Ska vi byta julklappar i år igen?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Nu är det snart dags igen. Julen närmar sig med stormsteg.

Eftersom ingen annan föreslagit detta ännu så tar jag mig friheten att göra det, som jag brukar. Och jag tycker vi går på tidigare års regler även denna gång.

Alltså:

Alla som vill kan delta och vi organiserar det på samma sätt som tidigare år.
Man kan anmäla sig fram till 1 december (det tror jag kan vara ett lämpligt datum så att alla hinner skicka och få klappar).

HUR?
=> Alla som vill delta anmäler intresse i denna tråd.
=> Jag sätter samman listan allt eftersom, om ni tycker att det är OK? (Jag placerar mig själv överst.)
=> Du ska skicka en klapp till den som kommer efter dig på listan och kommer att få ta emot en från den som står före dig på listan. Sisten skickar en klapp till mig.
=> Var och en har själv ansvar för att skicka PM och be om adressen till den man ska skicka julklapp till.

VAD?
=> Du bestämmer själv vad du vill ge. Det kan vara en bok eller något helt annat. Inget minimivärde! Bestäm själv hur mycket arbete du vill lägga ner på det hela.

VEM?
=> Alla som har lust att vara med kan delta!

Fråga om du undrar över något! Alla förslag till förändringar/förbättringar mottages med tacksamhet!!

Avsikten med detta är INTE att skapa extra arbete eller stress under denna redan arbetsamma tid, utan bara att vi ska sprida glädje och öka gemenskapen.

Välkomna att delta!

Jag fyller på listan eftersom.

Deltagare:
1. babelfisk
2. Deepswamp
3. sota48
4. Haugtussa
5. LeishaCamden
6. MLA
7. lunacia
8. Panzeranzi
9. hingrald
10. meepa2000
11, BAMP
12. LESEHEST
13. zimort
14. JosefinJ

etc.

wingDeepswampwing 3 wks ago
Jag vill!
Kul!

Jeg blir gjerne med!

Dette er alltid knallkjekt

:-)

MLA 2 wks ago
Jeg vil gjerne
være med.

Jeg vil veldig gjerne være med!

babelfisk 2 wks ago
Välkomna!

Panzeranzi 2 wks ago
Ja!
Jag vill vara med! Det här är en favorit, så kul att både skicka och ta emot julklapp.

och jag anmäler mig i år igen. Bra att du fixar till det babelfisk!

Jag vill gärna vara med oxå. Men nybörjare i detta forum fast det var länge sedan jag först registrerade mig som Bookcrosser.

Jag vill vara med!

Välkommen!

Jeg er med på å fortsette tradisjonen😃

Jeg vil også gjerne være med også i år.

babelfisk 2 wks ago
Välkomna!

babelfisk 2 days ago
Knuff!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.