Julklappsbytet 2.0!

Forum » Scandinavian - Skandinavisk » Parent Thread | Refresh | Search

Sort Options 

Jag fick paket från Deepswamp innehållande två böcker i en liten tygväska/necessär, Stenhuggaren av Camilla Läckberg och Nära hem av Alice Munro. Har inte förut läst någon av böckerna, men däremot har jag tänkt att jag ska göra det. Så denna julklapp var toppen! :)

Complete Thread
Nu är det dags! Att avslöja vad ni fick i paketen. Alltså paketen från övriga bookcrossare.
Själv kan jag inget berätta eftersom jag och paketen från hingrald befinner oss på olika platser. Men så snart vi sammanstrålar igen så kommer ett avslöjande!
God fortsättning, alla!

Jeg fikk pakke fra Panzeranzi for en god stund siden. Det var en bok av Leif GW Persson, Den döende detektiven. Det var også med et bokmerke, notatbok og en deckarblandilng med te fra Maria Langs Skoga. Tusen takk for gaven.

Jeg fikk pakke fra JosefinJ. "Bro bro breja" av M. J. Arlidge, tegneserie "Några feta" av Jan Bielecki og en malebok "Djurenes rike" - Mindfulness i fickformat. Så jeg koser meg og fargelegger mens jeg drikker te, som også var med i pakken. Så var det med et hyggelig kort om vennskap og BC merkelapp. Tusen takk!

Jag fick en spännande bok och ett jättefint bokmärke med drakar! Så fint!

Bok med spännande livsöden, deodorant, anteckningsbok Paris, många etiketter och en cykelpump. Toppenbra grejer som passar mig precis.

Jag fick paket från Deepswamp innehållande två böcker i en liten tygväska/necessär, Stenhuggaren av Camilla Läckberg och Nära hem av Alice Munro. Har inte förut läst någon av böckerna, men däremot har jag tänkt att jag ska göra det. Så denna julklapp var toppen! :)

Nu är jag hemma och har öppnat mitt 4-i-1-paket från hingrald.
Innehåll:
1. Rengöringsgel för händerna. Bra att ha efter att ha letat böcker i flera timmar! Absintdoft som jag älskar.
2. Väldoftande fotbalsam. Behövs alltid.
3. En fin miniduk/servett med mönster av jordgubbar, hallon, blåbär och björnbär. Mycket fin.
4. Smarrig choklad: Lindt Dark. Mmm!
Tusen tack hingrald. Jättefin julklapp!

Fikk fin gave fra LeishaCamden med bok jeg veldig gjerne ville lese, kjempefint bokmerke, håndkrem og en sånn dings man snurrer mobilkabelen på når man skal lade den nær kontakta. 💙

Tusen takk!

Fikk fin gave fra LeishaCamden med en sånn dings man snurrer mobilkabelen på når man skal lade den nær kontakta. 💙

Eller om man skal ta med seg laderen på reise, så slipper man å ha ledningen løs i bagasjen :-)

Fikk fin gave fra LeishaCamden med en sånn dings man snurrer mobilkabelen på når man skal lade den nær kontakta. 💙

Eller om man skal ta med seg laderen på reise, så slipper man å ha ledningen løs i bagasjen :-)

Ah, lurt! Uansett en lur dings!

Jeg fikk en søt liten Jane Austen bok av Lunacia, og en god sjokolade! Tusen takk.

Jeg fikk 2 bøker og sjokolade. Alt man kan ønske seg, med andre ord...
Tusen, tusen takk, zimort!

Jeg fikk masse fine ting fra sota48! En interessant sitatbok som jeg ikke hadde hørt om før, diverse BookCrossing supplies og annet stæsj. Midt i blinken, tusen takk!! :-D

Min gåva från LESEHEST kom fram för en vecka sedan. En massa kul saker. Bok, godis, bokmärke och lite annat. En sak vet jag inte riktigt vad det ska användas till, har svårt att förklara den till och med. När jag kommer på det så får jag återkomma.

Min gåva från LESEHEST kom fram för en vecka sedan. En massa kul saker. Bok, godis, bokmärke och lite annat. En sak vet jag inte riktigt vad det ska användas till, har svårt att förklara den till och med. När jag kommer på det så får jag återkomma.

Du kan kanske ta kort på den och lägga upp någonstans, och länka till det här? Sen kan vi gå och titta och kolla om någon här vet vad den är till :-)

Haugtussa skickade en bok som stod högt upp på önskelistan:

Penguin Bloom https://www.bookcrossing.com/---/14479440

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.