[Vinnere trukket] RABCK for å feire... =)

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
...at jeg har registrert mine første hundre bøker på BC, og

...at jeg har fått heltidsjobb!!! =) Intervju i forrige uke, jeg fikk jobben i dag og begynner på mandag - dette har gått fort!

Selv om dette ikke er drømmejobben, så er den forholdsvis interessant, og ikke minst er jeg _svært_ lykkelig for å jobbe mer enn bare deltid og kveld - nå slipper jeg å bekymre meg om penger hele tiden, hurra =D

Jeg har tenkt lenge at når jeg får ny jobb, må jeg feire dette med en RABCK - så nå er jeg veldig glad for å kunne tilby tre av dere en bok fra AVL-hylla mi: Skriv her hvilken bok dere har lyst på; på første lønningsdag (vet ikke når det blir ennå), trekker jeg tre av dere som får ønskene deres oppfylt, og går så på postkontoret og sender dem så fort som mulig etterpå.

Det er ikke så mye jeg har, men håper i hvert fall noen av dere finner noe interessant; forøvrig er det veldig lov å vente med å bestemme seg, evt. å ombestemme seg - det kommer helt sikkert til å bli flere AVL-bøker i løpet av ukene som kommer ;)

Hilsen en lettet og glad Findabair som regner med at hun kommer til å sove godt i natt =)

Framför allt; Gratulationer till jobb!
Och till att du känner dig lättad och glad! :)

Jag har tittat i dina AVL och jag önskar mig "If You're Afraid of the Dark, Remember the Night Rainbow".

Og gratulerer med over 100 bøker registert!
Jeg er interessert i "Friends in High Places".

Vilken lycka det är när man får en positiv förändring i livet!
Jag vill gärna vara med i din dragning och är intresserad av Brick Lane av Monica Ali eller Friends of High Places av Donna Leon.

Hjertelig til lykke med jobbet og bøgerne - uden at deltage i din RABCK - jeg har så stor en Mt. TBR, at min mand og ungerne beklager sig :-)

wingyogiewing 13 yrs ago
TUSEN GRATTIS!!!
Oj vad skoj! Vad glad jag är för din skull :) *blåser i partytutan*
Jag vill gärna vara med i din dragning för The Maiden of White Hands av Rosalind Miles!

Jeg ville bare ønske tillykke.. behøver ikke en bog :)

Susse 13 yrs ago
Grattis!
Jag är så glad för din skull! Underbart att du fick jobbet! Grattis!

Om du skulle dra mitt namn i lottningen så vill jag önska mig If you're afraid of the dark, remember the night rainbow.

nille311 13 yrs ago
Gratulerer!!!
Kjempeflott å høre!
Skriver meg gjerne på trekningen med Tennysons dikt,
men viktigst av alt: HURRA for den nye jobben!!!!

Magika 13 yrs ago
Gratulerer!
Så gøy med ny jobb! Gratulerer masse! :-)

Har veldig lyst å lese Angels av Marian Keyes, hvis jeg skulle vinne!

Folde 13 yrs ago
Så skönt!
Jag återkommer om bok. Lycka till med det nya jobbet! :)

Gratulerer! Jeg vil gjerne være med i trekningen og ønsker meg Brick Lane av Monica Ali.

Mariabokmal 13 yrs ago
Grattis
eftersom jag precis vunnit avstår jag från att tävla, men passar på att gratulera!

Da trekker jeg hvem som får bok, og går på postkontoret så fort jeg kan etterpå - hvordan bedre feire at man har fått penger enn ved å bruke noen av dem på noe hyggelig?? =)

Jeg har vært så sliten av å jobbe åtte til fire hver dag at jeg knapt har orket å lese eller gjøre noe annet, men jeg benyttet tiden til å lese masse i uka før jeg begynte å jobbe, så det er kommet til endel flere AVL-bøker allerede =) Det er bare å bli med fremdeles, og det er klart lov å ombestemme seg!

Så da trakk jeg vinnerne med en gang - jeg hadde jo hele tiden tenkt at det skulle gjøres på lønningsdag =)

"If You're Afraid of the Dark, Remember the Night Rainbow" går til Alvhyttan,
"Friends in High Places" går til Notnot,
og supersigi får "Brick Lane."

Kan dere sende meg adressene deres? =)

Och grattis till er andra som också vann!
Jag ska skicka dig ett PM.

Hoppas att du trivs på jobbet och är mindre sliten nu, det brukar ju kännas värst med omställningen i början.

Jeg er tydeligvis inne i en vinnerperiode, både her og der!

Du er også heldig med ny jobb og allting. Første lønning er alltid verdt å feire!
Gratulerer til alle andre som ble trukket ut.

Sender deg en PM.

"If You're Afraid of the Dark, Remember the Night Rainbow" kom hit idag.
Det är en väldigt fin liten bok!
Jag ska ha den vid sängen och titta lite i den när det är mörkt.

Tusen takk for boken som kom i går, Findabair! Gleder meg til å lese Friends in high places! Du er kjempesnill!

Og min "Brick Lane" ligger også ved senga, men ikke helt alene, så den blir nok ikke lest helt med en gang. Takk, takk!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.