Help us to save the Little Prince.

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread

wingbrezovawing 13 yrs ago
??
Je ne comprends rien du tout. Votre "thread" ne parle pas directement du "petit" prince dans les reponses que j'ai vu!!!

Jeg forstår ikke, hvad du mener med dette. Jeres "tråd" taler ikke direkte om "Den lille prins" i de svar, jeg har læst.

... qu'ils n'aiment pas.

Il y a les pour et les contre. En fonction du pourcentage, le livre vaut la peine d'être lu ou est envoyé aux oubliettes.

Là, c'est plus grave car cette année c'est les 60 ans du Petit Prince.

Je ne pense pas, que le petit prince va aller dans les oubliettes, dans aucune langue.

Je ne pense pas que ce discussion doit trouver lieu ici. Et si tu veux discuter avec nous, s'il te plait en anglais. Il n'y a pas beaucoup de monde qui comprennent assez francais pour lire ce thread. J'ai compris rien, moi-même.

Hvis du ikke forstår det, så er det på et virkeligt godt fransk, at du har skrevet dit svar - bravo miramora.

Jeg svarede på fransk af samme grund, jeg kunne ikke forstå, hvorfor han skrev her, for hele diskussionen finder sted i det franske forum.

miramarmora 13 yrs ago
@brezova
Takk for komplimenten, og takk for oversettelsen. Jeg forsto faktisk det som sto i tråden her hos oss, men den franske tråden var umulig å skjønne noe særlig av. Jeg synes dessuten det høres ut som en merkelig idé å skulle få bøker til å forsvinne. Jeg skjønner ikke hva de forestiller seg. Og jeg skjønner ikke hvordan Themiramis tror at vi kan hjelpe til med noe som helst i den sammenhengen.

Egentlig burde jeg ikke svart, men heller lagt tråden død - skal gi meg nå.

C'est un thread où certains essaient de faire disparaître les livres...
... qu'ils n'aiment pas.
Il y a les pour et les contre. En fonction du pourcentage, le livre vaut la peine d'être lu ou est envoyé aux oubliettes.

Là, c'est plus grave car cette année c'est les 60 ans du Petit Prince.

Oversættelse:

Det er en tråd, hvor nogle forsøger at få bøger, de ikke kan lide til at forsvinde.
Der er både for og imod. I forhold til procenttallet, ser man om det kan betale sig at læse bogen, eller om den skal sendes til "de glemtes land".

Denne diskussion er mere alvorlig, for det er "Den Lille Prins's" 60 års jubilæum i år.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.