corner corner TURKU: miitti la 2.12, Woolshed klo 13

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

TURKU: miitti la 2.12, Woolshed klo 13

Muistelisin, että tänä lauantaina pitäisi olla aikataulun mukaan miitti. Onko tulijoita? Mulla olisi iso pino kirjoja sigyn22:lle ja jokunen jollein muullekin, ainakin He_Rille ja pippikselle...

Complete Thread

Profile Image
Muistelisin, että tänä lauantaina pitäisi olla aikataulun mukaan miitti. Onko tulijoita? Mulla olisi iso pino kirjoja sigyn22:lle ja jokunen jollein muullekin, ainakin He_Rille ja pippikselle...
Profile Image
Mulle kävisi, mikäli pääsen firman pikkujoulujen jäljiltä ylös sängystä. :D
Profile Image

Sopii hyvin

Minulla on tuomisia MeiMeille, sigynille, He_Rille, MiuM:lle ja Jehmeliinille.
Profile Image
kun noita kirjoja taas on tulossa.
Näillänäkymin lauantai kyllä sopii.
Profile Image

Hyvä

Sopivia aikoja ja paikkoja saa ehdotella - mulle käy tuona päivänä milloin vain, alkaen about 11:30.
Profile Image

En pääse

Olen muissa maisemissa. Mutta voidaan sopia treffejä muulloin, jos haluatte päästä mulle tulevista kirjoista eroon.
Profile Image
Kuriroitavaa on kertynyt ainakin Duskiskalle, Sigynille ja myöskin He_Rille, joten miitille on kyllä tarvetta :D
Mennäänkö kahvilinjalla vai oisko ihan lounaan paikka? Espresso Housessa ei olla kahviteltu, eikä sinne Woolshediin olla vielä päästy hamppareille... Klo 12.00 ja siitä eteenpäin sopisi itselleni oikein mainiosti.
Profile Image
Mennäänkö kahvilinjalla vai oisko ihan lounaan paikka? Espresso Housessa ei olla kahviteltu, eikä sinne Woolshediin olla vielä päästy hamppareille...

Mietin että Hansassa saattaa olla jo jonkinlaista jouluhässäkkää käynnissä? Woolshedista pystyisi varaamaan pöydän - ja kaipa sieltäkin löytyy vaikka jotain jälkkäriä jos ruokaruoka ei maita.

Klo 13 vaikuttaisi kommenttien perusteella sopivalta ajalta, eiköhän siihen mennessä pysty toipumaan edellisen illan pippaloistakin ;)
Profile Image
Jos väki innostuu Woolshedistä, voin kyllä varata pöydän. Onko OK paikka, vai onko muita mielitekoja?
Profile Image
Mullekin sopii aika ja paikka. Päivitän tiedot otsikkoon, kunhan kaikki halukkaat on saaneet ilmaista mielipiteensä.
Profile Image
Samoin!
Profile Image
Mullekin sopii aika ja paikka. Päivitän tiedot otsikkoon, kunhan kaikki halukkaat on saaneet ilmaista mielipiteensä.

samoin minulle!
Profile Image
Mullekin voisi sopia tuo lauantai joskus puoli yhden jälkeen ja ennen viittä. :)
Profile Image
Minullakin on pikkujoulut pe 1.12., joten katsotaan lähempänä, mitkä ovat tunnelmat lauantaina...
Profile Image

Hei

Olen lauantaina Turussa ja tulossa myös miittiin.
Voin kuriroida PK-seudulle, jos ei mitään kiirettä sen kanssa ole.
Profile Image

Saattaa sopia

Jos en ole liian väsynyt perjantain työmatkasta.
Profile Image
Tulijoita olisi 8-9 henkeä, pikkujoulukunnosta riippuen. Koetan saada varattua meille pöydän näillä spekseillä huomenna!
Profile Image
Mä yritän kanssa tulla. Tietääkö joku, onko tuo niiden kybän lounastarjous vain arkipäivisin?
Profile Image
Tietääkö joku, onko tuo niiden kybän lounastarjous vain arkipäivisin?

Juu, taitaa valitettavasti olla.
Profile Image

Kurirointia

En tosiaan pääse itse paikalle, mutta pippis on ystävällisesti luvannut ottaa kaiken mulle tulevan vastaan ja toimittaa perille. Tämä siis tiedoksi, kun useammalla näyttäisi olevan mulle tuotavaa.
Profile Image
Pöytä kymmenelle löytyy mun nimellä! Koska sanoin ääneen taikasanan "hampurilaiselle", kotinörtti liittyy seurueeseen (kantojuhdaksi 🙄).
Profile Image

Me

Mahtuuko puolitoista ihmistä vielä? Minä ja mini-ihminen oltais tulossa :)
Profile Image

RE: Me

Mahtuuko puolitoista ihmistä vielä? Minä ja mini-ihminen oltais tulossa :)

Saattaa olla, että Woolshedissä ei ole varsinaisesti kymmentä isompaa pöytää, mutta sanoin, että voimme ahtautua vähän tiiviimminkin, kunhan tusina saadaan pöydän ympärille. Että jos naapurin kyynärpää kutittelee kainalossa tai kirjapino tunkee lautaselle, ei sitten valiteta!
Profile Image
Parhaimmillaan 13 henkeä paikalla, jos oikein laskin..
Profile Image

En ehdikään

toivottavasti vielä arkimiittiin ennen joulua (milloin se onkaan)
Profile Image

*plöööh*

Siis munhan piti siivota tehokkaasti, mutta eihän tässä ähkyssä mikään luista... Kiitos kaikille hyvästä seurasta! Erpaxille tervetuloa useamminkin Turkuun!

Mietin tässä mitä muuta tuohon He_Rin kassiin vielä voisikaan tunkea... :P
Profile Image
pippis, eikös se ollut niin että joulukuussa ei saa siivota??!?!?!

Kiitokset kaikille seurasta ja kirjoista. Tuli taas rohmuttua, mutta kyllä reppu sentään tuntui kevyemmältä kuin tullessa.
Profile Image
pippis, eikös se ollut niin että joulukuussa ei saa siivota??!?!?!

Niin mutta kun marraskussa saikku esti moisen toiminnan, ehtisivät villakoirat lisääntymään kuin aropuput konsanaan ennen maaliskuuta...
Profile Image

Kiitos

kaikille miittiseurasta.
Ja erikois kiitos kaikille ,jotka ovat tuoneet ja kuriroineet minulle kirjoja.
Niitä oli aika mahtava kasa!!
Profile Image

Kiitos!

Kiitokset kaikille seurasta ja kirjoista! Iltakin oli satumainen, kiitos vinkistä! :)
Profile Image

Kiitos!

Kirjoja tuli miitistä napattua reppuun niin paljon kuin sinne mahtui (sori, kirjaamiset vielä vaiheessa), mutta onneksi sentään yksi mukanani tuoma kirja taisi lähteä jonkun matkaan. \o/ Burgeri lisukkeineen herkullinen, sekä melkoisen täyttävä. Röyh.

Kiitos myös hyvästä seurasta!

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.