I morgen er planen min å reise rundt i Telemark fra det ene mini-biblioteket til det neste, legge fra meg BC bøker og kanskje ta med noe fra bokskapene som kan bli BC bøker. Sjekke om det er aktivitet alle stedene - og finne ut hva som er rett plassering av mini- biblioteket på Akkerhaugen. Ta et bilde av det og sende til travelina, hvis jeg får det til.
Håper jeg rekker innom ganske mange steder underveis. Kom på at jeg kunne opprette en egen tråd, og at det kan være en egen sommerutfordring. - For meg som bor så langt unna noen aktiv BC gruppe, kjennes det inni mellom litt trist å legge ut en fin innbundet bok i det fri. - Men disse små bibliotekene derimot, innbyr jo til å bok-krysse skikkelige innbundete bøker. Så nå er jeg i ferd med å fylle en kasse jeg kan ta med på tur.
Har forstått at det finnes flere slike bok-bytte steder i Sverige også, så det er bare å henge seg på. Sommeren er en fin tid for å få bøkene ut på vandring. Og denne sommeren er det jo mange som er ute på rundturer i eget land.
Så gjelder det bare å passe på å legge ut flere bøker enn de jeg tar med! Haha!