Jag har fått jobb!!!

Forum » Scandinavian - Skandinavisk » Parent Thread | Refresh | Search

Sort Options 

Så flott! Jeg er virkelig glad på dine vegne!

Complete Thread
Efter att ha varit på jakt efter jobb i ett år har jag nu äntligen fått napp... visserligen bara ett sommarvikariat men jag är överlycklig!!!

Så flott! Jeg er virkelig glad på dine vegne!

Självklart är det lov att fråga.. är Norge så extra glad för det ja!
Det blir på Hydro Texaco på Grubhei, Mo i Rana. Så kommer någon förbi här kom gärna in och tanka.. ;o)

och Sretna.. om ditt erbjudande kavrstår..
Station Gagarin eller Sojvetisk berättarkonst skulle göra mig glad

Så kul! Då kan du ju passa på att frige några böcker på jobbet, om du får lust! Jag läste i en annan tråd att notnot hade haft tur med frisläpp på bensinstationer. :)

ThursdayN 13 yrs ago
Grattis!

Vad ska du jobba med?

Er det lov å spørre om du skal jobbe i Norge eller Sverige?
(Ettersom du står med en fot i hvert land.)

Du vet, det viser seg ofte at vikariater forlenges c',)

Susse 13 yrs ago
Grattis!!!
Så härligt att du lyckats! Även om det är ett vikariat så vet man ju aldrig vad det kan leda till. Lycka till, hoppas att du kommer att trivas jättebra!

Grattis!
Det måste firas. Vill du ha en bok så bara önska från min avl om något kan passa.

Så skönt för dig att slippa behöva oroa dig längre :)

Gussla 13 yrs ago
Grattis!
Varför kan det inte finnas någon fördelning här i livet? Jag skulle vilja vara ledig ett tag istället! Att jobba heltid inom vården på schema och ha tonårsgrabbar som ska åt åtta olika håll kan ta knäcken på vem som helst.
Men jag är glad för din skull!!!

Visst står erbjudandet kvar. En av dem kommer på posten om du skickar adressen i ett pm till mig.

Kjempehyggelig å høre! Håper du trives i jobben, og at du får forlenget vikariatet =)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.