Bokmässan i Göteborg, några frivilliga?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Jag fick ett mail igår - 2 juni:

"Mitt namn är Martina Tengmark och jag har tagit över ansvaret för scenen i E-hallen från min kollega Maja som är sjukskriven. Jag undrar om ni fortfarande är intresserade av att ha en programpunkt under torsdagen 21/9 under temat skola/bibliotek med ert projekt Book Crossing i så fall vill jag gärna ha besked senast torsdag nästa vecka. Om ni undrar något, vill ha hjälp etc. så är det självklart bara att höra av sig!"
Martina e-post är mt@bok-bibliotek.se

Jag tänkte svara positivt för nätverkets räkning och berätta för henne om hur det fungarar och så. Sen behövs det ju några - inte hela gänget - det blir för maffigt på scenen för att berätta för mässbesökarna och eventuella journalister om BC. Själv har jag haft min 15 minuter och avstår gärna uppdraget till kanske ngn av Göteborgs-BC. Det är ju bra om det är fler av oss som visar upp oss i olika sammanhang!

peteral

Alvhyttan 13 yrs ago
Bra!
Hoppas att några från Göteborg kan ställa upp på det här!

Panzeranzi 13 yrs ago
Kul!
Jag är intresserad, men skulle vilja veta lite mer vad det innebär innan jag säger ja.

Peteral 13 yrs ago
Mer info
Såhär skiver Martina:

"Det är ju bra om jag får lite mer utförlig info. vad programpunkten kan tänkas innehålla gärna under denna veckan om möjligt för jag har tänkt att börja kika på vilka tider de olika punkterna skall ligga. Har ni några önskemål om detta vill jag gärna ha det med. Det är ju drygt 15-20 min som ni då får till ert förfogande och det är upp till er att rodda med allting. Vi står för utrymmet på scenen och att det kommer in i mässkatalogen som går med GP i september. Vi kommer även ha en form av presentatör som kommer att presentera själva programpunkten, men innehållet får ni alltså stå för.
Sedan är det bra om jag har text och namn på medverkande innan midsommar, eftersom programmmet skall börja korrläsas och tryckas i början av augusti."

Det verkarinte så svårt, eller hur? Lite rita och berätta, och lite praktisk boksläppning! Det kan bli en kul happening!
Peter

Jag kan tänka mig vara med - men jag vill inte göra det ensam!

Jag kan iofs. Peteral

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.