Gratis lydbøker på nett, lest av Phoebe Judge

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Det er sikkert langt fra alle som vet hvem Phoebe Judge er men hun er ... programleder, eller hva man skal kalle det, for en veldig god true crime-podcast som heter Criminal. Hun er kjent for å ha en spesiell og veldig gjenkjennelig stemme som mange liker veldig godt. I disse karantinetider har teamet hennes bestemt for å starte opp med noe nytt, nemlig at Phoebe skal lese høyt fra bøker som de synes kvalifiserer som 'mysteries'. :-) De legger ut et nytt kapittel hver dag som ligger på en åpen podcast-feed, bare å lytte til eller laste ned for alle som vil.

Hittil har hun lest en Agatha Christie-bok, 'The Mysterious Affair at Styles', og en langnovelle av Arthur Conan Doyle, 'The Hound of the Baskervilles'. Nå holder hun på med en roman igjen, Wilkie Collins' 'The Moonstone'. Sistnevnte er på listen over 1001 bøker du må lese før du dør, for de som driver på med den.

Hvis noen flere vil høre på dette så kan man gå hit
https://podbay.fm/---/1503921457
eller søke på 'Phoebe Reads A Mystery' der man hører på podcast.

Ville bare tipse om dette siden jeg vet at det finnes folk her som er glad i lydbøker :-)

Takk for tipset, det skal jeg utforske.

Og her er et tips fra meg til de som er glad i teater:

National Theatre, London, viser gratis en oppsetning i uka. Nytt stykke hver torsdag.
Jeg så "Frankenstein" med Benedict Cumberbatch for et par kvelder siden. Fabelaktig forestilling!! Den går frem til 8. mai.

7. mai kommer "Anthony & Cleopatra" av Shakespear med Ralph Fiennes og Sophie Okonado. Så går den en uke.

Jeg forsøkte å kopiere inn lenken til teateret, men den ville ikke la seg kopiere. I alle fall fikk ikke jeg det til. Prøv: nationaltheatre.org.uk

Veldig interessant, takk for tipset! 😃

Tack för tipset!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.