corner corner Turku: Glögimiitti Tiirikkalassa ke 20.12. klo 17!

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Turku: Glögimiitti Tiirikkalassa ke 20.12. klo 17!

Mukillinen höyryävää glögiä ja pala juustokakkua hakkaa aina joulusiivon tekemisen, joten miten olisi miitti arki-iltana ennen jouluaattoa? Mietittiin, että Tiirikkalassa ainakin olisi tarpeeksi isoja pöytiä miittiä varten, mutta jos mielessä on jokin muu hyvä paikka, niin ehdotuksia tiskiin!
Voin varata pöydän porukalle, kunhan päätetään koska ja missä nähdään!

EDIT: Miitataan Tiirikkalassa 20.12. klo 17!

Complete Thread

Profile Image
Mukillinen höyryävää glögiä ja pala juustokakkua hakkaa aina joulusiivon tekemisen, joten miten olisi miitti arki-iltana ennen jouluaattoa? Mietittiin, että Tiirikkalassa ainakin olisi tarpeeksi isoja pöytiä miittiä varten, mutta jos mielessä on jokin muu hyvä paikka, niin ehdotuksia tiskiin!
Voin varata pöydän porukalle, kunhan päätetään koska ja missä nähdään!

EDIT: Miitataan Tiirikkalassa 20.12. klo 17!
Profile Image
..tosin tiistai-ilta menee golfin parissa, ja perjantaille on suunniteltu hääpäiväjuhlallisuuksia. Ja äänestän Tiirikkalaa.
Profile Image

Tuon viikon

ohjelma on vielä täysin auki - ainut mitä nyt osaan sanoa on, että torstaina pitäis sopia klo 18 alkaen. Kaikki muu jää nähtäväksi tällä erää...
Profile Image
Mulla olis nyt lähtökuopissa kirjoja lunatumille. Onko jollakulla muulla tarvetta saada tavaraa Savukoskelle? Voin odotella vaikka glögimiittiin asti, jos on jotakin luvun alla.
Profile Image
Mulla olisi yksi, maksan tietysti osuuteni postikuluista.
Profile Image

Joo!

Tiistai vähän huono päivä mulle ja mielellään ei myöskään perjantaina. Muut päivät ok, samoin Tiirikkala. :)
Profile Image
Olisiko torstaina hyvä ottaa hetki rennosti? Sopisiko klo 17 vai pitäisikö olla myöhempi ajankohta?
Profile Image
Mulle torstai ei ole maailman paras, joten äänestäisin keskiviikkoa. Klo 17 käy hyvin, mutta myöhemminkin ok.

PS. kävikö muillekin niin, että viime miitin jälkeen ei tullut sähköpostiin ilmoituksia uusista kirjamerkinnöistä? Minä en tosiaan saanut mitään viestiä, vaikka ainakin mun kolme kirjaa napattiin mukaan.
Profile Image
Torstai on minulle näillä näkymin OK, ja niin on myös solarian ehdottama keskiviikko. Tulen suoraan töistä, joten klo 17 on mulle oikein hyvä aloitusaika.
Profile Image
Tosin itse ehdin varmemmin 17.30.
Torstaista en ole aivan varma.
Profile Image
Kiva jos pääset, mulla on sinulle muistaakseni useampi kuriroitu kirja tulossa.
Profile Image

Nyt selvisi

ainakin se, että mullekin kävisi tuo ke 20.12. Vähän viiden jälkeen ehdin paikalle.
Profile Image
Näyttää siltä, että keskiviikolla on enemmän kannatusta, joten sillä mennään. Huikatkaapas kaikki paikalle pääsijät, jotka lurkitte siellä kulisseissa, niin saadaan tarpeeksi iso pöytä meille!
Profile Image
Näyttää siltä, että keskiviikolla on enemmän kannatusta, joten sillä mennään. Huikatkaapas kaikki paikalle pääsijät, jotka lurkitte siellä kulisseissa, niin saadaan tarpeeksi iso pöytä meille!

Huhuu, onko jollakulla vielä edes harkinnassa miittiin tuleminen? Pienelle porukalle varmasti löytyy tilaa, mutta jos meitä on vähänkään enemmän...

Jos lunatumille löytyy kirjoja, muistakaa ottaa mukaan miittiin!
Profile Image
Profile Image
Kalenteri näyttää vielä varsin tyhjältä, mutta todennäköisesti joudun ainakin toimimaan lasten kuljettajana.
Profile Image
Monenmoiset (joulu)velvoitteet painavat päälle. Ilmoittelen, jos tämä tästä muuttuu vielä.
Profile Image
Kerrankin tulin lueskelemaan foorumia ajoissa. Ensi keskiviikkona pitää eksyä juna-asemalle puoli kahdeksaksi, joten hyvä kun on aloittelut Tiirikkalassa jo viideltä.
Profile Image

Ylihuomenna!

Nimen muistanette, joten eikun pöytään, ken ensinnä paikalle ehtii!
Profile Image

Tulossa yhä

Profile Image

Sorry

Tuli este, joten en päässytkään paikalle. Hyvää joulunaikaa kuitenkin kaikille!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.