corner corner Jyväskylä: miitti to 14.12.2017 PERUTTU!

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Jyväskylä: miitti to 14.12.2017 PERUTTU!

Aiemmin lupasin huudella pikkujouluaikaan miittikutsua Jyväskylään - nippanappa vielä marraskuun puolella mennään. ;)

Haluatteko nähdä ennen tai jälkeen joulun? Onkohan ketään vierailijoita tulossa tänne päin?

Ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan. Itse en tosin ole yhtään bc-kirjaa lukenut sitten viime näkemän, täytyisi väsätä niistä joku uudenvuodenlupaus. :D

Complete Thread

Profile Image
Aiemmin lupasin huudella pikkujouluaikaan miittikutsua Jyväskylään - nippanappa vielä marraskuun puolella mennään. ;)

Haluatteko nähdä ennen tai jälkeen joulun? Onkohan ketään vierailijoita tulossa tänne päin?

Ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan. Itse en tosin ole yhtään bc-kirjaa lukenut sitten viime näkemän, täytyisi väsätä niistä joku uudenvuodenlupaus. :D
Profile Image
Tervehdys! Muutama kirja Tampereen tuliaisina tarjolla. Epäilen ettei ainakaan tämän vuoden puolella vierailijoita ole tulossa ellei sitten pohjoisen suunnasta joulun aikoihin ;-). Kyllähän pikkujoulukahvit aina maistuu, mutta jos todetaan että rauhaisampaa on vuoden alussa, niin kaikki käy! Enpähän osaa ajankohtaa ehdottaa puoleen tai toiseen?!
Profile Image
Epäilen ettei ainakaan tämän vuoden puolella vierailijoita ole tulossa ellei sitten pohjoisen suunnasta joulun aikoihin ;-).

Tarkoitus olisi kyllä olla jouluna Jyväskylässä, mutta kun en vielä tiedä aikataulua ja kokonpanoa, en uskalla luvata. Toki joulupäivän miitti vois olla aika symppis - jossain 24/7 ABC:llä ;)
Profile Image
Huomasin just, että taas vissiin kaikki kirjat mitä olen lukenut ovat jo olleet JKL-pöydässä. Voi,voi.

Noh, jotain suunnittelin taas lukevani, mutta saa nähdä mitä tulee toteutettua. Paljon on luvattuja nyt muualle matkalla. Kunhan saisin ne nyt edes luettua ensin.
Profile Image
Huomasin just, että taas vissiin kaikki kirjat mitä olen lukenut ovat jo olleet JKL-pöydässä. Voi,voi. .

Ei haittaa, voihan niitä yrittää taas joskus roudata Tampereelle tai Helsinkiin.
Mulla on tuskainen haastevaihe menossa, kun pitäis ehtiä lukea kirja päivässä, jos meinais 100 suomalaista kirjaa lukea :D :D! Tosiasiassa taitaa jäädä uupumaan muutama kymmen, 100 suomalaista lintua haasteessa pääsin kuuteenkymmeneen lajiin!
Profile Image
Mutta nyt kun töitä taas on, niin ne lohkaisevat ison osan ajasta... huoh! Koskaan ei ole hyvä - jos ei ole töitä niin ei ole rahaa liikkua ja työt taas rajoittavat sitä aikaa kun palkkaa voisi kuluttaa. Mulla on kyllä mahdollisesti koko joulunalusviikko vapaata, joten käyn kurkkimassa ketjua välillä ;D
Profile Image
Käykö teille torstai 14.12.? Olen silloin poikkeuksellisesti koko päivän Jyväskylässä. Miittiin ehtisin klo 16 tai myöhemmin.

Toinen vaihtoehto on keskiviikko 13.12. klo 18 eteenpäin.

P.S. Semmingille laitoin yksityisviestin aiemmin, että miitti on suunnitteilla.
Profile Image
Tervehdys! Kummatkin päivät käyvät minulle näillä näkymin. Saatte päättää ;-)!
Profile Image
P.S. Semmingille laitoin yksityisviestin aiemmin, että miitti on suunnitteilla.

Kiitos, kiitos! :) Pistän päivämäärän kalenteriin ja katson pääsenkö lasten kanssa liikkeelle!
Profile Image
Vähän on vaan vielä flunssaa. Eli yskää ja nuhaa. Ei kuumetta. Jos tässä paranis joskus.

Kello 16 en kerkeä, mutta voin tulla sitten kun ehdin.
Profile Image
Kello 16 en kerkeä, mutta voin tulla sitten kun ehdin.

Ei sillä miitin aloituksella ole kiirettä. Olisiko klo 18 hyvä, niin ehtisit paremmin? Päivä voisi olla torstai 14.12. Kävisikö tällä kertaa paikaksi Miriam's? Se näyttää olevan auki klo 19.30 asti.
Profile Image
Klo 18 käy. Tosin hupaisaa, että mulla on yhdet joulukahvitreffit ystävän kanssa samana päivänä Miriam´sissa, mutta päivemmällä. No ei haittaa, tuleehan testattua sitten useampi kahvipulla ;-)!
Profile Image
Vaikka mieheni estelee vedoten muka mahdottomaan keliin ajaa. Pitäisi varmaan selvitellä miten noi bussit kulkee ihan varulta.
Profile Image
Vaikka mieheni estelee vedoten muka mahdottomaan keliin ajaa. Pitäisi varmaan selvitellä miten noi bussit kulkee ihan varulta.

Sovitaan siis torstai 14.12. klo 18 Miriam's.

Onneksi myös bussilla pääsee keskustaan, JOS keli on huono ensi viikolla. Minusta vaikuttaa nykyään siltä, että edes seuraavan päivän sääennusteet eivät välttämättä pidä paikkaansa.
Profile Image
Lumitöitä olis jos taapero antais tehdä. Saa nähdä pääseekö miittiin.

edit.
Joo, päätin nyt, että skippaan miitin. Hyvää miittiä muille.
Profile Image
Kun menee niin kovin pieneksi tämä meidän sakki eikä taida vierailijoitakaan nyt olla tulossa, niin pidetäänkö miitti vai siirretäänkö joko joululoma-aikaan tai ensi vuoden puolelle! Jaatiina, mitä mieltä olet? Mitenkähän Semmingin laita on?
Profile Image
Perutaan miitti, kun suurta innostusta ei ole.

Hyvää joulun aikaa! Olen itse reissussa 23.-27.12.2017.
Profile Image
Perutaan miitti, kun suurta innostusta ei ole.

Hyvää joulun aikaa! Olen itse reissussa 23.-27.12.2017.

Palaillaan uudella innolla ensi vuonna :D!
Joulun rauhaa ja ihania lukuhetkiä kaikille!

PS. Jos StinaP olet näillä main tänä vuonna ja haluat kuriroida kirjoja Jyväskylään tai luopua omistasi, laittelepa vaikka yksityisviestiä tai kerro tässä ketjussa!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.