Stockholmsfika

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Hej!
Jag skickade en liten trevare till stab92 om fika och så kom vi överens om att jag skulle lägga upp en förfrågan här.
Är det någon annan än vi som tror att den kanske både vill och kan (och vågar) ses snart?
Någon som bor i Stockholm eller har något besök hit inplanerat under hösten? Beson kanske? Du har ju varit med några gånger redan.
Jag kan de flesta vardagkvällarna i veckan. På onsdagar funkar även eftermiddag. Helgträff funkar troligen också de flesta helger. Jag har inte så mycket spikat under hösten.

Jag börjar med att föreslå nästa tisdag eller torsdag, alltså den 20:e eller 22:a. Det är ju ganska kort framförhållning, men något ska jag väl komma med. Om stab92 kan ses då men ingen annan kan så bokar jag gärna in en andra fika lite längre fram också.

wingNordpiratwing 1 wk ago
Ändring
Och så var jag nästan genast tvungen att ändra mitt eget förslag. Håhåjaja.
Förslag:
Tisdag 20 okt eller torsdag 22 oktober.
(Jag ändrade i originalposten också.)

Torsdag skulle kunna fungera, lite beroende på tid och plats. Jag jobbar hemifrån och kan eventuellt sluta lite tidigare än vanligt men befinner mig i Haninge så då ska jag ta mig dit vi ska ses också.

Det skulle vara jättekul! Jag är ganska flexibel och kan förhoppningsvis anpassa mig till när du kan.
Jag hade tänkt föreslå Espresso house på Drottninggatan 90 B som mötesplats. Stab och beson och jag har träffats där några gånger.

Kul att det blir fika! Jag har inte varit i Stockholm sedan i mars (min sambo/särbo jobbar hemifrån i Göteborg sedan dess), men om jag åker upp hör jag av mig och kollar fika-läget.

Ja resandet har avtagit betydligt i år. Säg absolut till om du är här på besök - jag har saknat att ses!

Är i Sthlm på torsdag och firar min mors 91års dag så lite oklart om jag kommer, men håller mig uppdaterad om tid och plats så kanske....

Det vore jättekul! Jag förstår såklart om det inte går ihop, men jag blir jätteglad om du kommer!

wingNordpiratwing 1 wk ago
Förslag!
Då lägger jag fram som förslag:
Torsdag 22 oktober kl. 18.00
Espresso house, Drottninggatan 90 B.

wingDeepswampwing 1 wk ago
Ok
Jag försöker 😉

Jag kommer också på torsdag, det blir roligt att träffas igen.

Jag kommer också på torsdag, det blir roligt att träffas igen.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.