Vuoden 2018 synttäriketju *suljettu*

Forum » Finnish - Suomi | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Synttäriketju starttaa jälleen... Vol. 2018 vuorossa.

Tässä kertausta säännöistä, muistin virkistykseksi konkareille ja tiedoksi uusille:

Ilmoittaudu tähän ketjuun ja yksityisviestillä minulle osoitteen kera. Ilmoita myös syntymäpäiväsi. *Tämän kaikki ovatkin jo tehdneet*
Osallistujien toivotaan muistavan resurssiensa mukaan synttärisankareita vähintään kortilla, mutta muutoin vain mielikuvitus on rajana. Toivelista kannattaa päivittää ja profiiliin kirjoittaa mistä muusta kuin kirjoista tykkää / mitä ei missään nimessä halua, niin lahjustelijoilla on helpompaa. On hyvä myös mainita millä kielillä kirjoja lukee. Kuriirikyytejä kannattaa hyödyntää...

Laitan pian sähköpostilla kaikille osallistujille osallistujalistan osoitteineen. Jos tiedät osoitteesi muuttuvan tänä vuonna / ennen synttäreitäsi, niin ilmoitathan uuden osoitteen kun sen aika on.

Listaan tähän jo nyt osallistujat + syntymäpäivät. Jos huomaat puuttuvasi, niin ilmoita pian, niin lisään listaan. Lähetän osoitelistan sitten vähän myöhemmin. :)

Mukana ovat:

Tammikuu
14.1. Pippis

Helmikuu
11.2. Trainer 65
12.2. Adepas
13.2. Mutteri
27.2. He_Ri

Maaliskuu

Huhtikuu
11.4. Smabbe
22.4. Tmarju

Toukokuu
23.5. Kirjakko
25.5. Alejanda

Kesäkuu

Heinäkuu

Elokuu
18.8. Pamina

Syyskuu

Lokakuu
19.10. Bookwormess

Marraskuu
19.11. Pikkis

Joulukuu

Pikkis 11 mos ago
Mukana!
Myös minä tulen mukaan, sen verran kivaa on ollut :)! Kiitos Pamina, että jaksat jälleen ruveta organisoimaan!

Kuitenkin aika monta lahjaa on saamatta viime vuoden ryhmästä, ja osa ei ole edes ilmoittanut mitään itsestään, joten pieni, harras toive olisi, että kaikki mukaan ilmoittautuvat jaksaisivat sitoutua koko vuodeksi tähän ja muistaa myös meitä loppuvuoden synttärisankareita... Ja toki ymmärrän, että elämäntilanne voi muuttua paljonkin vuoden aikana, mutta kohteliasta olisi edes ilmoittaa, jos myöhästyy tai ei voi muistaa!

Mun lahja on kyllä tulossa. Odottaa postiin vientiä. Vaihdoin työpaikkaa ja hiukan ollut hektistä. Ei ole joka paikkaan ehtinyt.

Pamina_81 11 mos ago
VS: Mukana!
Myös minä tulen mukaan, sen verran kivaa on ollut :)! Kiitos Pamina, että jaksat jälleen ruveta organisoimaan!

Kuitenkin aika monta lahjaa on saamatta viime vuoden ryhmästä, ja osa ei ole edes ilmoittanut mitään itsestään, joten pieni, harras toive olisi, että kaikki mukaan ilmoittautuvat jaksaisivat sitoutua koko vuodeksi tähän ja muistaa myös meitä loppuvuoden synttärisankareita... Ja toki ymmärrän, että elämäntilanne voi muuttua paljonkin vuoden aikana, mutta kohteliasta olisi edes ilmoittaa, jos myöhästyy tai ei voi muistaa!

Hyvä huomio, Pikkis! 👍 Olen samaa mieltä.
Jokainen tietenkin osallistuu omien mahdollisuuksien mukaan muiden crossareiden "lahjomiseen", mutta muistetaan että ihan pelkkä postikorttikin riittää "lahjaksi". Kaikki muu on jokaisen omasta halusta kiinni, miten muuten haluaa ketäkin muistaa.

wingHe_Riwing 11 mos ago
Mukana
Eihän tätä voi jättää väliin, kun on aikaisemminkin ollut kivaa keksiä lahjoja.☺

Pamina_81 11 mos ago
Tule mukaan
Jos haluat tulla mukaan vuoden 2018 synttäriketjuun, ilmoittaudu tässä ketjussa ja lähetä minulle yv:llä syntymäpäiväsi sekä osoitteesi (sekä puhelinnumero ja lähin smart-postin automaatti jos haluat että mahdollinen paketti automaattiin lähetetään). Tee tämä, jos mahdollista, jo 7.1. klo 23.59 mennessä, jotta saadaan ajoissa osoitteet jakoon.

wingpippiswing 11 mos ago
RE: Tule mukaan
No mikä jottei! Pitäähän sitä jotain BC-hauskaa olla, kun en tohdi liikoja haasteisiinkaan osallistua!
Älkää välittäkö siitä, että olen onnistunut syntymään vuoden alussa - en minäkään ole koskaan välittänyt yhdistetyistä joululahjoista 🙄 En odota, että kukaan tämmöisellä aikataululla ehtii mitään keksimään, joten ihan lepo vaan ja käyttäkää kuriiria postikorteillekin 😃

wingkirjakkowing 11 mos ago
Mukana
On pidetty välivuosi(a?), ehkä sitä taas ehtiiiiiii...

Alejanda 11 mos ago
Mukana
Häpeäkseni tunnustan, että vielä muutama tämän vuoden ketjusta odottaa lahjaansa. Minun on pitänyt värkätä jotakin omin pikku kätösin, mutta en ole ehtinyt. Taidan lähiaikoina turvautua kikka kakkoseen, eli kaupan tätien tekemiin tavaroihin. Muistan teitä kyllä.

Tmarju 11 mos ago
Mukaan
haluan minäkin. Sillä onhan synttärit kiva juttu, ja etenkin toisten muistaminen.

Mutteri 11 mos ago
Mukaan
Mietin ja mietin, mutta on ollut niin mukavaa, että lähden mukaan.

En ole koskaan osallistunut, ja muutenkin viettänyt hiljaiseloa bc:n kohdalla opintojen vuoksi. Tulisin siis mukaan!

En ole koskaan osallistunut, ja muutenkin viettänyt hiljaiseloa bc:n kohdalla opintojen vuoksi. Tulisin siis mukaan!

Vielä ehtii, tervetuloa!

En minä muuten, mutta on tuossa jo varattuna lahja :D

Huomasin puuttuvani listalta aja lähettelinkin siitä jo Paminalle viestiä. 25.5. juhlin. Tai siitä asti, kun täytin 25, olen enemmänkin kauhistellut kuin juhlinut :P

minäkin tulen mukaan! Olen aina tykännyt keksiä ihmisille lahjoja.

Osoitteet on nyt lähetetty kaikille mukanaolijoille. Jos et ole viestiä saanut, ilmoitathan, niin laitan osoittelistan tulemaan. :)

Antoisaa ja lahjarikasta vuotta kaikille! Ja muistakaahan pitää toivelistat ajantasalla. :)

Osui het' helmikuussa silmään yksi yhden kirjan toivelista...

Pamina_81 10 mos ago
Nosto
Meinaa kadota toiselle sivulle. :)

Voisitteko te helmikuun sankarit, joilla ei ole lahjatoiveita profiilissanne, laittaa sinne jotakin, kiitos :)! Jos toivelistakirjaa ei satu olemaan, olisi kiva vähän tietää, mistä muusta pidätte, niin olisi helpompaa ryhtyä lahjan suunnitteluun...

wingkirjakkowing 10 mos ago
Nosto
Uhkaa kadota sivulta.

Löytyy helpommin.

Pamina_81 8 mos ago
Nosto
Löytyy taas... 😊

Kuriiri AnneliS toimitti sun synttärilahjan/t. Saavat tietysti odottaa paketoituina oikeaa päivää.

Tässä samalla pahoittelut teille alkuvuoden sankareille, joille en vielä ole lahjaa lähettänyt. Tulossa on, kunhan saan ajanhallinnan toimimaan.

Kortti jäi paketista, kun tuli vähän kiire...

Nyt on kesälomaa muutama kuukausi ja sitten taas juhlitaan. Aika kivan kokoinen ryhmä tänä vuonna, ei ole koko ajan muistettavaa.

Pamina_81 6 mos ago
Nosto
Vaikka seuraaviin juhliin (omiini 😁) on vielä tovi aikaa, nostan tätä ettei huku. 😊

Pamina_81 4 mos ago
Nosto
Vielä on muutama jäljellä... :)

Pamina_81 4 mos ago
Nosto
Vielä on muutama jäljellä... :)

...Joko Paminaa jänskättää?

...Joko Paminaa jänskättää?

Ei vielä. Aion uskaltaa jopa nukkua ennen kuin avaan paketit. 😊😉

Oho. Ihailtavaa itsehillintää.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.