Råd til nybegynner;)

Forum » Scandinavian - Skandinavisk » Parent Thread | Refresh | Search

Sort Options 

miramarmora 13 yrs ago
Velkommen!

Complete Thread
Heisann!
Har akkurat oppdaget denne siden og registrert meg. Noen som kan komme med gode råd om hvordan jeg kommer i gang??
Pluss om hvor man kan finne book crossing-bøker i trondheim??

notnot 13 yrs ago
Velkommen tus!
Det er flott med alle nye som kommer til, og spesielt fra Trondheim!
Gå inn på Go hunting på menyen til venstre, klikk deg fram til Trondheim. Her får du listet opp alle bøker som er satt fri i byen de siste 4 ukene. Hvis du klikker på "Add Trondheim to my release alert list" nesten helt øverst på denne listen, vil du få mail hver gang det blir sluppet fri bøker. Da er det bare å starte å lete!

tus 13 yrs ago
takktakk
da har jeg lagt til Trondheim, så ere det vel bare å vente;)
Gleder meg til å se i bokhylla mi om jeg finner noen bøker å slippe fri:)
Må man kjøpe lapper gjennom siden, eller finnes det en enklere måte å gjøre det på??

Susse 13 yrs ago
Re: takktakk
Välkommen! Jag är själv ganska ny här, men jag kan i alla fall svara på en fråga. Du måste inte köpa etiketterna. Det finns mallar att skriva ut eller så kan du göra egna eller skriva inne i boken. Det viktiga är att boken är märkt med BCID-numret och adressen hit till sidan så att upphittaren vet var den ska journalföra sitt fynd.
En bra idé är också att märka boken med en post it-lapp på utsidan med en text av typen "Gratis bok!" eller något, så att folk vågar titta i den och ta den med sig.
Lycka till!

Folde 13 yrs ago
Välkommen!
Kul med nya medlemmar. Vi blir som ett eget Skandinaviskt land här, vi skulle kunna ha en egen flagga till och med (såg ett pogram om hur man startar ett land, på SVT2, härom dagen).

Velkommen hertil! Det er rart med nye ansigter.

Der er vist en anden tråd igang med hensyn til etiketterne, men her har du linket igen for en sikkerheds skyld: http://bookcrossing.com/labels

wingbabelfiskwing 13 yrs ago
Välkommen!
Jag är själv helt ny här och har inga råd att ge. Men alla verkar vara så trevliga och det är lite svårt att hålla sig härifrån!

Kul att se dig här, tus! Jag vet att det finns fler bookcrossing-folk i och runt Trondheim, så det finns säkert böcker att jaga...

Vilken tur för dig att du bor just i Trondheim, där finns det många BCare och många böcker att gå på jakt efter!
Det finns färdiga etiketter att sätta på utsidan av böckerna om du vill vara lite lat. Kolla länken som pulcherrima la in i sin post.

miramarmora 13 yrs ago
Velkommen!

Mitt beste råd har du allerede fulgt - å komme hit og snakke med de andre skandinavene. Det er sånn jeg stort sett har lært hvordan BC funker =)

Så hyggelig at så mange hilser på;)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.