corner corner Joulukalenteri 7.12.2017 ***ARVOTTU***

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Joulukalenteri 7.12.2017 ***ARVOTTU***

Aikaista huomenta! Linnan juhlat on seurattu illalla. Olihan taas niin kauniita asuja naisilla ja miksei miehilläkin, ainakin ne lapin asut. En ruodi illan ohjelmaa tämän enempää, vaan asiaan :)
Tämän aamun luukusta löytyy kaksi tarjokasta ja voit osallistua vain toisen arvontaan, taikka molempiin. Kumpainenkin kirja matkaa kyllä ihan mihin vaan. Arvonnan suoritan iltasella joskus kahdeksan jälkeen.
Ja nyt makupaloihin:

1. kirja:
A ja B juttelivat joulujuhlasta. Eniten puhui A.
- Siellä on hurjan hieno teatteriesitys, A sanoi. - Meidän luokalta on mukana kolme oppilasta.
B tiesi sen. Hän tiesi melkein kaiken, hän oli ollut poissa koulusta vain neljä päivää.
- Minä olen mukana tonttuleikissä. A sanoi. - Me olemme harjoitelleet joka päivä. Ja C lausuu runon, sillä hän lukee niin hyvin. Ja D ja E esittävät vuoropuhelun, mutta D ei opi millään vuorosanojaan ja E saa kuiskata koko ajan.

2. kirja:
Hän katseli synkeänä lumihiutaleiden leijumista koko seinän korkuisten ikkunoiden takana. Hänen tilavassa kulmahuoneessaan oli ikkunat kahteen suuntaan. Hän ei ollut haaveillut valkeasta joulusta, mutta sellaisen hän kuitenkin saisi.

Siinä oli makupalat. Nyt sitten osallistumaan arvontaan ja mukavaa torstaita jokaiselle!!!!

Complete Thread

Profile Image
Aikaista huomenta! Linnan juhlat on seurattu illalla. Olihan taas niin kauniita asuja naisilla ja miksei miehilläkin, ainakin ne lapin asut. En ruodi illan ohjelmaa tämän enempää, vaan asiaan :)
Tämän aamun luukusta löytyy kaksi tarjokasta ja voit osallistua vain toisen arvontaan, taikka molempiin. Kumpainenkin kirja matkaa kyllä ihan mihin vaan. Arvonnan suoritan iltasella joskus kahdeksan jälkeen.
Ja nyt makupaloihin:

1. kirja:
A ja B juttelivat joulujuhlasta. Eniten puhui A.
- Siellä on hurjan hieno teatteriesitys, A sanoi. - Meidän luokalta on mukana kolme oppilasta.
B tiesi sen. Hän tiesi melkein kaiken, hän oli ollut poissa koulusta vain neljä päivää.
- Minä olen mukana tonttuleikissä. A sanoi. - Me olemme harjoitelleet joka päivä. Ja C lausuu runon, sillä hän lukee niin hyvin. Ja D ja E esittävät vuoropuhelun, mutta D ei opi millään vuorosanojaan ja E saa kuiskata koko ajan.

2. kirja:
Hän katseli synkeänä lumihiutaleiden leijumista koko seinän korkuisten ikkunoiden takana. Hänen tilavassa kulmahuoneessaan oli ikkunat kahteen suuntaan. Hän ei ollut haaveillut valkeasta joulusta, mutta sellaisen hän kuitenkin saisi.

Siinä oli makupalat. Nyt sitten osallistumaan arvontaan ja mukavaa torstaita jokaiselle!!!!
Profile Image

Mukana

Osallistun molempien kirjojen arvontaan.
Profile Image

Mukana

Molemmissa :)
Profile Image

huomenta

Osallistun ensimmäisen kirjan arvontaan. Olin tietävinäni tuon toisen katkelman, googlasin varmuuden vuoksi ja totesin että väärin meni. :D
Profile Image
Täälläkin on taas lunta. Saas nähdä, kauanko tällä kertaa.
Profile Image

mukana

Molemmissa
Profile Image

Mukana!

Osallistuisin 2. kirjan arvontaan.
Profile Image

Mukana!

molemmissa
Profile Image

Mukana

...molemmissa :)
Profile Image

Mukana

kakkosessa.
Profile Image
Kummankin kirjan arvonnassa :)
Profile Image

Mukana taas.

Molemmissa.
Profile Image
Tänä vuonna ei olekaan koulujen joulujuhlia, täällä ainakin vietettiin itsenäisyysjuhlia niiden sijaan.
Profile Image
Olipa ihanat makupalat!
Profile Image
Osallistun molempiin arvontoihin.
Profile Image

Mukana

molemmissa.
Profile Image

Mukana

molemmissa
Profile Image

Mukana!

Molempiin :)
Profile Image

Molempiin

Arvontoihin mukaan, kiitos. Kiinnostusta herättävät näytteet.
Profile Image

Mukana

jälkimmäisen eli kirja 2:n arvonnassa.
Profile Image

Mukana

Molemmissa :)
Profile Image

Mukana

molempien kirjojen arvonnassa.
Profile Image

Mukana

Molemmissa
Profile Image

Mukana

Molempien kirjojen arvonnassa.
Profile Image
molempiin
Profile Image
Mukana, molemmissa!
Profile Image
Arpominen alkaa, jännääääää :)
Profile Image
1.kirja matkaa Annimannille
2.kirja matkaa Alejandalle

1. kirja on tämä: http://www.bookcrossing.com/---/13075810/
2.kirja on tämä: http://www.bookcrossing.com/---/13680261/

Arvonta suoritettiin ihan lippulappu-arvonnalla vanhaan kunnon tyyliin. Minä kun en ymmärrä netin ihmeellisiä arvontakone-juttuja.
Kiitos kaikille osallistuneille ja kiitos, että sain olla tässä mukana :)

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.