Tampere: miitti pe 15.12. Metsossa klo 17

Forum » Finnish - Suomi | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Vaikka pikkujoulut jo pidettiin, vieläkö miitataan?

Vai vaihdetaanko päivää, kun seuraava päivä on itsenäisyyspäivä - tuona iltana on ainakin tarjolla monenlaista ohjelmaa, ymmärtääkseni, joten juuri tuona iltana ehkä monella on menoja? Vaihdetaanko torstaille?

Tehkää ehdotuksia ajasta ja paikasta huomisiltaan (lauantai) mennessä, niin tarvittaessa äänestetään sunnuntaina :D :D

(Itsehän en ole torstaimiitteihin osallistunut vuosiin viron kurssin takia, mutta syksyn viimeinen kerta oli eilen, joten ensi torstai sopisi.)

Kiinni töissä kumpanakin päivänä. Ensi vuonna sitten yritän johonkin miittiin ehtiä. :)

Puhuttiin pikkujouluissa, että pidettäisiin joulukuussa vielä yksi miitti, mutta ei kumpanakaan varsinaisena päivänä. Lupasin laittaa kyselyä sopivasta päivästä, mutta en ole vielä ehtinyt. Kyselen nyt sitten tässä. ;)

Eli kiinnostaako väkeä miitata vielä ennen joulua, esim. puolen kuun tienoilla? Seuraava miitti olisi juurikin itsenäisyyspäivän alla, jolloin on paljon muutakin ohjelmaa, ja loppukuun miitti on jo aika lähellä joulua ja siksi huono. Kävisikö siis näistä päivistä joku;

to 14.12. klo 17.30
pe 15.12. klo 17.30
la 16.12. klo 15?

Paikkaa voi ehdottaa samalla kun kommentoi sopivaa päivää. Minulle käy oikeastaan mikä paikka vaan. Toki näin joulun alla voi monissa paikoissa olla täyttä jos ei varaa pöytää etukäteen. Metson kahvilaan varmaan mahtuu muutenkin, mutta jos halutaan olla jossain muualla, niin pöytävaraus lienee paikallaan. Samoin olisi varmaan hyvä päättää päiväkin tämän vuoksi ajoissa.

Minulle ei käy tiistait, joten 5.12. ei käy. 7., 14. ja 15.12 käy.
Lauantaina 16.12. en taas pääse.

Minä en näkisi mitenkään mahdottomana kahta miittiä myös joulukuussa. Ainakin aikaisemmin pidettiin useina vuosina välipäivämiitti ja muistan niissä olleen ihan hyvin väkeä paikalla. Voihan se toki tulla lähelle tammikuun ekaa miittiä, mutta toisaalta siinä taas on loppiainen sekoittamassa pakkaa.

Voihan sitä pitää välipäivämiitinkin jos innostusta riittää. 🙂 Olen itsekin tainnut olla mukana ainakin jonain vuonna. 😉

Juu eli mulle käy joko 14.12 tai 16.12. miittipäiväksi. 15.12. on työpaikan pikkujoulut eli silloin ei käy.

wingKemppuwing 11 mos ago
Mulle käy
toistaiseksi mainituista päivistä kaikki paitsi 5.12.
Välipäivät eivät tällä kertaa todennäköisesti käy.

Appelsiini 11 mos ago
Katsotaan
Ehdotetuista mulle käy pe 15.12. ja la 16.12.

winglukutuoliwing 11 mos ago
Tulossa
Parhaiten kävisi pe 15.12 tai la 16.12, torstain osalta vähän epävarmaa. Minulla olisi kuriirikirjat Katalle ja Kajsa88:lle + kaksi palautuvaa kirjaa Kipsulle.

outa1977 11 mos ago
15. tai 16.12
Nämä vois sopia mulle. Jos lauantaina miitti, niin ehdottaisin vähän aikaisempaa ajankohtaa. Klo 14.
Katalle ois yksi kirja. Ja Hambolle rinkirja.

Yllämainitut käy, välipäivinä en ole Suomessa.

Kipsu 11 mos ago
Paras 15.12.
Näistä ehdotetuista päivistä mulle parhaiten sopisi 15.12. ja siihen mennessä ehtisin varmaan rekisteröidä aikamoisen kasan kirjojakin. Kamalasti ainakin jotain hömppää tulossa yleiseen jakoon, kun siivosin kirjahyllyä ja osa lukemattomistakin saa lähteä.

Mulla on tuomista em64:lle edelleen. Olisi mukava saada tämä nippu kirjoja jo pois käsistä.

wingem64wing 11 mos ago
VS: Paras 15.12.
Näistä ehdotetuista päivistä mulle parhaiten sopisi 15.12. ja siihen mennessä ehtisin varmaan rekisteröidä aikamoisen kasan kirjojakin. Kamalasti ainakin jotain hömppää tulossa yleiseen jakoon, kun siivosin kirjahyllyä ja osa lukemattomistakin saa lähteä.

Mulla on tuomista em64:lle edelleen. Olisi mukava saada tämä nippu kirjoja jo pois käsistä.

Mulla taas on tuolloin 15.12. firman pikkujoulut, joten se ei sovi mulle.

Nopeasti laskin että perjantai 15.12 ois tähän mennessä saanut eniten kannatusta. Laskin mukaan nekin joille käy sekä pe että la.
Sovitaanko se vai onko vielä kannatusta lauantaille?
Paikoista mulle käy mikä vaan, esim. Metso.

Pe 15.12. sopii ainakin mulle edelleen ja paikalla ei suuresti väliä. Metso ok.
Kipsulle ois muuten yksi palautuva kirja.

Nopeasti laskin että perjantai 15.12 ois tähän mennessä saanut eniten kannatusta. Laskin mukaan nekin joille käy sekä pe että la.

No lukitaanko sitten se perjantai jos/kun se kerran suurimmalle osalle käy? Onko Metso hyvä paikka vai ollaanko jossain muualla?

Perjantai ja Metso on varmaan ihan ok, taisi käydä monelle.

No lukitaanko sitten se perjantai jos/kun se kerran suurimmalle osalle käy? Onko Metso hyvä paikka vai ollaanko jossain muualla?

Aloitetaanko normiaikaan eli 17.30?

Minulle ainakin sopii!

Sopii tuo 17.30 ja aikaisempikin aika käy. Ihan miten enemmistö haluaa.

Sopii, aikaisemminkin käy. Pääsen neljältä töistä, ja jään tod.näk. kaupungille joten ehdin aiemminkin paikalle. 🙂

Sopii, aikaisemminkin käy. Pääsen neljältä töistä, ja jään tod.näk. kaupungille joten ehdin aiemminkin paikalle. 🙂

Mä ainakin voisin tulla jo 17 aikoihinkin. Pääsee sitten ajoissa kotiinkin.

Minäkin voin tulla jo viideksi... Jos vaan pääsen lähtemään normaalisti töistä pois. Ehdin jo unohtaa, että vaihdettiin muinoin kollegan kanssa vuoroja ja lupasin tehdä takaisin tämän vaihdon ja se on juurikin huomenna kun olen näillä näkymin pitkässä vuorossa. 😀 Puoli kuudeksi ehdin joka tapauksessa.

Minäkin voin tulla jo viideksi... Jos vaan pääsen lähtemään normaalisti töistä pois. Ehdin jo unohtaa, että vaihdettiin muinoin kollegan kanssa vuoroja ja lupasin tehdä takaisin tämän vaihdon ja se on juurikin huomenna kun olen näillä näkymin pitkässä vuorossa. 😀 Puoli kuudeksi ehdin joka tapauksessa.

No niinhän se on, että olen tänään pitkässä vuorossa ja pääsen viideltä töistä. Tulen siis n. puoli kuudelta paikalle miittikirjan ja parin kuriirikirjan kanssa.

Sopii! :)

outa1977 11 mos ago
Nosto.
.

Kirjoja ainakin lukutuolille, valopäälle ja Kipsulle. 15.12. sopinee hyvin, kun Kaija Koon kirkkokonserttiin ei tainnut enää olla lippuja.

Mullakin ois sulle yksi rinkikirja, jos vaan suinkin ehdin lukea sen loppuun.

Voihan sitä miittiin perinteisesti tulla myöhässäkin, joten vaihdanko ajaksi 17?

Voihan sitä miittiin perinteisesti tulla myöhässäkin, joten vaihdanko ajaksi 17?

Vaihda vaan viiteen. Minun huominen ohjelmani on vielä auki, voi olla, että olen kaupungissa jo neljän jälkeen, jolloin tuo aikaisempi miittiaika sopisi paremmin kuin hyvin.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.