Skandinavisk digitalt BC-møte torsdag 10. desember 2020 kl 17.00

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Også i desember blir et et online møte torsdag 10. desember 2020 kl 17.00, og håper også denne gang at flere vil delta fra skandinavia.

Det er mulig å koble seg på så lenge møtet varer (frem til kl 19).

Vad roligt. Missade förra gången men hoppas att jag kan vara med den här gången. :)

Jeg er med 😊

Jeg stiller :-)

Jeg legger det inn i kalenderen. Det var veldig hyggelig, så jeg vil gjerne være med igjen.
Skal se om jeg kan ta med meg noen bøker til møtet denne gang.

Jag är med! Kan bli lite sen. Lovar att smyga in.

Panzeranzi 2 wks ago
Kul!
Jag är gärna med - blir det på Skype?

MLA 2 wks ago
RE: Kul!
Jag är gärna med - blir det på Skype?

Møtet blir på Zoom.

Link blir lagt ut her senere.

MLA 1 wk ago
Starttidspunkt
Skal i et nytt "møte" med jobben på Teams fra kl 19, så lurer på om vi kan starte dette møtet fra kl 17.

Det går fint for meg i hvert fall. Kanskje du bare like gjerne kan redigere i overskriften med en gang 😊

Kl 17.00 er greit for meg.

17 passar för mig med!

Skal i et nytt "møte" med jobben på Teams fra kl 19, så lurer på om vi kan starte dette møtet fra kl 17.

Jag kan inte då. Men kör ni. Det blir fler chanser för mig.

Men försöka komma in på slutet iaf? Vi kommer ju då säkert hålla på till kvart i sju ... ? 🙂

Men försöka komma in på slutet iaf? Vi kommer ju då säkert hålla på till kvart i sju ... ? 🙂

Ja

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.