BOKRING: Blodets hetta (svensk oversetting) av Irene Némirovsky

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
En kort roman, meget velskrevet og godt fortalt. Det er sjelden jeg gir en bok 10 stjerner, men det har jeg gjort med denne. Boka er lettlest, samtidig som den er meget godt skrevet og meget dyktig fortalt.

Boka er oversatt av Dagmar Olsson, jeg kjenner ikke til henne, men opplever det som dette må være en meget god oversettelse av den franske originalen.

Legger en lenke til boka her, så kan dere sjekke hva Deepswamp skrev om boka Blodets hetta av Irene Némirovsky, - og hva jeg har skrevet etter at jeg ble ferdig med å lese boka og etterordet i går kveld.

Spent på om det er interesse for en bokring? Jeg deler gjerne denne leseropplevelsen med flere! Det er bare å melde i fra her i tråden, så setter jeg opp en liste. Drøyer 3-4 uker før jeg sender ut boka, slik at flest mulig skal ha hatt mulighet til å vurdere dette tilbudet.

https://www.bookcrossing.com/---/6899633

Läste Storm över Frankrike och tyckte mycket om den!

😃

Jag vill också väldigt gärna läsa den här boken.
Jag hittade Storm över Frankrike i en bokbytartunna på biblioteket och blev nyfiken på den. Sedan läste jag härom veckan historien om författaren och om hur böckerna kom till och blev ännu mer motiverad att läsa den. Och så nu kom detta erbjudande! Ett spännande sammanträffande!
Jag står gärna efter både babelfisk och LeishaCamden på listan för jag vill hinna läsa Storm över Frankrike först.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.