Befriade böcker i Örebro, Sweden

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread

Samtidigt som jag höll på att resa från Finland till Sverige, verkar det som om vi fick vårt eget forum. Kul! Dessutom väldigt passande eftersom jag "intet ont anande" befriade en del böcker i Örebro. Inga jorunal entry hittills, men håller tummarna. Sitter nu på Arlanda flygfält, väntar på att åka hem. Loggade in på bookcrossing och upptäckte att forumet finns. Nu skall jag passa på att befria lite mera böcker nästa vecka, när jag åker tillbaka till Sverige :)

Hoppas att du får journalanteckningar på dina frisläppta böcker!
Är det Örebro du ska till även nästa vecka?
Om det är så och jag vet vart du ska så kanske jag kan gömma några böcker där!?

Nej, tyvärr inte Örebro den här gången. Åker i kväll över med båten till Kappelskär o vidare till Åre. Packat, packat o packat, men hur kah än arrangerar verkar jag inte få mer än en eller två böcker, som jag kan befria att rymmas i kappsäcken

De kanske kan rymmas i någon annans kappsäck på båten? :)

Alvhyttan 13 yrs ago
Åre!
Vi får väl vara glada här i Sverige om du får med dig en BC-bok till Åre. Som tillfälligt självutnämnd representant för Sverige och Örebro och Åre så tackar jag för att du åker hit och släpper löst lite böcker!
Jag är ju särskilt glad för att du lämnade böcker i Örebro, önskar mig fler BX-are min närhet!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.