ved statuen? Da er det umulig å ta feil av stedet :-)

Enig i at det er enklest å møtes ved statuen. Jeg møter dere der :))

Kl. 17 ved statuen foran slottet torsdag 10. juni!

Ta med pledd, munnbind, håndsprit og bøker.

Sitter på en skranglete buss som snegler seg framover i rykk og napp...

Hyggelig å treffes igjen! Håper vi blir flere etterhvert.

Hyggelig å treffes igjen! Håper vi blir flere etterhvert.

Ja det var kjempehyggelig 🤗

Kjempehyggelig! :-)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.