Prost Gotvin-ray!

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Xtra startade en bookray med Prost Gotvins Geometri av Gert Nygårdshaug. Jag har boken hemma hos mig och efter mig på listan står Lesehest som är Afrika nu. Är det någon som vill passa på att läsa boken före henne? Här är länken om ni vill kolla in den! (hoppas länken funkar...)

http://www.bookcrossing.com/---/book_-Prost-Gotvins-geometri-Gert-Nygårdshaug

miramarmora 13 yrs ago
Ja, jeg!!
Jeg er helt hekta på Nygårdshaug. I Afrodites basseng, som jeg leser nå, henspilles det stadig på Prost Gotvins geometri. Så nå må jeg jo lese den også!
Jeg anbefaler for øvrig alle å slenge seg på Mengele Zoo-rayen. Det er tre bøker, Mengele Zoo, Himmelblomsttreets muligheter og Afrodites basseng. De handler om mennesker som tyr til en helt spesiell form for terrorisme for å redde jorden fra menneskenes ødeleggelser. Bøkene er utrolig frodig skrevet, og utrolig forutseende! Det Nygårdshaug spådde i 1995 er til dels i ferd med å skje nå. Det gir skremmende perspektiver, men måten det hele løses på i bøkene hans er fantastisk. Gå ikke glipp av dette!
Sjekk tråden "Gert Nygårdshaug" startet av meg. Jeg legger inn lenker snart.

Jag skickar den till dig! Är det fler så hör av er så kan vi lägga in er i listan!

Jag ser verkligen fram emot att läsa resten av hans böcker nu!!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.