Fikk dere bøker under treet i år?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Jeg fikk tre bøker:
"Terry Pratchett - The Spirit of Fantasy" av Craig Cabell
"Gul bok" av Zeshan Shakar
"Jeg foreslår at vi våkner" av Beate Grimsrud

Jeg fikk den nye boka om kong Harald som jeg hadde ønsket meg. Dessuten fikk jeg en utgave av Good Omens med omslagsbilde fra den nye TV-serien ... den skal jeg nok bytte for jeg har den fra før i en annen utgave (som er signert av begge forfatterne!). Og så fikk jeg en kokebok med bare bringebær-oppskrifter! 😃😋

Jag fick "Ett liv på vår planet av David Attenborough" som jag hade önskat mig och sen fick jag "Jag kan ha fel av Björn Natthiko Lindeblad m.m.". Den har jag kollat på men inte läst något om men den verkar vara intressant. 😃

Jag fick inte en enda...tror min familj tycker jag läser för mycket ;) Jag läser ju på jobbet och läser på fritiden så jag förstår dem. Istället fick jag en häftpistol och en laserskrivare...

Nej tyvärr fick jag ingen bok i jul. Det kanske bara är bra, så hinner jag läsa ikapp de bäcker jag redan har.

Jag fick en kalender med mycket att läsa och fundera över under hela året. Ingen bok i år.

Jag fick ingen bok under granen i år. Men jag fick precis innan jul en stor mängd böcker från BAMP och från att delta i Holiday Gift Giving i (Not-So-) Random Acts of BookCrossing Kindness -forumet. Så jag känner att jag fått min beskärda del av världens böcker. Ha ha!

Nej, inte just på julafton under granen. Men jag fick en adventsnovellix av Deepswamp - Shuno av Dogge Doggelito, några tyska adventstegelstenar av BAMP - tre av delarna i Hebamme-Saga + ett par diktböcker av Octavio Paz, och så den engelska kriminalromanen The Murder at Road hill house som jag valde själv av Lakrits.

Fikk kun Persuasion av Jane Austen, utgaven som er i "Penguin Clothbound Classics"-serien. Samler på disse Jane Austen-utgavene. :-) Ellers fikk jeg ingen bøker, men får jo generelt veldig få julegaver.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.