Etterlysning: Kaleidoblikk

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Har noen hørt noe fra henne i det siste eller vet noen hvor hun er? Jeg prøver å få tak i henne for å sende henne en bokringbok, men får ikke svar.

Alternativt: Har noen adressen hennes og kan sende den til meg pr PM?

> Har noen hørt noe fra henne i det siste
> eller vet noen hvor hun er? Jeg prøver å
> få tak i henne for å sende henne en
> bokringbok, men får ikke svar.

> Alternativt: Har noen adressen hennes og
> kan sende den til meg pr PM?

Jag har också undrat och är lite orolig!
Jag har hennes address så du ska få den, jag skickar den med PM om en stund.
stormon frågade mig också om jag hört något om Kaleidoblikk.
Hoppas att allt är OK med Kaleidoblikk, att hon bara är upptagen med annat!

xtra 13 yrs ago
Gladmelding
Kaleidoblikk har vært uten internett en stund. Hun kommer snart tilbake.

> Kaleidoblikk har vært uten internett en
> stund. Hun kommer snart tilbake.

Så skönt att höra att hon snart är tillbaka! :)

Tack för att du kollade! Jag har varit lite orolig...

Ja det var godt å høre! Jeg sendte henne en melding da vi hadde fått svar fra BCSupportTeam, men fikk ikke noe svar, så jeg lurte litt på hvor hun var blitt av...

Veldig kjekt at vi nå har fått dette etterlengtede forumet vårt. Gratulerer til allemannalle!! Litt rart å ikke finne de laaaange trådene våre, kjenner meg egentlig litt lost - vet liksom ikke hvor jeg skal begynne å lese... Takk for at dere savnet meg; jeg har bare vært uten PC - ingen dramatikk. Jilt å være tilbake her!

Godt å se deg her!

Jag har saknat dig!
kram

Jeg fikk aldri noe julekort av Sameme, og lurer litt på om dere andre fikk? Hun sendte en mail og sa at det kom til å komme et - og så forsvant hun fra sidene. Jeg har også sendt henne noe i posten, men ikke hørt noe mer. Lurer på hvor det ble av henne og om hun har det bra.

Jag har också undrat. Hon skickade ju "Sirkelens ende" av Egeland till mig, men journalförde aldrig att hon skickat den. Sen skickade jag julkort och en liten Brum-bok, men har inte hört något från henne.
Hon var ju upprepat förkyld och jag har tänkt att hon kanske bara varit tvungen att begränsa sig.
Hoppas att hon mår bra och att hon kommer tillbaka hit!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.