Vad är det som händer?

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Jag öppnar Skandinaviskt forum och det finns inget här! Jag klickar runt lite - alla trådar kommer upp - men försvinner igen. Aaaargghhh så irriterande!! *går och lägger mig*

Ja, det er virkelig ret irriterende. Men vi må vel bare tage en overbærende mine på, og håbe at det snart kommer i orden :)

jeg henvendte meg til Support team'er og fikk dette svaret:
http://www.bookcrossing.com/---/3535779

Jeg sad og opdaterede en bog til en bogring i går, og pludselig var alle journal entry´s væk. Jeg var også ude for, at min bruger heller ikke eksisterede - sådan da. Heh, jeg håber de får styr på databasen snart, men nu ved vi i det mindste hvad det er, der foregår. Hvor surt det ville være, om hele ens hylde virkelig forsvandt *LOL*

Sidan går jättesegt, vissa trådar i forumet går inte att öppna och jag kan inte logga ut från sidan. Vilket i och för sig inte gör så mycket, det vore värre om jag inte kunde logga in.
Är det fler som har problem nu eller beror detta på att mina vingar har bleknat bort? Problemen startade nämligen i samband med det.. :(

om hur det ser ut annars. Dock hade jag liksom Pantz en trist dag förra helgen, men då var det ju en bug som drabbade alla vad jag förstår.

Forhåpentligvis var det bare en midlertidig bug av et eller annet slag =)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.