Ihan uteliaisuudesta - ketkä ovat TeamFinland2021?

Forum » Finnish - Suomi | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Kukaan ei ollut ilmoittautunut ehdolle järjestämään Bookcrossingin Maailmantapaamista (convention) 2021, mutta nyt luin että nikki TeamFinland2021 ehdottaa, että tapahtuma olisi Suomessa. Muissa Pohjoismaissa tapaaminen onkin jo ollut, joten olisi aika luonnollista että pohjoismaiden aktiivisimmat crossarit ottaisivat haasteen vastaan, mutta täällä en ole huomannut aiheesta keskustellun (tai sitten vain en ole huomannut, ei ollenkaan mahdotonta). Onko kaiken takana ehkä Turku?

🤨 kirjakon tietäen epäilen, että tässä epäillään minua? 😒 Ei, nyt ei ole Turku kyseessä. Tai siis jos on, niin sitten olen missannut jotain pahasti! Sikälikin menee metsään, että mä en voi sietää Unikko-kuviota...(sori vaan, kuka ikinä onkaan)

Pippis oli ensimmäinen epäilynalainen, ApoloniaX hyvä kakkonen... Mutta Conventions & Meetings -palstalla Suomea kannatetaan jo 2021 Conventionin isäntämaaksi täyttä häkää...

Tarya? Sakirmo?

Jäljet johtavat kyllä jollekin toiselle sylttytehtaalle :D Veikkaan, ettei sakirmokaan reissun päältä ole alkanut tällaisia suunnitella eikä meillä ollut Mainzissa asiasta puhetta ;) Muutaman muunmaalaisen crossarin kanssa kyllä tuli puheeksi tapahtuman järjestäminen Suomessa ja niin tässä kuin aiemmissakin konventioissa asiaa on kovasti kannatettu :)

Riittääköhän KV-palstalla selitykseksi, että nikki on perustettu ja ehdotus tehty vappuna eikä kukaan muista niitä tehneensä?

Riittääköhän KV-palstalla selitykseksi, että nikki on perustettu vappuna eikä kukaan muista sitä tehneensä?

Odota vapun jälkeen, ehkä tulee jostain vielä vastauksen (ja ei se en ole minä eikä todennäköisesti Helsingistä)

Veikkaan itse enemmän pohjoisemman, sama matka kuin Turkuun...

Where is Miss Marple when you need her 😀? Ootellaan...

Veikkaan, ettei sakirmokaan reissun päältä ole alkanut tällaisia suunnitella

No en tosiaan, enkä erityisesti välitä koko ideasta. Mitä hohtoa siinä muka on, ettei itse pääsisi matkustamaan mihinkään :D Mutta ihan mielenkiinnolla odotan, kuka tunnustaa. Ja onko tuo tiimi edes suomalainen vai onko kyseessä mystinen kuulemani international committee, joka hautoo jotain...

Terveisiä muuten Prahasta.

wingkirjakkowing 3 mos ago
Tampesteri?
Teekkarit?

sumako 3 mos ago
Kuopio
(ja pari muuta paikkaa) mainittu mahdollisena melonta-kohteena ;)

Jos joku viitsii järjestää, niin varmaan osallistun. Tampere vois olla hyvä paikka :)

... aikanaan!

Tiimimme säätää vielä yksityiskohtia paikalleen, maltti on valttia!

wingkirjakkowing 3 mos ago
Ok
Ainakin kirjoitatte parempaa suomea kuin nigerialaiskirjeiden kirjoittajat, joten ei tarvitse epäillä vieraiden valtojen painostusta.

Jään seuraamaan keskustelua.

Edit. Mun epäilykseni kohdistuu Annelisiin.

Mun epäilykseni kohdistuu Annelisiin.

Ihan turhaan minua epäilet. Minulta puuttuu tarvittava organisointikyky.

Lii5a kyselee viattomasti onko joku lähdössä Gold Coastille...

Miten se vuoteen 2021 liittyy? Joka vuosihan täällä on kyselty ennemmin tai myöhemmin, onko joku menossa seuraavaan kv-tapaamiseen.

Miten se vuoteen 2021 liittyy?

Seuraavien kahden vuoden ajan joka ikinen ketju täällä tulee liittymään vuoteen 2021.

Oks tiatoo?

No juu! Tampere, nääs!

Jihuu! Joko on ajankohta tiedossa? Haluaisin niiiiin kovasti merkata sen kalenteriin :)

Aikahan on BC-päivää lähin/edeltävä viikonloppu, joten 16-18.4.2021.

Heh, minulla ei edes ole kalenteria tuonne asti. No, kännystä ja koneelta tietysti löytyy.

Toivottavasti se ei ole pääsiäinen, joillekin se on hankalaa aikaa hömpsytellä ja tietysti monet paikat ovat kiinni, jos haluaa olla turisti.

Toinen viikonloppu pääsiäisen jälkeen.

Jos tampesterilaiset järjestävät paikallisnähtävyyksiin tutustumista etukäteen, niin mehän voisimme miettiä jotain mukavaa näytettävää pääkaupungista jälkikäteen. Tai päinvastoin, miten nyt sovitaan. Ne jotka tulevat pitkästä matkasta, haluavat ehkä nähdä vähän Helsinkiäkin. Ja ne jotka tulevat täältä autolla, voivat tarjota varmaan kyytejä.

Olen saanut jo kyselyjä...

Turun kesäpäivässä tehtiin tunnustuksia, joten laitetaan samat tunnustukset nähtäville myös tänne foorumille.

Tämän nikin takana ovat nyt pippis, lii5a ja Appelsiini. Lii5a mainitsikin jo päivämäärät, eli 16.-18.4.2021 (pe-su). Perinteikkäästi ns. early bird -ohjelmaa on ollut tarjolla jo torstaina tai jopa aikaisemmin, riippuen osallistujien aikatauluista. Tapahtumapaikkana on Tampere, tarkempi osoite kerrotaan myöhemmin. Tällä hetkellä meillä on kaksi ehdokasta tapahtumapaikaksi, molemmat Tampereen keskustassa.

Kolmistaan emme tapahtumaa pysty tekemään, joten itsensä saa ilmiantaa vapaaehtoiseksi tapahtumaa tekemään :) Olemme yhteydessä vapaaehtoisiin tarpeen mukaan.

Mietimme myös tuota Helsingin kaupunkikierrosta ja muuta vastaavaa ohjelmaa, ja jos Helsingin päästä löytyy innokkaita oppaita ja järjestäjiä, mielellään saa järjestää :) Hihkaiskaa näistäkin suunnitelmista meille, niin saadaan kaikki aikanaan kootusti nettisivuille yms.

TeamFinland2021:n asetukset ovat sellaiset, ettei yksäreitä voi lähettää, mutta voin olla miettimässä / järkkäämässä post-convention -ohjelmaa Helsingin päässä, samoin pyytää vaikka tarjousta ryhmäpäivämatkasta Tallinnaan (tuttu töissä Eckerö Linella), jonne joillain on kiinnostusta lähteä myös. Riippuen siitä määrästä, joka on jäämässä ja haluaa tutustua Helsinkiin, voidaan tarvita useita vapaaehtoisia organisoimaan logistiikkaa ja luotsaamaan laumaa, koska ihmiset voivat haluta tehdä erilaisia asioita. Autoilevat voivat varmaan ottaa ulkomaaneläviä kyytiin välillä Hki-Tre, heistäkin olisi hyvä saada tiedot ja autopaikkojen määrät sitten lähempänä ajankohtaa. Luulen että otan ensimmäisen kesälomaviikon tuohon tapahtuman ympärille, niin ehdin huseerata paremmin.
Pippis! Muistaakseni vakaumuksen syvällä rintaäänellä sanoit, että sinulla ei ole mitään tekemistä tämän asian eikä Unikko-kuvion kanssa... Ei pidä luottaa hymyilevään turkulaiseen, sano.

Kirjakko hyvä, luepa aiempi viesteily uudestaan 🙃 Minähän vain vastasin ”Ei, nyt ei ole Turku kyseessä. Tai siis jos on, niin sitten olen missannut jotain pahasti!". En sanonut juuta enkä jaata siitä olenko itse sotkeutunut asiaan, totesin vain täysin totuudenmukaisesti että Turkuun tapahtumaa ei ole kaavailtu, ja että inhoan Unikkoa. Jos olisin itse avannut teamfinland-tilin, en tasan olisi ko. kuvaa valinnut avattareksi. Vai olisinko kuitenkin, ihan hämäyksen vuoksi 🤔

Toisekseen, nyt voisi ottaa hiukan jarrua aamupuuron kanssa, mitä tulee Tampereen ulkopuoliseen oheisohjelmaan. Jos sopii, niin me hahmotellaan ensin Tampereen varsinainen aikataulu, ja sen jälkeen sopii sitten muualla touhuta mitä tykkää. Mutta eliminoidaan pienikin aikataulujen päällekäisyys, jotta kenellekään (etenkään ulkomailta tulevalle) osallistujalle ei tule paha mieli, jossei pystykään osallistumaan kaikkeen, mitä luvassa on. Australiankin on kuitenkin saatava järjestää oma tapahtumansa ja saatava osansa harrastajien huomiosta, ei me haluta vallata foorumeita pahasti ennen kuin edellinen tapahtuma on saatu vietettyä.

Pippis hyvä, ei aleta hiuksia halkoa, mutta sanoit ekassa viestissä minun epäilevän sinua ja niinhän toki teinkin, ja osoittautui että syystä. Ihmetytti tuo salamyhkäisyys, kun tätä tuskin on tarkoitus vetää kolmen hengen voimin läpi.
Sanoin myös pari päivää sitten, että Tampere päättäköön ensin mitä oheisohjelmaa järjestää, myö jatketaan sitten siitä. Ei ole tarvetta järjestää mitään päällekkäin. Vaikka höyrykone on potkaistu jo käyntiin, niin ei me teittiä jyrätä.

Kolmistaan emme tapahtumaa pysty tekemään, joten itsensä saa ilmiantaa vapaaehtoiseksi tapahtumaa tekemään :) Olemme yhteydessä vapaaehtoisiin tarpeen mukaan.

Minä voin varmaan ilmoittautua järjestelemään ja kantamaan pöytiä, tuoleja, kirjoja ym. oleellista tapahtumapaikalle silloin perjantaina, jos tarvis on. Laitan päivän kalenteriini heti, kun sellaisen vuodelle 2021 hommaan :D

Voisin ajatella osallistuvani jotenkin omalla pienellä panoksellani valmisteluihin. Mutta onnistuuko ns. etänä Hesasta käsin mikään? Sakirmon tavoin myös järjestelyt paikan päällä Tampereella päivää kahta ennen tapahtumaa EHKÄ mahdollista.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.