Söker böcker på norska; vill någon bookcrossare i Norge byta böcker med mig?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Jag letar efter tre böcker som jag gärna skulle vilja läsa på norska.
Om någon av er bookcrossare i Norge har någon av dem så skulle jag gärna byta mot någon annan bok.

Jag önskar mig:
Svøm med dem som drukner av Lars Mytting
Før du sovner av Linn Ullman
Jernulven av Siri Pettersen

Om någon kan tänka sig att skicka någon av dessa så titta i min bokhylla och välj en eller två böcker från AVL eller TBR per bok du vill skicka.
Jag läser helst pocketböcker (och de är ju inte lika dyra att skicka heller).

Skulle gjerne gjort det. Jeg har kanskje lovet deg Svøm med dem som drukner, en gang tidligere, men den er ganske stor og tung. Å sende den til Sverige koster 130,- Jeg syntes det er en litt for høy pris. Selv om jeg av og til sender ting ut og betaler det det koster. Hadde den veid 10 gram mindre hadde det kostet 70,- . Det blir dyre 10 gram. Det er da ikke langt unna prisen for en ny.

Nej, jag håller helt med; det blir ju för löjligt mycket i porto. Jag läser nästan bara pocketböcker så jag bara tänkte mig att det skulle vara i pocket, men det borde jag ju ha skrivit. Jag kan lägga till det i posten.

Om ingen har någon av böckerna tänkte jag beställa dem via min lokala bokhandel som jag gärna stöder. Jag tänkte bara att jag skulle höra här först. För att det är kul att få bc-byta ibland. :-)

Stort tack zimort för att du tittade efter och kontrollvägde!

Den jeg har er i pocket, men den kunne fint ha blitt produsert i litt mindre format.

Den jeg har er i pocket, men den kunne fint ha blitt produsert i litt mindre format.

Jeg skal ta en titt i hyllene mine og se hva jeg har.
Jeg gir deg beskjed i morgen.

Jeg skal ta en titt i hyllene mine og se hva jeg har.
Jeg gir deg beskjed i morgen.

Nå har jeg sett etter. Jeg trodde jeg hadde Ullmann-boken, men husket feil.

Svøm med dem som drukner av Lars Mytting
Før du sovner av Linn Ullman

Disse har jeg hatt, men ble sluppet fri for lenge siden. :(

Jernulven av Siri Pettersen

Må innrømme at jeg holder hardt på mine eksemplarer. Den er for øvrig ganske tjukk, og kommer som heftet utgave 22. mai.

... og kommer som heftet utgave 22. mai.

Tack! Det här var jättebra att få veta! Då ska jag vänta lite innan jag beställer för det är ett sådant exemplar jag helst vill ha.

Er du interessert i Linn Ullmann generelt, eller er det denne spesielle boken du er ute etter?
Jeg har "Nåde" av Linn Ullmann tilgjengelig hvis du er interessert.

Er du interessert i Linn Ullmann generelt, eller er det denne spesielle boken du er ute etter?
Jeg har "Nåde" av Linn Ullmann tilgjengelig hvis du er interessert.

Det är just den boken jag ute efter. Men tack för att du frågade. <3

Jeg har Linn Ullmann Før du sovner, i hardback. Så den veier litt den også, hadde tenkt å bokkrysse den, men likte den så godt da jeg leste den, at jeg har vanskelig med å gi slipp på den,

Vet at jeg har en bok av Lars Mytting som jeg ikke har lest, tror kanskje det er den du spør etter, men etter vannlekkasjen ble det så surrete med bøkene mine, så jeg vet sannelig ikke hvor det er blitt av den. Jeg skal holde utkikk, Nordpirat. Den kan jeg sende deg når jeg finner den 🙃😄

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.