Tack för vingarna/tassarna!

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Har inte varit inne på ett tag...är liksom mitt i en flytt...men en flytt som innebär att alla mina böcker äntligen kan packas upp ur sina lådor. Ja, ni bokälskare förstår vad det innebär 😂

Nu letar jag nya bokbytarhyllor i min nya hemstad och hoppas snart lyckas göra mig av med min enorma kasse med böcker som borde släppts för länge sedan.

Det er ikke et ordentlig hjem uten bøker 😊

Precis LeishaCamden, inget hem utan böcker. Så äntligen ett riktigt hem!!!!!

Vingarna kom från mig. Jag kände för att stödja sajten genom ge bort lite vingar. Kollade på startsidan av vår del av forumet vilka som saknade och tyckte att du behövde ett par.

Grattis till att få upp dina böcker. Det blir mer hemtrevligt då. Känns naket utan böcker, tycker jag.

Tack Elis <3
Jo, ett hem behöver böcker. Älskar böcker, är nog faktiskt helt tokig i böcker. Så jag njuter av att packa upp lådor som stått i förrådet nedpackade i 7-8 år. ÄNTLIGEN!

Jag tror att mina vingar/bollar kan ha kommit tillbaka samtidigt. Blev så glad när jag såg det! Stort tack elis!

Jag tror att mina vingar/bollar kan ha kommit tillbaka samtidigt. Blev så glad när jag såg det! Stort tack elis!

Det stämmer. Varsågod!

Mina tassar är tillbaka! Tack elis!

Så godt det blir for deg å få pakket ut alle bokkassene! - Og hvis det er 7-8 år siden sist du så dem, så blir det jo nesten om å treffe igjen gamle venner man ikke har sett på år!
Du kommer til å få så ro i sjela og masse glede, bare over å se de kjære bokryggene smile til deg i hylla. Det er jeg sikker på.

Enig med de andre, der er ikke ordentlig hjemmekoselig uten bøker! Ja, jeg kunne nesten sagt, det om hvert eneste rom i hjemmet. :) Intet hjemmekoselig rom uten bøker!

Ja, jag njuter av att se och kunna bläddra i mina böcker. En känsla av att hitta hem.

Läste att välfyllda bokhyllor numera är så trendigt att man numera kan köpa böcker per hyllmeter ( https://www.google.se/---/bocker-saljs-per-hyllmeter-som-prydnad-man-vill-signalera-att-har-bor-nagon ). Själv fixar jag mina hyllmeter själv med böcker jag älskar!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.