Hva leser vi 15-21 juni?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Mariam Petrosyan - The Gray House
Antonio Garrido - The Corpse Reader
Kaspar Colling Nielsen - Den danske borgerkrig 2018-24
Manuel Puig - Edderkoppkvinnens kyss
Agatha Christie - The Murder on the Links
Ron Franscell - Alice & Gerald
NR Walker - Cronin's Key II

"Kjenner De Mr. Mulliner?" av P. G. Wodehouse
"Paktens voktere" av Tom Egeland på lydbok

- Sommaren med George av Marilyn French
- Skuggan på spegeln av Frances Fyfield

- Den stora utställningen av Marie Hermanson
- Place de l'Étoile av Patrick Modiano
- The Book of Dust av Philip Pullman (långläsning)
och ska börja om med
- Anklagelsen av Bandi

Gamla förhörsprotokoll, obduktionsprotokoll samt Granskningskommissionens betänkande angående utredningen av mordet på Olof Palme.

Jag har nördat ur totalt. Jag är jobbig för min familj, jag är jobbig för mig själv och jag hoppas att det här klingar av snart. Jag har svårt att orka med mig. Jag återkommer när jag klarar att öppna en bok igen. God natt.

Gamla förhörsprotokoll, obduktionsprotokoll samt Granskningskommissionens betänkande angående utredningen av mordet på Olof Palme. Jag har nördat ur totalt. Jag är jobbig för min familj, jag är jobbig för mig själv och jag hoppas att det här klingar av snart. Jag har svårt att orka med mig. Jag återkommer när jag klarar att öppna en bok igen. God natt.

Sen kan du ge dig på sökandet efter Catrine da Costas mördare. Boken jag läser nu är av Lars Borgnäs.

Lars Borgnäs Sanningen är en sällsynt gäst

Jeg prøver meg på 1q84, bok 1 og 2 av Haruki Murakami. Den har stått i hylla en stund og nå er det godt å få lest noen litt tykke bøker igjen.

Jeg prøver meg på 1q84, bok 1 og 2 av Haruki Murakami. Den har stått i hylla en stund og nå er det godt å få lest noen litt tykke bøker igjen.

Den er helt fantastisk.
Kos deg masse 😀

Den er helt fantastisk.
Kos deg masse 😀

Jag håller med, även om jag "bara" läst bok 1.

Har ikke vært noe flink til å lese denne uka, jeg skylder på varmen :-( Men har lest ut disse to:
Manuel Puig - Edderkoppkvinnens kyss
Kaspar Colling Nielsen - Den danske borgerkrig 2018-24

Jag har just läst färdigt
Ett jävla solsken av Fatima Bremmer

Sigrid Undset fremdeles.
Faller fritt som ingen drøm av Leif GW Persson (krim om Palmemordet)
Tirsdagsdamene, bok 1 og 2.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.