BC-treff i Oslo torsdag 8. oktober kl. 17.00 på Kafé Å, Nasjonalbiblioteket

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Hallo på dere!
Vi prøver Kafé Å på Nasjonalbiblioteket denne gangen. Da kan vi bruke bokkiosken på Solli Plass til å sette fra oss bøker.

Velkommen til bokprat og kaffe kl. 17.00 torsdag 8. oktober.

Til dere som lurte på veien fra Nationaltheateret stasjon: Samme vei som til Espresso House, bare litt lenger fram. Stor steinbygning.

Jeg kommer! :-D

Jeg regner med at jeg kommer, så framt det ikke kommer innskrenkninger igjen, mtp. koronasituasjonen i Oslo for tiden.

Jeg har lagt det inn i kalenderen, så ser jeg an smitte situasjonen og dessuten "prosjekt vannlekkasje i heimen"..... Det var artig å treffe dere igjen sist, - også høres det ut som en god ide å ha treffet nær ved en bokkiosk! Spennende. Dessuten har jeg aldri vært på Nasjonalbiblioteket heller.. Vi får se... smittesituasjonen er ikke så gunstig i Oslo p.t.

Jeg kan ikke delta denne gangen.

Har fått med meg at reiser til Oslo i høstferien, frarådes, så jeg har bestemt meg for å ikke komme.

Har fått med meg at reiser til Oslo i høstferien, frarådes, så jeg har bestemt meg for å ikke komme.

Høstferien var i forrige uke, men det var kanskje en generell anbefaling?

Selv reiser jeg ut og inn av Oslo regelmessig pga jobb.

Her er det høstferie denne uka...

Men har slått fra meg reiseprosjektet til Oslo denne uka, uansett smittesituasjon.

Jeg står midt i en vannlekkasje, og har nå funnet ut at jeg vil male veggene før det nye gulvet kommer. Det er jo en praktisk ting å gjøre nå som innboet er fjernet, selv om det krever litt intensiv innsats denne uka, for gulvet kommer i slutten av uka!

Jeg står midt i en vannlekkasje, og har nå funnet ut at jeg vil male veggene før det nye gulvet kommer. Det er jo en praktisk ting å gjøre nå som innboet er fjernet, selv om det krever litt intensiv innsats denne uka, for gulvet kommer i slutten av uka!

Vannlekasje høres ikke veldig festlig ut... Høres lurt ut å male mens møblene er ute, absolutt. Masse lykke til!

Vannlekkasje, mitt verste mareritt ... !! Lykke til! 😊

Jeg kommer.

Er det blitt bestilt bord?
https://www.nb.no/---/kafe-a/

Jeg har ikke bestilt bord. Har du anledning til å gjøre det?
Jeg har datatrøbbel. Må man bestille bord?

Jeg har ikke bestilt bord. Har du anledning til å gjøre det?
Jeg har datatrøbbel. Må man bestille bord?

Så ikke denne før nå... Ikke fikk jeg kommet heller, pga migrene.

Hade planerat för ett evenemang på universitetet men det blev inställd, så jag kan också vara med :)

Jeg kommer! Gleder meg til å se dere.

Hei dere som var på treffet på Kafé Å. Fungerte det bra - egnet til gjentakelse?

Hei dere som var på treffet på Kafé Å. Fungerte det bra - egnet til gjentakelse?

I morgen får jeg igjen Mac’en fra reparasjon. Hurraaa! Da kommer det tråd om nytt møte. På Kafé Å.

Jeg syntes det var et veldig bra sted 😊

Flott! Neste gang tror jeg at jeg har anledning.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.