BC-treff i Oslo 12. desember kl 17.00 på " Kjøkken og Kaffe " på Oslo S

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Årets siste treff! Håper mange har anledning til å komme og slappe av et par timer fra julestria.

:-)

MLA 1 mo ago
Jeg kommer
(uten bøker, med mindre noen ønsker bøker i serien The no. 1 Ladies Detective Agency).

Jeg satser på å komme!

Jeg hadde planer om å registrere og fikse en haug bøker til i morgen i dag, men istedet har jeg migrene på andre dagen, og får ikke gjort det. :-( Ting hjemme går heller langsomt...

Jeg hadde planer om å registrere og fikse en haug bøker til i morgen i dag, men istedet har jeg migrene på andre dagen, og får ikke gjort det. :-( Ting hjemme går heller langsomt...

Sender du meg adressen din, så kan jeg sende deg gaven jeg hadde med meg på treffet.

Sender du meg adressen din, så kan jeg sende deg gaven jeg hadde med meg på treffet.

Kan like gjerne vente til januartreffet, jeg har vært i Irland siden 22. desember.

Jeg kommer :-)

Årets siste treff! Håper mange har anledning til å komme og slappe av et par timer fra julestria.

Jeg er på dag tre med migrene, så må melde pass i dag.

Kos dere masse, satser på å få til noe i januar.

Det var leit, håper det ikke varer så mye lenger. God bedring! Håper vi sees i januar :-)

Synd du er syk og ikke kunne komme. Ha god bedring, så sees vi i januar!

Takk, Leisha og Sota!

Mye bedre i dag, men har skikkelig "dagen derpå", som man jo ofte får når man har hatt migreneanfall.

Jeg er ikke alltid like flink til å ta hensyn til migreneanfall, og definitivt ikke alltid jeg sier noe, og siden det er en typisk usynlig sykdom, så tror jo folk at alt er OK, selv om jeg sitter der med smerter.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.