Vad läser vi 27/1 - 2/2?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Jag läser
- Pellas bok av Claque (precis utläst)
- Ur Gogols kappa
- The Book of Dust av Philip Pullman
- Hungerspelen av Suzanne Collins

Hjortronlandet av Sara Lidman.

Hjortronlandet av Sara Lidman.

Ååh, den tyckte jag mycket om!

The Mermaid chair av Sue Monk Kidd.
Jag har snart läst ut den. Inte bestämt vad jag ska läsa sedan. Återkommer.

Jag läser en sparad ett-ords-titlad bok Sorgenfri. Hörde på radion att författarinnan Mary Andersson avlidit och tänkte då att boken ska läsas snarast. Tror jag ska skicka den till en politiker sen.

Jeg leser "Det stumme rommet" av Herbjørg Wassmo. Det er den andre boka i trilogien om Tora. Vanskelig å legge fra seg.

Jeg leser "Det stumme rommet" av Herbjørg Wassmo. Det er den andre boka i trilogien om Tora. Vanskelig å legge fra seg.

Åh, nu frestar du mig att läsa den, Graabein! Jag har den och Hudlös himmel i min bokhylla, men hade tänkt att vänta med att läsa dem till hösten. Dinas bok och Karnas arv har jag också, och alla finns med på min Stora-spark-i-baken-lista som jag håller på att sätta ihop.

Åh, nu frestar du mig att läsa den, Graabein! Jag har den och Hudlös himmel i min bokhylla, men hade tänkt att vänta med att läsa dem till hösten. Dinas bok och Karnas arv har jag också, och alla finns med på min Stora-spark-i-baken-lista som jag håller på att sätta ihop.

Da kan du bare glede deg til bøkene om Dina. De er uforglemmelige!!

Godt å ha noe å glede seg til. Jeg er allerede i gang med den tredje boka i trilogien om Tora "Hudløs himmel". Hvis noen ønsker hele trilogien etter meg, så er det bare å si ifra.

Vilda 3 wks ago
Jag läser
Nora eller brinn Oslo brinn av Johanna Frid

Nu läser jag Människor i Solna av Måns Wadensjö.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.