Släppa bok på semstern?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Vad tycker ni om att släppa böcker på semester utomlands? Ska till USA, så jag funderar på att ta med någon bok dit. Är det någon som har gjort något liknande eller har något tips?

Det är väl en kul idé att släppa böcker på semestern! Har du böcer av svenska författare översatta till engelska så är det ju extra kul.
Jag ska ha lite böcker med till Skottland i sommar, men har tyvärr inga översatta svenska författare.

Skal jeg kigge efter Mankell-bøger her :-)? på engelsk, selvfølgelig

Jo jag tänkte nog också göra det i Kalifornien, Ska du av i närheten, kanske jag hittar dina böcker! :)

Jo, jag ska också till Kalifornien, både till Los Angeles och San Fransisco. Men vet inte riktigt när jag kommer att ha tid all släppa boken. Jag tar med den i alla fall och hoppas på det bästa! :)

När då då? Jag är i San Fransisco 20-24 juni tror jag, och sedan vidare till LA.

sevärdheter som du gillade får du gärna skriva om det här på forumet! :-)

Lycka till med att frige böcker på semestern!
Och kul att du httade ht till forumet!
Välkommen!

Jag brukar släppa böcker då jag far någonstans. Det är ju skoj om ens bok skulle hittas i Kalifornien t ex. Jag ska inte utomlands i sommar, men då jag far till andra städer så lär jag ju släppa en del böcker :)

Har gjort det, och med ok framgång. Har befriat böcker i Sverige och Bulgarien vad jag kommer ihåg direkt. Minns inte om jag gjort det också i London, Norge och Estland.

Nästa vecka åker jag till Las Palmas, där jag deffinitivt skall befria några. Upptäckte att det till och med finns en officiellt bookcrossing zon i staden. Skall bli kul att besöka en sådan. :-)

Jag tycker definitivt att man ska passa på att släppa böcker på semestern. Tyvärr hade jag inga att ta med när jag åkte på semester...

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.