Fika i Stockholm tisdag 7/1 kl 18 på Espresso House Drottninggatan 90

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Jag kommer att vara i Stockholm några dagar nästa vecka. Är det någon som har tid och lust att ses på en fika 7, 8, 9 eller 10/1?

Ja! Jag vill väldigt gärna träffas. Jag kan vilken som av dagarna, eftermiddag/kväll.

Ja! Jag vill väldigt gärna träffas. Jag kan vilken som av dagarna, eftermiddag/kväll.

Kul! Ska vi säga tisdag 7 jan då? Jag kan vilken tid som helst så säg vad som passar dig bäst.

Jag vill också gärna träffa er jag kan bäst på kvällen.

Blir det kvällstid kanske jag kan hänga på, beroende på när och om jag kan ta mig från jobbet i vettig tid. Jag har ju några böcker till dig om inte annat :)

Blir det kvällstid kanske jag kan hänga på, beroende på när och om jag kan ta mig från jobbet i vettig tid. Jag har ju några böcker till dig om inte annat :)

Vore ju perfekt om jag kunde få Xenophobe's Guides när jag ändå är i stan :)

Roligt att det är fler som vill vara med!
Jag kan som sagt nästan när som helst de här dagarna, men föreslår en tid så att det blir något bestämt. Om någon vill byta dag, tid eller plats för att det ska fungera så säg till (så snart som möjligt)!

Borde vara görbart, beroende på trafik och annat. Jag blir eventuellt lite sen men jag meddelar här om/när jag dyker upp.

Jag kommer också

wingNordpiratwing 3 wks ago
Kul!
Tid och plats funkar bra för min del! Det ska bli kul att ses!

Jag kommer med tid och plats passar bra. Det var ett tag sen jag var med.

tyvärr kan jag ej komma i kväll. Hoppas på nästa träff.

Jag blir lite sen dock, är vid centralen tio över ungefär

Jag blir lite sen dock, är vid centralen tio över ungefär

Toppen! Jag kom just och sitter nära ingången :)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.