corner corner TRE: miitti 5.1.2018 Bistro Venlassa

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

TRE: miitti 5.1.2018 Bistro Venlassa

Se olisi vuoden ensimmäisen miitin paikka. Kuka tulee paikalle?
Aloitetaan 17:30, mutta missä? Metso menee loppiaisaaton vuoksi kiinni jo klo 17, joten sinne ei päästä.

Tuotavana on kirjoja ainakin Jonnukalle, Em64:lle, Tarnalle, Lii5alle, Yeannalle ja Hambolle. Jos olette tulossa, niin ilmoittakaa, etukäteen että osaan ottaa kirjat mukaan. Noita on sen verran monta että en niitä turhaan aio kuljettaa. 😁

Complete Thread

Profile Image
Se olisi vuoden ensimmäisen miitin paikka. Kuka tulee paikalle?
Aloitetaan 17:30, mutta missä? Metso menee loppiaisaaton vuoksi kiinni jo klo 17, joten sinne ei päästä.

Tuotavana on kirjoja ainakin Jonnukalle, Em64:lle, Tarnalle, Lii5alle, Yeannalle ja Hambolle. Jos olette tulossa, niin ilmoittakaa, etukäteen että osaan ottaa kirjat mukaan. Noita on sen verran monta että en niitä turhaan aio kuljettaa. 😁
Profile Image
Oiskohan Vapriikin Valssi-kahvila auki? Tai Bistro Venla? Cafe Siilinkari käypi myös. Muutkin paikat käyvät, nuo nyt tulivat ensimmäisenä mieleen.

Mulla ois yksi kirja, jonka voisin antaa Margihille plus mahdollisesti jotain yleiseen jakoon.
Profile Image
Oiskohan Vapriikin Valssi-kahvila auki?

Valssi menee kiinni klo 18.
Profile Image
Oiskohan Vapriikin Valssi-kahvila auki? Tai Bistro Venla? Cafe Siilinkari käypi myös. Muutkin paikat käyvät, nuo nyt tulivat ensimmäisenä mieleen.

Venla ainakin on auki. 😊 Kannatan. 😉
Profile Image
Ehdin todennäköisesti miittiin. Ääneni menee Venlalle.
Profile Image
Venla olisi kiva paikka. Jokos niiden ne isommat tilat on avattu? Auki kuitenkin netin mukaan klo 20 asti.
Profile Image

En pääse

miittiin. Jos haluat päästä mulle tulevista kirjoista lähiaikoina eroon (en pääse seuraavaankaan miittiin), niin sovitaan joskus kirjojenluovutustilaisuus miittien ulkopuolella.
Profile Image
miittiin. Jos haluat päästä mulle tulevista kirjoista lähiaikoina eroon (en pääse seuraavaankaan miittiin), niin sovitaan joskus kirjojenluovutustilaisuus miittien ulkopuolella.

Minulla on vain yksi kirja tulossa sinulle, mutta voidaan sopia joskus treffit jonnekin.
Profile Image
Kun kerta olen saamassa kirjoja niin enköhän pääse. Tuun sit suoraan töistä Venlaan!!
Profile Image

Tulossa

Tuomista Hambolle ja em64:lle ja yritän taas tuoda ison kasan muuta yleiseen jakoon.
Profile Image

VS: Tulossa

Tuomista Hambolle ja em64:lle ja yritän taas tuoda ison kasan muuta yleiseen jakoon.

- Tulen käväisemään hakeakseni Everstinnan, en voi viipyä kuin hetken.
Profile Image
- Tulen käväisemään hakeakseni Everstinnan, en voi viipyä kuin hetken.

Minullakin olisi yksi kirja sinulle. Otan mukaan, jos vaikka nähdään. 😊
Profile Image

Paikasta

Venla on saanut kannatusta, joten ollaan siellä. Voin kysellä pöytävarausta, jotta päästäisiin samaan pöytään. 😊
Profile Image

Tulossa

Tuomisia ainakin Kipsulle, -Kata-lle ja kajsa88:lle.
Profile Image

luultavasti

en ole tulossa.
Profile Image

Tulossa :)

Venlassa en ole tainut koskaan käydäkään.
Profile Image

@LolaRobin: Jaksaisitko kuriroida yhden kirjan outa1977:lle Sastamalaan, jos hän ei itse pääse miittailemaan?
Profile Image

@LolaRobin: Jaksaisitko kuriroida yhden kirjan outa1977:lle Sastamalaan, jos hän ei itse pääse miittailemaan?

En pääse tällä kerralla.
Profile Image

Onnistuu :)
Profile Image
Sain luettua Toinen tuntematon -novellikokoelman. Jos kiinnostuneita löytyy, voisin rekata kirjan ja tuoda sen ringiksi kiertämään Tampereella. Kirja on paksu, joten mitään koko maata kattavaa rinkiä en siitä viitsi tehdä.
Profile Image
Sain luettua Toinen tuntematon -novellikokoelman. Jos kiinnostuneita löytyy, voisin rekata kirjan ja tuoda sen ringiksi kiertämään Tampereella. Kirja on paksu, joten mitään koko maata kattavaa rinkiä en siitä viitsi tehdä.

Taisin joskus aiemmin jo sanoa, että kiinnostaisi joskus lukea tuo. Jos muita kiinnostuneita on, nini mieluummin en olisi ensimmäinen enkä toinenkaan, kun pino kirjaston kirjoja pitäisi saada nyt luettua.
Profile Image

Taisin joskus aiemmin jo sanoa, että kiinnostaisi joskus lukea tuo. Jos muita kiinnostuneita on, nini mieluummin en olisi ensimmäinen enkä toinenkaan, kun pino kirjaston kirjoja pitäisi saada nyt luettua.

Minuakin kiinnostaa. Tämä oli jo kerran miulla kirjastosta lainassa mutta en päässyt juuri alkua pidemmälle muiden hommien takia ennen kuin piti jo palauttaa. Voisin siis tulla mukaan.
En hinkua minäkään ensimmäiseksi mutta voin olla jos kuita halukkaita sille paikalle ei ole.
Profile Image
mutta muille mukavaa vuoden ensimmäistä miittiä!
Profile Image
Ehtiikö muut jo klo 17?
Profile Image
Ehtiikö muut jo klo 17?

Ehdin kyllä viideksikin, lomalla vielä :)
Profile Image
Ehtiikö muut jo klo 17?

Pöytä on varattu vasta 17.30 alkaen.
Profile Image

Tulossa

Valopäälle olisi tuomista, pääsetköhän paikalle?
Profile Image

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.