Adventskalender 2020?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Är ni intresserade av att göra adventskalendersläpp i år?

Är ni intresserade av att göra adventskalendersläpp i år?

Jeg blir med på det, men tror ikke jeg får til å slippe en bok hver dag. Det kommer an på smittesituasjonen. Vi har strenge restriksjoner her nå. Ikke godt å si hvordan det er i desember.

Ja, jag vill gärna vara med! Jag har tänkt på din bc-adventskalender flera gånger senaste dagarna, Panzeranzi, och hoppats att det snart skulle komma en tråd. :-)
Jag säger samma sak varje år: jag kanske inte klarar att släppa en bok varje dag, men hur det nu har gått till så har jag klarat det nästan varenda år! Men jag säger ändå samma sak i år igen, och i år är ju situationen verkligen olik alla tidigare år i och med pandemin, som sota48 så riktigt påpekar. Vi får se tiden an...

Ja jag vill gärna vara med. Ambitionen är att släppa 24 böcker men det blir så många jag hinner med.

Jeg er gjerne med men jeg tror ikke jeg klarer hver eneste dag ... Men alle monner drar :-)

Brukar inte lyckas så bra, men utmaningar är alltid 😌

Panzeranzi 3 wks ago
Kul!
Kul att ni har lust i år igen - jag lägger upp tråden i slutet av månaden. Som vanligt finns det inga krav och inget att vinna , mer än att ha kul.

Visst är det speciellt i år och kanske att man inte vildsläpper böcker på samma sätt som annars, men förhoppningsvis går det att släppa någon bok i juletid.

Først tenkte jeg at det nesten ikke blir mulig i år, men etter det digitale BC møtet i kveld, kjenner jeg at jeg har lyst til å slippe fri bøker. Og dette er jo en god måte til å få satt fri totalt 24 bøker, om mulig. Tanken slår meg, at hvis jeg pakker inn 24 bøker når på forhånd, altså gjør klar til advents-slipp nå, så er jo bøkene garantert smittefrie når de åpnes i desember. - Og hvis jeg pakker de inn som julegaver, med til og fra lapp på, så bør det være gode sjanser for at mange blir journalført. Håper jeg kan få til å gjøre klar noen bøker i det minste, selv om 24 sannsynligvis er vel ambisiøst.
Takk for morsom utfordring, Panzeranzi

Jag satsar på det i år.

Jag blir med i år också, men väljer att skicka iväg flera dagars böcker vid ett eller så få tillfällen som möjligt. Visar dem på rätt dag i tråden.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.