Hurra hurra hurra hurra för gunmargas bokstavsutmaning oktober 2016-december 2018!

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Du har lagt ner ett stort arbete på bokstavsutmaningen och fått oss att lägga ut böcker. Till saken hör att mina utlägg inte varit så många men jag har ofta sänt dig en beundrande tanke för ditt engagemang. Ett stort grattis till dig gunmarga!

Jeg er enig! Takk til gunmarga. Artig utfordring og godt jobba!

Bra jobbet, både gunmarga og alle dere som har vært aktive. Selv var jeg med litt i starten, men så falt det sammen for meg. Men alltid kjekt med utfordringer.

Takk for utfordringen! Jeg har ikke alltid vært så flink til å slippe bøker i utfordringene, men har da forsøkt av og til.

Håller med! Så bra utmaning och ett fantastiskt arbete att hålla ordning på allt💐

Det kändes som en födelsedag. Tyvärr mådde jag inte så bra under 2018 så engagemanget var inte på topp men jag ville ändå fullfölja det som var påbörjat.
Ett stort tack till alla som deltagit i bokstavsutmaningarna. Ni har varit så flitiga och det har varit en glädje att läsa om bokutsläpp.

Håller med om att det var kul. Jag är glad att jag lyckades hitta böcker att representera så många av bokstäverna och utmaningen fick mig också att komma loss och läsa flera böcker som bara hade blivit liggande.

Tack Gunmarga för utmaningen - den passade mig som hand i handsken. Jag läste och släppte böcker jag inte gjort förut och det var jättekul. Det stör mig lite att jag inte kunde vara med hela vägen eftersom jag hade problem med inloggningen hela december, men det blev mycket släppt ändå! =)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.