Jag planerar en boksläpputmaning 2019!

Forum » Scandinavian - Skandinavisk » Parent Thread | Refresh | Search

Sort Options 

Det låter spännande!!

Complete Thread
Jag tycker om utsläpps/release-utmaningar. Det får mig att tänka till lite extra och ofta släpper jag ut fler böcker om det finns en kul utmaning att koppla släppet till.
Jag planerar att lägga upp en boksläpputmaning här i forumet under 2019.
Utmaningen är tänkt att pågå under hela året, men jag har tänkt göra en ny tråd för varje månad eftersom jag har tänkt lägga till en liten bonusutmaning för varje månad.
Jag vet att jag är lite vag och otydlig, men mer detaljer kommer i första tråden, januaritråden, som jag har tänkt lägga upp ganska snart.
Låter det intressant?
Tycker ni också om boksläpputmaningar?
Tror ni att ni skulle vilja vara med? (Trots att ni inte fått så mycket detaljer än.)
Håll ögonen öppna! Snart kommer det mer...

Det høres spennende ut. Jeg venter i spenning...

Klar for utfordring! Ligger i startgropen .....

Jag vill gärna vara med! Tränger inspiration för att släppa flera böcker, har så otroligt många som jag måste få ut ur lägenheten ... :-D

Ja! Vad kul! Jag behöver utmaningar, så ser fram emot denna!

Tummen upp.

Spännande!

Det låter spännande! Själv är jag usel på släpp så detta kanske blir en "spark i baken" ;)

Oj, vilken respons!
Då tar jag och skapar den första tråden direkt. Det är nog bara bra om alla får några dagar på sig att läsa och fundera lite innan januari börjar.

Då tar jag och skapar den första tråden direkt. Det är nog bara bra om alla får några dagar på sig att läsa och fundera lite innan januari börjar.

Har tittet på bøkene jeg har og har allerede plukket ut en del bøker jeg vil slippe i januar.
Har noen krimbøker med "death" i tittelen som jeg ikke helt vil slippe på en kirkegård... Så de får bli der de er til jeg finner et bedre sted å slippe dem!

Ja, jag gillar också utmaningar för att få fart på boksläppandet!

Det låter spännande!!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.