Registrerte bøker sist uke

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Vi har to skandinaver inne på den internasjonale lista blant de 100 BCere som har registrert flest bøker sist uke:

Stab92 har registrert 17 bøker og er med det på 63. plass på lista,
zimort har registrert 12 bøker og er med på på 88. plass på lista.

Bra jobba!

Takk du. Dette minnet meg på at jeg har noen til som er klare til å registreres og at jeg har enda flere som må gjøres klare for så å registreres. Jeg pleier å sjekke denne lista, men det har jeg glemt å gjøre på en stund. Og den har dessuten i en lang stund ikke vært i orden, men nå er den på plass igjen. Jeg bruker å samle opp bøker og så registrere mange fortløpende. Så sjekke lista om hvordan jeg ligger an.
Det dukker stadig opp bøker som skal registreres, men har vært flink og prøvd å begrense meg. Det er en kamerat av mannen min som stadig kommer med bøker han ønsker å kvitte seg med. Jeg har bestemt meg nå for å si til ham ar jeg ikke lenger kan ta i mot flere av disse bøkene. Jeg har ikke lenger plass til flere på rommet mitt og i hyllene mine. Jeg syntes også at jeg kanskje burde lese dem også før jeg slipper dem fri. Så da blir TBR haugen veldig høy av bøker jeg kanskje egentlig ikke har så lyst til å lese.

Vi har to skandinaver inne på den internasjonale lista blant de 100 BCere som har registrert flest bøker sist uke:

Stab92 har registrert 17 bøker og er med det på 63. plass på lista,
zimort har registrert 12 bøker og er med på på 88. plass på lista.

Bra jobba!

Gratulerer til stab og zimort!! Bra jobba!! 😃👏

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.