Kuriiriketju 2017

Forum » Finnish - Suomi » Parent Thread | Refresh | Search

Sort Options 

Käyn Turussa joskus joulukuussa. Kulkisivat mukanani julkisissa, kunhan sitten Turussa saisi jollekulle. 2.12. olisi kai alustava miittipäiväkin.

2.12. Turun miitistä on oma viestiketjunsa täällä: http://www.bookcrossing.com/---/547639 . Mukavaa jos erpax olet tulossa ja ehdit mukaan miittiin.

Complete Thread
Appelsiini reissaa Turkuun ja takaisin 18.-19.10. omalla autolla, eli kirjoja mahtuu mukaan. Sovitaan vielä erikseen Turun väen kanssa miittiä.

No tietty osuu ajankohtaan, etten pääse paikalle! Mutta mulla olis kyllä Tampereelle vietävää, joten josko joku muu turkulaisista ottais aiemmin haltuunsa...?

Appelsiini reissaa Turkuun ja takaisin 18.-19.10. omalla autolla, eli kirjoja mahtuu mukaan. Sovitaan vielä erikseen Turun väen kanssa miittiä.

No tietty osuu ajankohtaan, etten pääse paikalle! Mutta mulla olis kyllä Tampereelle vietävää, joten josko joku muu turkulaisista ottais aiemmin haltuunsa...?

Mä olen myös nuo molemmat päivät poissa maisemista, mutta jos Appelsiinille sopii miitti vaikka 18.10. illalla niin mä pääsen paikalle. Palataan asiaan.

Edellytyksenä siis se, että Hgin päässä löytyy kirjoille vastaanottaja/luovuttaja, mutta ainakin alustavasti on jo pari vapaaehtoista ilmoittautunut.

winglii5awing 1 yr ago
Tre-Hki?
Olisiko kukaan liikkumassa Tampereelta pk-seudulle vielä syyskuun aikana?

Julkisilla raahattava ja (isohkoon) reppuun mahtuva kirjamäärä kuriroituu 11.11

Yksi kirja olisi menossa Turkuun.

Menossa siis Turun miittiin 19.10., joten kirjat kulkevat sekä Turkuun että sieltä Appelsiinin kyydissä Tampereen suuntaan (ja vastaavasti takaisinpäin). Sakirmon kuriroimana myös kulkenee jokunen kirja marraskuun puolella Turusta Poriin (jos Poriin menevää kertyy enemmänkin niin laitetaan kimppapaketilla suoraan).
Pääkaupunkiseutulaiset, seurailkaa miittiketjuja tai laittakaa viestiä :-)

Olen käymässä Tampereella ti-ke 17.-18.10., joten jos jollain on kuriroitavaa tännepäin miiteissä kävijöille, niin voin ottaa mukaan. Laita yv, jos on tarvetta.

Laitoin yksärin!

Näköjään olen tämän unohtanut tänne laittaa tarkemmin.
Olen Vantaalla 19. - 22.11. ja jonkin verran kuriroitavaa mahtuu matkalaukkuun.
Luultavasti tulen pääkaupunkiseudulle jälleen helmikuussa.

Turkuun päin olisi menossa kaksi isoa mutta kevyttä kassia. Löytyisikö viejää molemmille tai vaikka vain toiselle? Saattavat kyllä mahtua myös yhteen Ikea-kassiin, jos se olisi kätevämpi.

Käyn Turussa joskus joulukuussa. Kulkisivat mukanani julkisissa, kunhan sitten Turussa saisi jollekulle. 2.12. olisi kai alustava miittipäiväkin.

2.12. Turun miitistä on oma viestiketjunsa täällä: http://www.bookcrossing.com/---/547639 . Mukavaa jos erpax olet tulossa ja ehdit mukaan miittiin.

Olen 2.12. Turussa. Miittiin voi tuoda kuriroitavaa PK-seudulle (tai muualle, jos on sopinut jatkokuviot).
@duffeli: onnistuu, vastasin viestiisi.

Olisiko joku Kuopiosta menossa vielä tämän vuoden aikana Tampereelle päin; olisi synttäripaketti vietävänä...?

Jonkin verran sopii molempiin suuntiin

Olisi muutama kirja pk-seudun crossaajille ja sitten yksi sielläpäin Ronyalle kuriroitavaksi. Sattuisiko joku kulkemaan pääkaupunkien välillä? Kuka ottaisi kirjan hoteisiinsa odottelemaan Ronyan käyntiä?

Mulla olisi yksi kirja toiseen suuntaan, joten jään tähän kärkkymään kuriiria minäkin :)

Kuriiri ilmoittautuu, käväisen Turussa vuodenvaihteessa. Päivän ohjelma ja aikataulut ovat avoimena ja riippuvat muista, joten mitään tarkkaa en osaa vielä sanoa. Jos kirjanvaihto saadaan Turun päässä onnistumaan, voisin ottaa Annimannin kuriroitavan mukaani välipäivämiitissä.

Hesan reissuja on tiedossa ensi vuonnakin. Kiireettömiä kirjoja ei siis kannata postittaa pohjoiseen, kyllä niitä aina jonkin verran kuriroituu.

Ekana koko viikko helmikuussa (4?) 5. - 9.2., alkuviikko Helsingin keskustassa, loppuviikko Vantaalla. Kutsunen miittiä koolle lähempänä.
Jo nyt on tiedossa reissut myös huhtikuussa, lokakuussa ja marraskuun lopussa. Luultavasti myös kesäkuun puolivälissä.

Kuriiri ilmoittautuu, käväisen Turussa vuodenvaihteessa. Päivän ohjelma ja aikataulut ovat avoimena ja riippuvat muista, joten mitään tarkkaa en osaa vielä sanoa. Jos kirjanvaihto saadaan Turun päässä onnistumaan, voisin ottaa Annimannin kuriroitavan mukaani välipäivämiitissä.

Tämä erittäin hieno uutinen! Laitan sulle Tarya ihan justiinsa privaa...

Hervottoman paksuinen, mutta mitättömän painoinen kirja etsii kuriiria! Ei kiirettä.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.