corner corner Kuopio 8.12. Ramin konditoria kello 16

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

Kuopio 8.12. Ramin konditoria kello 16

Ehtisikö joku/jotkut teistä näkemään pikaisesti keskustassa kirjojen vaihdon merkeissä? Yritän jopa saada jokusen toivekirjan luettua siihen suuntaan :) Ja SAA-hylly on tietysti vapaata riistaa. Mielelläni tuon vaikka koko hyllyn sisällön, jos ottajia löytyy (lisään hyllyyn tavaraa kunhan ehdin rekkailemaan) ja jos pääset hakemaan kirjat/kuriiri suostuu kuriroimaan eteenpäin. Tämän viikon ajan myös sannulin saa-hyllystä voi toivoa kirjoja. Tuon ne sitten samalla :) Ja jos tarvetta on, voin kuriroida kirjoja Joensuuhun.

Complete Thread

Profile Image
Ehtisikö joku/jotkut teistä näkemään pikaisesti keskustassa kirjojen vaihdon merkeissä? Yritän jopa saada jokusen toivekirjan luettua siihen suuntaan :) Ja SAA-hylly on tietysti vapaata riistaa. Mielelläni tuon vaikka koko hyllyn sisällön, jos ottajia löytyy (lisään hyllyyn tavaraa kunhan ehdin rekkailemaan) ja jos pääset hakemaan kirjat/kuriiri suostuu kuriroimaan eteenpäin. Tämän viikon ajan myös sannulin saa-hyllystä voi toivoa kirjoja. Tuon ne sitten samalla :) Ja jos tarvetta on, voin kuriroida kirjoja Joensuuhun.
Profile Image
Toivelistatuomisia olisi nyt jo ainakin halonhakkaajalle ja Henulle...
Profile Image
En ehkä pääse tuolloin keskustaan... Mihin aikaan olisit keskustassa?
Profile Image
Olen keskustassa perjantaina joskus puolenpäivän jälkeen ja siirryn vähän syrjemmälle vasta lauantaina aamusta.
Profile Image
Mulle onnistuu ainakin klo 14.30 jälkeen. Taitaisi olla jotain sinullekin. Pitää vielä tutustua toivelistaasi tarkemmin. Voin kuriroida Kuopion miiteissä kävijöille.

Lähetän kohta pm:n.
Profile Image
Mahtavaa! Joskus kolmen aikaan olisi varmasti hyvä hetki:) Mikä olisi hyvä paikka? Miultakin toivottavasti löytyy jotain toivelistaltasi... Viesti saatu eli ainakin jotain tuomisia tulossa. Kiitos että kuriroit!
Profile Image
Mahtavaa! Joskus kolmen aikaan olisi varmasti hyvä hetki:) Mikä olisi hyvä paikka? Miultakin toivottavasti löytyy jotain toivelistaltasi... Viesti saatu eli ainakin jotain tuomisia tulossa. Kiitos että kuriroit!

Jossain torin lähellä onnistuu helpoiten. Jos pikainen kirjojen vaihto, niin Sokoksen kongi on helpoin paikka. Torin vieressä, mahdolliselta sateelta suojassa. Jos esim. kahvitauko on paikallaan, niin torin toisella puolella on esim. Ramin konditoria, jossa on herkkuja kaikille.

Jos SAA-hyllystäni löytyy kiinnostavia kirjoja, niin tuon mielellään mukanani.
Profile Image
Eiköhän siihen aikaan ole jo kaffetauon paikka :) Ramin konditoria kuulostaa hyvältä, jospa mie sinne jopa löytäisin! Onko perjantaina kello 15 sopiva?

Edit: tai itse asiassa käykö n. klo 16 niin ehdin käydä hotelliin sisäänkirjautumassa...
Profile Image
Olympialaisten outoja tapauksia kiinnostaa ja ottaisin sen. Itse en pääse paikalle, mutta jospa sumako ottaa kirjan kiitos.
Profile Image
Olympialaiset varattu KakiPelle ja himskatillekin on tuomisia :)
Profile Image
Kiitos.
Profile Image
... seurailen ketjua.
Profile Image
Näyttää siltä, että pääsen tulemaan pe 8.12. tapaamiseen, mahdollisesti hieman myöhässä, mutta kuitenkin. SAA-hyllyssäsi olevaa Mari Jungstedtin Vaarallista leikkiä en muistaakseni ole vielä lukenut eli jos se on joutilaana, niin ottaisin mielelläni.
Profile Image
... pääsenkö paikalle, mutta todennäköisimmin en. Seurailen ketjua kuitenkin!
Profile Image
Menen kyseisenä päivänä illaksi töihin... Täällä oisi siulle tulossa kuriirikirja. himskatti on lupautunut alustavasti, jos pääsee tulemaan, kuljettamaan kirjojani suuntaan taikka toiseen.
Profile Image
Säilyvät myöhempäänkin, jos ette pääse.
Profile Image

En pääse

Työpaikalla syödään jouluateriaa.
Profile Image
Moneenkohan kahvila on auki? En löytäny selkeää sivustoa, joten luovutin!
Profile Image
Minun kirjat vois jättää kahvilaan ns tiskin taa. Pääsen töistä n klo 16.15 ja tuun sitten niitä hakemaan. En osaa arvioida aikaa.
Sumakon hyllystä oon haluamassa:
Pieni elintila
Kesäkirja
Salomonin tuomio
Profile Image
Moneenkohan kahvila on auki? En löytäny selkeää sivustoa, joten luovutin!

Ma-Pe 7.00-19.00
La 9.00-17.00
https://www.raminkonditoria.fi/yhteystiedot/
Profile Image
En valitettavasti pääse perjantaina, mutta ehkä joku kiltti ottaa mulle tulevan kirjan... :)
Profile Image
Vielä ehtii tämän illan toivoa kirjoja saa-hyllystä :)
Profile Image
Pyydän, että jätätte mulle tulevat kirjat kahvilan henkilökunnalle niin haen ne sieltä tänään. Sikäli mikäli olette jo ehtineet lähteä, mukavaa tapaamista.
Profile Image
Kiitos kirjakassista, jota oli säilytetty herkkujen takana.
Profile Image
En pääse, lapsen kuljettamista illan aikana. Seuraavaan kertaan.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.