corner corner Kuriiriketju 2017

Forum | << Finnish - Suomi | << Parent Thread | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image
Pippis, jos ei ole kiire? Noin kuukauden päästä tulossa. Voin kuskailla muutakin, jos muilla on tarve. Tampere - Turku -Tampere siis tarjolla.

No tässä kävi niin, että ehdin juuri puskemaan tuon kyseisen pokkarin postiin, mutta aivan salettiin tässä alkaa löytymään lisää kuriroitavaa, kun pääsen taas kirjoihin käsiksi 😁 Että kiitos tarjouksesta, palataan tähän lähempänä Turun reissuasi - miitin merkeissä?

Complete Thread

1 2 Next 

Profile Image
Uusi vuosi, uudet reissut ja kuriiritarpeet, mutta vanhat hyvät käytännöt:

Ilmoittaudu tähän ketjuun jos olet vailla kuriiria tai tarjoudut kuriiriksi!

Laita otsikkoon, mitä väliä ja mitä ajankohtaa tarjous/pyyntösi koskee.
Profile Image
Kyytiä kaipaisi pari kirjaa ja yksi synttäripaketti. Reissaako joku pääkaupungista toiseen?
Profile Image
Olen menossa Helsinkiin seuraavan kerran parin viikon päästä. Voin ottaa kuriroitavaa, jos toimittamisella ei ole kiire. Aikataulu on vielä sen verran auki, etten ole sopinut tapaamista kenenkään kanssa Helsingin päässä.
Profile Image
Reissaan tuota väliä vähintään kaksi kertaa kuukaudessa viikonloppuisin, joten ottakaa yhteys, jos kirjojanne tarvitsee liikuttaa Lahteen tai sieltä pääkaupunkiin.
Profile Image
Kovakantinen järkäle kaipaa kantajaa kaupunkien välille! Kiire ei ole, mutta ajan kanssa pino saattaa poikia lisää kannettavaa...
Profile Image
Olen menossa Tampereelle ensi kuun puolivälissä, mutta kenet/keitä siellä ehtii nähdä on toistaiseksi mysteeri... Voin ottaa jokusen kirjan kyytiin, jos niitä ei nyt ihan ämpärikaupalla tule!
Profile Image
Olen Tampereella viikonlopun 18-19.2. Aikataulu on vielä epäselvä/avoin, mutta kirjat kulkee molempiin suuntiin, jos vain Tampereelta löytyy joku vastaanottaja? Varsinaiselle miitille on ehkä hankala järjestää sopivaa aikaa, mutta pikatreffit keskustan tienoilla onnistuu jompana kumpana päivänä varmasti.
Profile Image
Olen menossa Tampereelle illalla 10.2., hotelli Original Sokos Villa varattu.
Päivä 11.2. kuluu luennoilla Tampere-talolla, mutta jos joku ehtii pe iltana hotlalle, niin voin jättää ja ottaa kirjoja. Tai la jossain käänteessä Tampere-talon kulmilla. Varsinaista miittailua tuskin ehdin harrastaa.
Sakirmolle voisin yrittää lukea yhden hippakirjan, kun hän näkyy olevan tulossa seuraavalla viikolla Manseen. Jos joku siis ehtii toimia välittäjänä.
Profile Image

Tre-Kerava

Yksi kirja kaipaisi kuljetusta Tampereelta Keravalle. Onko ketään menossa? Kirjalla ei kiire.
Profile Image
Minä olen käymässä Tampereella 11.-12.3., joten voin ottaa kirjan mukaan, jos ei kuriiria tuota ennen löydy.

Ja tämä koskee siis muitakin, että jos jollain on täältäpäin Tampereelle vietävää tai jollain kuriroitavaa Tampereelta tännepäin, niin voin ottaa mukaan kunhan Tampereen päästä löytyy joku vastaanottaja.
Profile Image

Tre-Hki

Liikkuuko kuriiria Tre-Hki välillä? Yksi kirja olisi kyytiä vailla. :)
Profile Image
Voi voi, tänään sieltä juuri lähdin. Etkö huomannut kun huhuilin tamperelasia loppuviikosta? Lukutuoli onneksi ehti tulla ottamaan kirjakassin vastaan, mutta autossa oli hyvin tilaa paluumatkalla.
Profile Image
No taas tyylikkäästi myöhässä... mun ajoitukset menee aina pyllylleen. :D
Profile Image
Minä voin kyllä viedä kirjoja Helsinkiin, kun olen maaliskuussa Tampereella käymässä.
Profile Image
Laitan yv:tä.
Profile Image
Ja hitaammin vielä Kokkola, Nivala, Haapajärvi jne.

Olen Helsingissä näillä näkymin 19-21.3. ja todennäköinen miittipäivä olisi maanantai 20.3. Avaan miittiketjun myöhemin.
Profile Image
Mulla on sulle kirja just Attelin tulla huutelee kuriiria. Koitan ehtii vähintää piipahtaa miitistä
Profile Image
Sinulle oli joku kirja ja Chanialle vietävää. Ma olen töissä, mutta yritän saada kirjat jollekulle joka pääsee miittiin.
Profile Image
Todennäköisesti käyn Kajaanissa ylihuomenna sunnuntaina.
Profile Image
Liikkuuko kukaan Kampin suunnilla huomenna klo 17? Minulla olisi Niksulle paketti. Jos löytyy ketään, joka sen voisi ottaa huostaansa, olisin kiitollinen. :)
Profile Image
Mä oon varmaanki noilla main just kampis kotiin tulomatkalöa
Profile Image

Turku-Lahti?

Sattuuko kukaan kulkemaan kaupunkien välillä?
Profile Image
Sattuuko kukaan kulkemaan kaupunkien välillä?

Kysynpä vielä, josko joku kulkisi? Jossei, niin olisiko muilla turkulaisilla lähetystarpeita Lahden suuntaan, kootaanko isompi paketti? Saa kertoa miiteissä tai laittaa yksäriä, jos on lähettämässä ylläreitä :)
Profile Image
eli olen menossa ensi pe vkl tampereelle, kurirointi onnistuu molempiin suuntiin.
Profile Image
Voin kuriroida kirjoja (pienen määrän) pe 17.3. - la 19.3.2017 Tampere-Imatra-Tampere. Laita yv jos on kuriroitavaa.
Profile Image
Minulla olisi yksi painava kirja sumakolle.
Profile Image
Tarviitko kuinka nopeasti?
Profile Image
Ei ole hengenhätää. Kirjan vastaanottaja on sumako. Kirjan saa minulta melkein milloin vain, siirrosta Kuopiossa pitää sopia hänen kanssaan eli sumakon aikataulu on varmasti vaikuttavampi kuin minun.
Profile Image
Ok. En ole vielä ihan 100% varma mennäänkö toukokuussa vanhempien luona käymään. Jos mennään niin silloin voin toimittaa kuopioon kirjan Sumakolle.
Profile Image
Viime hetken tieto. Olen tänään kulkuneuvon vaihdon takia noin klo 15-16 Kampissa. Jokunen kirja mahtuu mukaan. Lähetä yv (tai sms, jos tiedät numeron).
Profile Image
Olisiko joku tässä huhti-toukokuussa tai sen vaihteessa tätä väliä reissaamassa? Kuopiosta pääkaupungin suuntaan olisi synttäripaketteja tarjolla...
Profile Image
Ehkä ollaan toukokuussa tulossa käymään,mutta en voi luvata vielä varmaksi.
Profile Image
En laita vielä pakettia postiin, joten ilmoittele sitten, kun tiedät tarkemmin. Seurailen ketjua...
Profile Image
Suunniteltu tapaamista teapotin, rainbow3:n, Triggerfishin, earthcaroleannen, bookfrogsterin ja Cassandra2020:n kanssa. Jos haluatte lähettä heille jotain, niin enköhän saa mahtumaan mukaan.
Profile Image
Kierrätysmiitissä hoituu myös kuritointi. Huomioittehan, että Miuskikselle kirjat ei kulkekudu. Ruoja on tehnyt katoamistempun.
Profile Image
Touko-kesäkuun vaihteessa tarkoitus lähteä käväisemään länsirannikolla. Menopelinä toimii juna eli jokunen kirja mahtunee suuntaan taikka toiseen :)
Profile Image
Olen menossa Kuopioon pe-su 5-7.5. Voin ottaa Kuopiosta kirjoja mukaani jos vaan saadaan treffit sovituksi. Laita viestiä jos on kirjoja PKS alueelle.
Profile Image
Laitoin PM:n.
Profile Image
Ei varsinaista kiirettä :)

Treen kuriiria en enää tarvitse, kun olenkin menossa sinne itse.
Profile Image
Huutelin miittiä foorumilla ensi viikolle (18.5.). Voin ottaa Turkuun menevät kirjat (kunhan niitä ei vallan kamalasti ole, bussilla liikun).
Profile Image
Täytyy vielä kysyä paikallisilta kutka ehtis mittaamaan.
Profile Image
katso Yläkaupungin yöhön liittyvästä tarkemmat tiedot.
Profile Image
Minulla olisi Tampereelta Helsinkiin muutama kirja, ja jos ehdin lukea, niin pari enemmänkin.

Kirjakko edellä ilmoitti kuriroivansa 26.5. Ainakin sen verran varmasti ehdin miitata, että saan annettua kirjat - mutta onko joku tulossa Postcrossing.miittiin ja lähtee vasta sunnuntaina pois? Saisin vähän lisäaikaa lukemiseen. Voisin siinä tapauksessa antaa vaikka osan Kirjakolle perjantaina ja osan jollekin muulle sunnuntaina.
Profile Image
En ole Postcrossing-miittiin tulossa, mutta näillä näkymin olen Tampereella la 10.6. Kirjat kulkeutuisivat mukanani Helsinkiin, jos ehdit tavata?
Profile Image
Joskus illasta 1.6. ehtisin pikaisesti kirjoja vaihtamaan Kampissa/siinä lähistöllä.
Profile Image
Mulla Ois varmaa yks Joensuu kirja, täytyykö etsiä. Aika vaan hankala mut katotaa jos saan sumplittua. Laitan PM:ää myöh.
Profile Image
Ensin sekoilin päivissä ja to Oon luvannut jo muualle itseni
Profile Image
Minun on silloin pakko tulla muutenkin Helsinkiin, joten luultavimmin ehdin tapaamaan. Taitaa tulla Tampereeltakin jokin kirja.
Profile Image
....eikä loppua näy. Jos näkyy ennen kuin viikko loppuu, niin luulen että silti otan levon kannalta, enkä lähde ajelemaan Tampereelle. Peruin tänään luennot, joille oli määrä Tampereella osallistua.
Profile Image
Minulla olisi kirja, joka on menossa Soozreaderille. Löytyisikö ketään ystävällistä sielua, joka sattuu kulkemaan tänne/täältä ja pystyisi toimittamaan eteenpäin?
Profile Image
Menen käymään Tampereella ja voin kuriroida kumpaankin suuntaan pienen määrän kirjoja. Kuljen julkisilla, joten ei siis mitään hirveitä kasoja, kiitos ;)
Profile Image
Ohut pokkari kaipaa kyytiä Tampereelle, kulkeeko kukaan kaupunkien välillä?
Profile Image
Pippis, jos ei ole kiire? Noin kuukauden päästä tulossa. Voin kuskailla muutakin, jos muilla on tarve. Tampere - Turku -Tampere siis tarjolla.
Profile Image

No tässä kävi niin, että ehdin juuri puskemaan tuon kyseisen pokkarin postiin, mutta aivan salettiin tässä alkaa löytymään lisää kuriroitavaa, kun pääsen taas kirjoihin käsiksi 😁 Että kiitos tarjouksesta, palataan tähän lähempänä Turun reissuasi - miitin merkeissä?
Profile Image
Joo, pippis! Voidaan miittailla myös, ollaan useampi päivä.
Profile Image
Yksi kirja odottelisi kuriiria Tampereelta Helsinkiin. Ei kauhea kiire.
Profile Image
Yritin etsiä, mutta Mikkelissä ei taida olla aktiivisia bookcrossareita.
Profile Image
Kolme ohkaista kirjaa pyrkii kohti Mansea, plus yksi hiukan paksumpi, jos sen löydän..
Profile Image
Paketti kaipaisi kuriiria.
Profile Image
Olen menossa Poriin elokuun alussa, mutta riippuu paketin vastaanottajan aikatauluista, että onnistunko toimittamaan perille. Hirveästi ylimääräistä aikaa ei reissulla välttämättä ole... Pistä vaikka yksärillä tiedot kenelle on menossa, niin voin kysellä etukäteen :)
Profile Image
Paketti kaipaisi kuriiria.

No nythän on niin, että sattuman oikusta saisin välitettyä Poriin lähetyksiä jo ensi viikolla! Otapa He_Ri miittiin mukaan keskiviikkona, niin hoidan eteenpäin 😊
Porista haluavat vain muistuttaa, että miumaumou ryökäle on mennyt tekemään katoamistempun, että hälle ei kannata yrittää saada kirjoja perille..
Profile Image
Mahtavaa! Alelle olisi synttäripaketti menossa eli nappaanpa sen mukaani miittiin.
Profile Image
Kuulkaas turkulaiset, nyt kävi niin että mä elin väärää viikkoa miittikalenterissa! Kuvittelin miitin olevan jo ylihuomenna, mutta sehän on vasta ensi viikolla... No ei se mitään, miittiin pääsen kyllä, mutta porikurirointi tapahtuu jo tällä viikolla. Laitoin jo He_Rille viestiä, koetetaan joka tapauksessa saada Alen paketti eteenpäin. Jos muilla on jotain Poriin, laittakä yksäriä!
Terv. sählä
Profile Image
Tämä tuli nyt lyhyellä varoitusajalla, mutta jos jollakin on kirjoja menossa Kuopion suuntaan ja ehtii toimittamaan ne minulle su 9.7. mennessä, niin voin viedä ne.
Profile Image
Tämä tulee pitkällä varoitusajalla: minun pitäisi olla Tampereella la 7.10. ja kutsunen koolle miittiä johonkin lähituntumaan (sunnuntaille???).
Tod.näk. tulen junalla mutta ei se paljon hidasta kuriroimista :)
Profile Image
Iltapäivällä la 22.7. istuskelemme sannulin kanssa Roasbergissä muutaman tunnin odottelemassa junan lähtöä. Ehtisikö joku mukaan istuskelemaan? Kuriroitavaa mahtuu hyvin mukaan. Katsastakaa saa-hyllyjämme, jos sieltä löytyisi jotain kiinnostavaa :)
Profile Image
Enköhän ehdi teitä tapaamaan. Mukavaa, että tulette.
Profile Image
Hieno juttu! Miulla onkin sulle kirja... :)
Profile Image
Yksi paksukainen ja mahdollisesti toinen "normaali" kovakantinen etsivät kyytiä pääkaupunkiseudulle. Sopisiko kenenkään kesäreissuihin?
Profile Image
Yksi paksukainen ja mahdollisesti toinen "normaali" kovakantinen etsivät kyytiä pääkaupunkiseudulle. Sopisiko kenenkään kesäreissuihin?

Olen menossa viikolla 29 Helsinkiin,joten jos tuot kirjat ensi viikolla Turkumiittiin voin kuriiroida ne.
Profile Image

Olen menossa viikolla 29 Helsinkiin,joten jos tuot kirjat ensi viikolla Turkumiittiin voin kuriiroida ne.

Kiitos :)
Profile Image
Ilmoittauduin kurssille Vantaalle 28. - 30.8. :)

Todennäköisesti kutsun miittiäkin koolle, palataan siihen lähempänä.
Profile Image
Ilmoittauduin kurssille Vantaalle 28. - 30.8. :)

Kurssin kakkososa on lokakuussa Pasilassa ja vimppa kerta marraskuussa Vantaalla. Eli loppuvuonna kirjat kulkee hyvin kohti pohjoista :)
Profile Image
Käväisen ensi viikolla Joensuussa Ilosaaren merkeissä, joten lauantaina 15.7 jäisi hyvää aikaa miitata jotakuta, jos kuriroitavaa on. Viestiä mulle päin!
Profile Image
Miekin oon rokkiin menossa, mutta jos jotain on tulossa tai menossa niin yritetään järkätä joku kohtauspaikka :) Vai olisikohan siellä kirjanarikkaa :D
Profile Image
Lähden huomenna Kuopioon, jos jollain on tiedossa näin hätäisellä varoajalla kuriirikirjoja Tampereelta siihen suuntaan, kyytiin mahtuu.
Profile Image
Tiedoksi Cachecon-ketjun lisäksi myös tänne kuriiriketjun puolelle:

Kiven Allan kaupalle voi jättää kirjoja kuriroitavaksi Tampereelle miitissä käyville crossareille, vaikka en olekaan siellä itse paikalla. Haen mahdolliset BC-kirjat sitten huomaani Kiven Alta ja kuskaan kirjat Tampereen miittiin.
Profile Image
Jos lahtilaisilta löytyy kirjoja Tampereen suunnille, niin nyt niitten on mahdollista liikkua eteenpäin. Saavun Lahteen aamulla yhdeksän aikaan ja jatkan matkaa joskus iltapäivällä. Pm tavoittaa!
Profile Image
Huomasin, että lunatumin toivelistalla on kaikkea mahdollista toteutettavaa. Sattuuko kukaan reissaamaan etelästä pohjoiseen, vai kokoanko ajan kanssa SmartPost-pakettia?
Profile Image
missäs kaukana hän asuu?
Profile Image
Savukoski sanoo profiili, eli täältä kolkalta katsottuna ihan maan toisella laidalla.
Profile Image
joo en mää ihan nii kauas reissaamassa oo.
Profile Image

Pks-Turku-PKs

Olen 11-13.8 vkl turussa kylpylssä, tapaaminen onnistuu su, kuriroin kirjoja molempiin suuntiin.
Profile Image
Meno ke aamulla, paluu su iltapäivällä. Molempiin suuntiin mahtuu muutama kirja omieni lisäksi.
Profile Image
Kuriiri on aamupäivällä toimittanut kirjasi sovittuun paikkaan.
Profile Image
Viivyn yhden yön Tampereella ja kyselinkin jo porukkaa miittiin toisessa ketjussa. Voin kuljettaa molempiin suuntiin yksittäisiä kirjoja (liikun julkisilla). Paluumatkan kirjan löytävät sitten aikanaan miiteistä tiensä eteenpäin Pohjois-Pohjanmaalla.
Profile Image
Matkaan Tampereelta Turkuun to 7.9. päivällä ja voin kuriroida kirjoja molempiin suuntiin, mikäli Turun päästä löytyy joku joka voi ottaa kirjoja vastaan/tuoda niitä mulle. Mieluiten juuri tuolloin torstaina, jolloin pyörin kyllä keskustan alueella koko iltapäivän ja illan - tarkoitus on vierailla ainakin sarjiskaupassa ja kirjakahvilassa. Olen Turussa lauantaihin saakka, mutta pe on kälyn väitöstilaisuus ja siihen liittyvät iltapirskeet, joten sinä päivänä tapaamista voi olla vaikeaa sijoittaa mihinkään väliin, ja la lähden yhden aikaan junalla.
Profile Image
Mä olen ainakin tuon viikon lomalla, joten jos ei mitään ihmeellistä osu kohdalle niin ehdin varmaan Turun päässä vastaanottajaksi. Pitää vähän kaivella hyllyä, josko olis kurioitavaa Treelle päin.
Profile Image
Hei, lähetän sulle yksärin!
Profile Image
Jotain sopii molempaan suuntaan.
Meno perjantaina ja paluu todennäköisesti sunnuntaina.
Profile Image
Ei minkään valtakunnan kiirettä. Kuriroitava kasa vaan kasvaa...
Profile Image
Tällä hetkellä en osaa yhtään sanoa, onko mulla asiaa/intoa tulla Poriin vielä ennen joulua, mutta ilmoittelen kyllä sitten jos sinne eksyn...
Profile Image
Tampereelle on menossa useampi kirja ja Turkuun päin yksi, onko jollakulla tiedossa reissua niihin suuntiin?
Profile Image
Onko kuriroitavaa?
Profile Image
On, on! Laitan yksärin tulemaan :)
Profile Image
Onko kuriroitavaa?

On, ainakin yksi. Tuon perjantaina.
Profile Image

TKU -> HKI?

Mulla yksi ohukainen ja yksi paksukainen odottaa kyytiä pk-seudulle. Sopiiko kenenkään liikkeisiin?
Profile Image
Olen menossa Hkiin parin viikon päästä, mutta vielä en tiedä aikatauluistani. Palataan asiaan, kun selviää miten ehdin siellä päässä sopia kenenkään kanssa mitään!
Profile Image
Kiva, palaillaan.
Profile Image
Appelsiini reissaa Turkuun ja takaisin 18.-19.10. omalla autolla, eli kirjoja mahtuu mukaan. Sovitaan vielä erikseen Turun väen kanssa miittiä.

1 2 Next 

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.