Nytt år, ny utmaning? Vad säger ni?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Redan i februari fick jag en ny idé till boksläppsutmaning. "Den ska vill göra nästa år!" tänkte jag.
Men nu känner jag att jag vill slänga ut en fråga först. Hur känner ni? Är ni utlessa på mina boksläpputmaningar? Eller kan jag dra igång en nästa år också?

Den tänkta utmaningen påminner på ett sätt om den jag haft i år i och med att den spinner på tema, kopplingar och likheter, men den har ett lite annorlunda upplägg. Den går säkert också att kombinera med åtminstone vissa andra utmaningar om man skulle vilja det. Utmaningen kommer i så fall pågå löpande under hela året och inte bytas ut varje månad som det varit nu.

Jag har haft ett uselt BC-år, så jag behöver nog en utmaning för att komma igång igen! =)

Jag lyckades inte komma med på årets utmaning men nästa års kanske!

Gärna! Mycket lättare att komma igång med släppen om det finns en utmaning!

Jeg kom heller ikke riktig inn i årets utfordring. Men jeg prøver meg gjerne på en ny, for jeg synes utfordringer er gøy. Blir det for innviklet, tar jeg en enklere utgave.

Du är så påhittig. Jag har beundrat årets utmaning med alla kloka upplysningar om varje månad även om jag inte deltagit så mycket så har jag läst. Det blir säkert spännande att följa dig nästa år!

Kör! Jag har läst och beundrat din utmaning månad för månad, och likaså deltagarnas finurligheter, men själv har jag av olika anledningar inte kommit till skott. Av inläggen här i tråden framgår att du får fler deltagare nästa år, även jag har den ambitionen.

Låt din idé bli verklighet, jag är så himla nyfiken på vad du klurat ut denna gång!

Utmaningar är bra!

Även jag har följt din utmaning under året, men inte alls deltagit.
Håller med Deepswamp , Utmaningar är bra!

Joda, skal nok gjøre et forsøk på å bli med. Det har blitt litt for lite bokslipp i det siste. Da kan jo en utfordring være noe å satse på. Føler egentlig at jeg har sluppet opp for spennende steder å slippe bøker her jeg bor. Jeg må nok reise litt mer. Var en tur i Oslo for en god stund siden og der var det massevis av steder som manglet en bok.
Med en ny utfordring kommer kanskje inspirasjonen til å tenke ut og finne noen nye steder å slippe bøker.
Noen studenter i byen har laget en app over alle statuer og kunstverk i byen. Så der kan jeg kanskje finne noen uprøvde slippsteder, men det er jo selvfølgelig ikke sikkert det passer til din utfordring.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.