Luin äskettäin, että jokin suomalainenkin kustantamo tuo piakkoin näitä minikirjoja markkinoille, en muista mikä.
Näitä on nyt ollut paljonkin kirjaston ennakkohankintalistoilla. En minäkään muista mikä kustantamo, kun en niitä ostanut.
Forum » Finnish - Suomi » Parent Thread | Refresh | Search
Kirjavarasta yritän kahlata. Kirjassa on yli 500 sivua ja kirja pitäs saada hippakirjana seuraavalle lukijalle. Olen lukenut kirjasta nyt viidesosan ja kirja on kyllä veikeästi kirjoitettu, kun välillä selitellään kerrottuja asioita ja joitakin tietoja mainituista ihmisistä. Odottamatonta tekstiä, ei yhtään voi tietää, mitä seuraavalta sivulta eteen tulee :)
Rakastuin heti Game of Thrones kirjoihin ja harmittaa ihan hitosti kun en pyytänyt George R.R. Martinilta nimmaria kun hän oli Suomessa.
Kertokaahan arvon crossaajakollegat suositteletteko lukemaan sarjaa noinniinkun ylipäätään, jos telkkusarjan seuraaminen tuntui hitusen liian raskaalta?
Luin äskettäin, että jokin suomalainenkin kustantamo tuo piakkoin näitä minikirjoja markkinoille, en muista mikä. Ihan kiva vaihtoehto tiiliskiven ja sähkökirjan väliin.
The Dim Sum of All Things
tekijä(t): Keltner Kim Wong | Viihde
http://www.bookcrossing.com/---/11843869/
Aluksi tuntui taas hyvin vaikealta lukea englanniksi ja joistain kohista en tajua siis mitään, mutta kiva huomata taas sitten niitä kohtia mitkä ymmärtää melkein sanasta sanaan. Katsoopa mihin kirja lähtee sitten luettua. Toivoo lukijoita. :) Olen jossain puolen välin paikkeilla.
For the Sake of Elena: http://www.bookcrossing.com/---/4854240/
Mä luin Veren vangit tässä muutaman vuoden sisällä ja musta se oli suorastaan tappavan tylsä! Sitten ihmettelen, että miksi olen jossain pokkarikimppa-alessa maksanut jotain Vampyyri Lestatista?!
Parempiakin vampyyritarinoita on... Tuorein mitä oon lukenut, niin on Guillermo del Toron ja Chuck Hoganin vampyyritrilogia (Vitsaus, Lankeemus ja Yö ikuinen). Ihan kiva näkökulma asiaan. Mut kai se tässä on myönnettävä, että tykkään kans Twilightista ja Sookie Stackhouse -romaaneista (True Blood). Tykkään ylipäätään, kun "vanhat" asiat esitetään uudella tavalla tai uudesta näkökulmasta. Nii, ja tää vampyyrikirjojen ahmiminen on vähä sellainen työprojekti, joka on alkanut jo jokunen vuosi sitten, mut nähtävästi on jäänyt päälle, vaikkei ne vampyyrikirjat enää ihan niin hittejä olekaan.
... kun joudun taas palauttamaan lainasto kirjan lukemattomana.
Katoin teijän kirjaston sivua, niin lainat voi uusia 5 kertaa, esim. netissä omilla tunnuksilla tai vaikka soittamalla kirjastoon.
kirjastothan kasvattavat lainaustilastoja silläkin, jos joku uusii kirjansa, tekee sen sitten netissä, puhelimessa tai paikan päällä.
Katoin teijän kirjaston sivua, niin lainat voi uusia 5 kertaa, esim. netissä omilla tunnuksilla tai vaikka soittamalla kirjastoon.
Ja jos ei kirjastokohtainen uusintamäärä riitä, kirjan voi palauttaa tiskille ja lainata heti uudestaan, ellei sitä ole varattu.
kirjastothan kasvattavat lainaustilastoja silläkin, jos joku uusii kirjansa, tekee sen sitten netissä, puhelimessa tai paikan päällä.
Tästä sanottiin kirjastossa X, että uusinta ei lisää tilastolukua, vain palautus + uudelleenlainaus lisää. Ehkä se on muuttunut siitä kun kysyin, tai ehkä se on kirjastokohtaista?
Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.