Gatukatten Bob är död!

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Hörde det nyss på lokalradion i Jönköping.
Historien om honom och hans husse James Bowen är hjärtevärmande och rörande. Enligt författaren så räddade Bob hans liv. Det finns ett antal böcker om dem skrivna av James B. Den första (?) heter A Streetcat Named Bob. Har du inte läst dem ännu så gör det!

Har du inte läst dem ännu så gör det!

Så trist at Bob er død! Men han ble vel "godt voksen".

Jeg har lest "En gatekatt ved navn Bob - Og hvordan han reddet mitt liv", "Bobs bok" og "En gave fra Bob - hvordan gatekatten Bob lærte James meningen med julen", og jeg kan virkelig anbefale dem!! En rørende historie!

Jeg husker James skrev noe slikt som "Jeg mente at det siste jeg trengte var et dyr å ta meg av. Men det viste seg at det var nettopp dét [et dyr å ta meg av] jeg trengte." Jeg leste noe lignende skrevet av en som noe ufrivillig endte opp som hundeeier også. Dyr er definitivt god "medisin" og hjelp i livet, selv om man ikke alltid innser det med en gang.

Jeg tror favoritten min var når James fortalte om Bob og juletreet, og jula generelt. Jeg synes jeg ser for meg Bob som "hjelper til" med å pynte juletreet. Han rev ned ting hvis de hang på feil sted.

wingDeepswampwing 1 mo ago
Sorgligt
Men en så fin katt!

Jeg har den første av de bøkene, men har ikke lest den ennå. Bør virkelig somle meg til å gjøre det nå ... :-(

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.