Hva leser vi 17-23 mai 2021?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Jeg leser:

Winston Churchill - The Gathering Storm
Nathaniel Hawthorne - The House of the Seven Gables
Seishi Yokomizo - The Honjin Murders
Matt Haig - The Humans
Vigdis Hjorth - Arv og miljø

Jag traskar vidare i Himalaya medan jag går Hemåt över isen.

Anna Karenina av Lev Tolstoj.

- Förtvivlade människor av Paula Fox

Jeg leser Maktspillet av Henrik Fexeus. Undertittel er: Sympatiske teknikker for å bestemme over alt og alle.
Nå skal det bli forandringer her. Nå skal jeg lære teknikker for å få min vilje og meninger frem. På en måte. Om jeg får det til er en annen sak. Jeg er lei av å bli tråkket på og at mine meninger ikke teller.

https://www.bookcrossing.com/---/16221079

Jeg leser Maktspillet av Henrik Fexeus. Undertittel er: Sympatiske teknikker for å bestemme over alt og alle.
Nå skal det bli forandringer her. Nå skal jeg lære teknikker for å få min vilje og meninger frem. På en måte. Om jeg får det til er en annen sak. Jeg er lei av å bli tråkket på og at mine meninger ikke teller.

https://www.bookcrossing.com/---/16221079

Girl power 💪🏻

Begynte å lese den tredje Dimsie-boka i går, "Dimsie tar ledelsen"

Gjør for tiden et forsøk på å faktisk bli ferdig med noe... Er ned i disse fem:

«Jernulven» av Siri Pettersen
«What Would Jane Austen Do?» av Laurie Brown
«The Four Colors» av Ankur
«Blomsterdalen» av Niviaq Korneliussen
«Pride and Prejudice» av Jane Austen

Jeg har nå lest ut «Pride and Prejudice» av Jane Austen. Har lyst til å lese en annen av romanene hennes omigjen nå, men er nødt til å lese andre ting.

- Att uppfinna världen av Katrine Marcal
- Klara och solen av Kazuo Ishiguro
- Sommarens rikedom av Barbara Kingsolver
- Tre systrar och en jul att minnas av Sarah Morgan

Vilda 4 wks ago
Jag läser
Animal Farm av George Orwell och har läst Lyra's Oxford av Philip Pullman

Spådomen av Agneta Pleijel

Leste ut The Humans i dag. Anbefales!!

Catch 22 av Joseph Heller
Axel von Fersen av Herman Lindkvist som ljudbok i bilen.

Hva synes du om Catch 22?? Den tok meg en evighet å tvinge meg gjennom (og jeg er ikke alene her 😜)

Hva synes du om Catch 22?? Den tok meg en evighet å tvinge meg gjennom (og jeg er ikke alene her 😜)

Enda én som prøver seg, tenkte jeg! Skal bli spennende å høre om den falt i smak :-))

Enda én som prøver seg, tenkte jeg! Skal bli spennende å høre om den falt i smak :-))

Jag var oerhört skeptisk till en början men jag bestämde mig för att inte ge mig (efter att ha blivit påhejad av en kompis som tyckte om den) och till slut tyckte jag att den var riktigt bra. För mig vände det när jag slutade förvänta mig att den skulle vara rolig vilket den ju åtminstone delvis presenterats som...

Hr inte kommit så långt, så jag har ingen ordentlig uppfattning än. ;-)

Leste ut Dimsie tar ledelsen i dag

Spådomen är utläst, nu startar jag på en essäbok av Peter Englund som heter Tystnadens historia.

Leste ut The Honjin Murders i dag

Klara och solen av Kazuo Ishiguro

Hann även med Dirty dancer av Thomas Engström

Har lest ut volume 2 og 3 av Heartstopper de siste dagene, og leser nå volume 4.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.