Forslag til "løsladelse" i Århus

Forum » Scandinavian - Skandinavisk | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Så er der kun en uge til, jeg kommer til Århus. Jeg har tænkt at efterlade bøger i receptionsområdet på hotellet, hvor jeg skal bo: SAS Radisson og selvfølgelig i Den Gamle By, når jeg viser den til min kollega, men er der nogen, der kender Århus godt, så de kan komme med flere forslag?

molvins 13 yrs ago
Altura kaffe
Jeg foreslår en løsladelse i Altura Kaffe i Århus. Udover at servere Danmarks bedste kaffe, så er det også et hyggeligt sted, hvor man nemt kan glemme en bog.

God fornøjelse

Tak skal du have. Findes den i Centrum?

Hvis jeg gør det, får du garanteret informationen, hvis du har release alert på Århus.

Yep - Altura findes i centrum, så kig du bare derind. Jeg er ekstremt grøn herinde, så jeg har ikke nogen release alerts på. Jeg har kendt til Bookcrossing i flere år, men tog mig først sammen til at blive oprettet, da der kom et skandinavisk forum.

Jeg har nemlig været en splittet person. På den ene side, synes jeg ideen er vildt morsom og vil gerne deltage, men på den anden side er jeg en ekstrem egoistisk person, der absolut ikke vil skille mig af med mine bedste bøger. Og jeg byder ikke folk at skulle læse mine dårlige bøger. Hvad gør I andre? Køber en paperback version til release eller hva'? Måske er det bare på tide at indse, at man må komme videre og lade bøgerne flyve fra reden.

Held og lykke med det.

Jeg køber mange paperbacks - også brugte, til release :-)

Hvis du alligevel skal forbi Den Gamle By, er botanisk have jo også et oplagt bud. Og et sted hvor en gratis bog altid falder i god jord, er jo et sygehus, og det ligger jo lige overfor Den Gamle By.. Ellers kender jeg som ikke rigtig nogle virkelig gode steder, ud over gågadeforretninger, banegården o.l. Held og lykke :)

Det var gode ideer også, tak.

Jeg har efterhånden frigivet 7 bøger i Århus, men det lader ikke til, nogen er i gang med at lede - her til morgen så jeg, at to af dem, jeg har frigivet på hotellet stadig ligger i sofagruppen foran elevatoren.

Hvor kedeligt. Jeg har indtil videre frigivet 11 bøger som deciderede wild releases og ingen af dem er blevet fundet. Måske er det fordi der ikke er så mange danskere der kender til bookcrossing, eller også er det bare fordi vi er for mistænksomme? Jeg synes det er lidt ærgeligt, og glæder mig rigtig meget til den dag, der er en der finder en af mine wild releases :)

Sjov overraskelse. Jeg har lige fået en pm vedrørende mine bøger. Tjeneren i Baren på Radisson har kigget på dem og kunne lide bookcrossing-ideen, det var endog ham, der løslod en, efter at jeg var rejst, og da han kiggede i min profil, kunne han jo se, hvem det var, der havde efterladt bøgerne :-)

Jeg har bedt ham lave en journal-entry, og da han ikke helt har tid til at læse, kan han jo bare lade bogen blive liggende, hvor den er - men så har jeg da i det mindste en journal på mindst en af bøgerne :-)

Rigtig sjovt at din bog blev fundet. Jeg vil også gerne have at folk skriver lidt ved bogen, selvom de ikke har tænkt sig at læse den, så ved man da at den er i god behold.

Det har jeg foreslået ham at gøre i en pm, så lad os se.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.