poesistråle menade jag

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Skrev nyss ett obegripligt inlägg om poesitråd. Hm...det var det där med nya begrepp. Vad jag menade var att alla mina lyrikböcker skulle jag vilja ge fria. Men hur? Strålar vore trevligt. Då får jag ju veta vad någon annan fått ut av det som gått mig förbi. Någon som läser lyrik? Hör av dig i så fall.

Jag är gärna med på någon poesistråle. Det låter jättekul!

Jeg er også med på ideen. Man har ofte nogle vidt forskellige tanker med nogle små detaljer, fordi man forbinder tingene med forskellige minder eller lignende. Er det meget forskelligt lyrik, eller er der bestemte emner/forfattere/og lignende der interesserer dig?

Jag är intresserad! Har börjat läsa lyrik igen efter ett långt uppehåll!

Vad kul att några vill.
Hur gör vi nu? Jag har aldrig gjort en stråle förut.
Om någon tittar på min hylla på de som finns registrerade och önskar något så skickar jag ut det. Eller finnsd et ett bättre sätt?

Jag bläddrade lite i din bokhylla, men kan inte bestämma mig för någon särskild bok. Är det någon annan som har önskemål, så kom med dem, för jag är med på vad som helst. Om ingen har några önskemål så får du väl överraska oss!

En anden ide ville også være at lave en mindre bookbox og sende rundt. På den måde kan der måske spares lidt penge i porto. Det lægger dog et pres på folk, hvis man skal skynde sig at læse mange bøger, så jeg ved ikke rigtig om det er det bedste forslag?!

Susse ville bli överaskad. Då sänder jag ut "Snö i Juni" av Lars Englund.Tyckte titeln passade...
Som jag ser det så var Susse först. Jag skickar till henne.Så får hon skicka till pulcherrima som skickar till Panzeranzi. Kanske någon till ansluter.

Låter spännande! Jag skickar ett PM med min adress till dig. Och titeln känns mer passande än du anar... Där jag bor ser det just nu ut som att vi ska ha snö ända till juni.

Låter bra! Ser fram emot att få läsa den! Jag ska försöka få tid att kolla genom mina böcker och se om jag har någon lyrik som jag kan skicka ut ifall någon är intresserad.

Jeg glæder mig meget til at læse det. Jeg har selv 3 af den danske digter Søren Ulrik Thomsens samlinger. Hvis dette har nogen interesse vil jeg gerne sende dem ud som ring. Det skal dog være ring, da de er en del af min "private samling".

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.