Fikk dere bøker til jul?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Jeg fikk "Blekingegatan 32" av Lena Einhorn fra babelfisk - sammen en god sjokolade.

Fra en kusine fikk jeg "Jaget" av Eystein Hanssen og "The 100 Unwritten Norwegian Social Laws" av Egil Aslak A. Hagerup.

Vet ikke hva jeg har fått til jul enda. Satser på at jeg vet mer om ei ukes tid. ;-)

Nei, jeg fikk ingen bøker til jul. Men kjenner jeg min søster rett, kunne hun godt ha funnet på å gi meg en bok til jul, selv om hun vet at jeg har en hel haug fra før av! :) Kan ikke få nok bøker....

Min søster fikk en bok av meg til jul da. Egentlig bare flaks at hun ikke kjøpte den boka selv! Hun fikk "Skjønnhet for aske" av Cecilia Samartin, signert. Hun har alle de andre bøkene hennes, og har likt dem veldig godt. Så da jeg så at Cecilia Samartin skulle signere den nye boka på det lokale kjøpesenteret i høst visste jeg hva jeg skulle kjøpe til min søster! Jeg krysset bare fingrene for at hun ikke skulle kjøpe boka selv før jul. Heldigvis gikk det bra. Men som hun sa "Hadde jeg fått med meg at Cecilia Samartin var på Kuben og signerte bøker, så hadde jeg dratt dit selv!"

Jeg fikk ingen bøker i år, men ga bort 3 bøker i julegave.

Jo fortere jeg går, jo mindre er jeg av Kjersti Annesdatter Skomsvold. https://www.bookcrossing.com/---/14851160/

Inte om du menar julklappsböcker, men däremot fick jag två kassar med böcker dagen före julafton.
Som tur var hade jag läst flera av dem tidigare och de registrerade jag och frisläppte i mellandagarna. Några kastade jag, de var i dåligt skick.
Sju böcker har jag kvar som jag ser fram emot att läsa, så visst fick jag julböcker!

Shotgun Lovesongs av Nickolas Butler (takk, zimort)
Og
Den siste festen av Liane Moriarty

Gav selv bort flere utgaver av Havboka og Bienes Historie.

Godt nyttår, venner!!

Nej, och är lite besviken på det även om jag sitter i en enda röra hemma för att försöka få ordning på allt och inte har tid eller plats för fler böcker. Så det var ju bra egentligen.

Nej, och är lite besviken på det även om jag sitter i en enda röra hemma för att försöka få ordning på allt och inte har tid eller plats för fler böcker. Så det var ju bra egentligen.

Tips! Uppdatera önskelistan.

Ingen bøker ble pakket opp av meg. Det er vel like greit. Jeg har vel egentlig nok med de bøkene jeg har fra før. Men gav bort et par bøker da.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.