200 rekattua ja 100 villiä -arvonta *ARVOTTU*

Forum » Finnish - Suomi | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Seuraava villi vapautukseni on sadas ja rekattuja kirjojakin on jo 200, joten järjestänpä minäkin pienen arvonnan pyöreiden lukujen kunniaksi. Toivoa voi SAA- ja LUE-hyllyistä. Arvon sunnuntaina 12.8. illalla kolme voittajaa (yhden joka sadalle) sen jälkeen, kun olen saanut lapsukaiset nukkumaan (eli noin kello 21).

Onnea arvontaan! :)

kirjakko 6 yrs ago
Onnea!
Johan olet ollut villi! Jos arpa suosii, niin vaikka tuota Deadly Decisionsia kokeilisin.

Laitan tähän muutaman vaihtoehdon siltä varalta, jos arpa suosii. Näistä mikä vain käy, mikä on halvin postittaa tai mikä tulee ensin luetuksi.

Kolmas tyttö, Ihmemaa tai Oliver Twist.

Minua kiinnostaisi TBR-hyllystäsi Fatiman käsi tai Kabulin pääskyset.

Rei Shimura kiinnostaisi (kumpi tahansa), jos käy arpaonni.

Löytyi SAA-hyllystäsi kiinnostava opus: Pirjo Tuomisen Mariaana Vantaan tytär.
Oikein hauskaa arvontaa :)

Arvonnan jätän nyt väliin, koska en meinaa nytkään mahtua pikku yksiööni kaikkien kirjojeni kanssa. ;)

Tosi hienot luvut, onnea!

Rohtola 6 yrs ago
Onnea!
Onneksi olkoon tasaluvuista!

Jos onni suosii, lukisin Jouko Heikuran Mustien vuorten varjossa...

Onnea! Jos arpaonni suosii minua, toivoisin Berliininpoppeleita.

Jos viuhka käy, niin toivon minulle ja krumeluulle tutustumista Tylypahkaan eli toiveena on LUE-hyllystäsi Harry Potter ja viisasten kivi. Kiitos arvonnasta!

Tasaluvut on oikein kivoja. Arvontaankin osallistun, kun kiinnostaa tuo Ystävät hämärän jälkeen.

Tarna 6 yrs ago
Onnittelut!
Arvonnan jätän tällä kerralla väliin. Jos sinä sen sijaan löydä SAA-/LUE-hyllystäni jotain kiinnostavaa, niin ilmoittele. :)

Toiveeni on Hopealuistimet, jos arpaonni on myöten.

Kiitos arvonnasta :)

Toiveena Knut Hamsunin Viktoria (koska luin just hänestä hänen vaimonsa Marien kertomana, mutta en ole herran itsensä tuotantoa lukenut) tai Neil Gaimanin Tähtisumua (koska hänen American Gods-kirjasta pidin kovasti). Kiitos arvonnasta!

sannuli 6 yrs ago
VS: Onnea!!
Jos arpaonni suosii, Tolstoin Ylösnousemus olisi kiva. Jos se on tiiliskiven kokoluokkaa niin toinen vaihtoehto on Dinan tarina. Kiitos arvonnasta :) Melkoiset tasaluvut sulla kyllä on! :D

Onnenpoika 4vee päätti valvoa arvontaan asti ja nosti sinisestä Nalle Puh -pussukasta voittajiksi kirjakon, Anuliinin ja katikon. Onnittelut voittajille! Kirjakolle voin tuoda palkinnon miittiin (sopinee?), Anuliinin ja katikon osoitteet ovat tallella viime kesän elokuun arvonnan jäljiltä, toivottavasti pysyneet samoina. :) Shimuran voisin lukaista ennen katikolle lähetystä, Mariaanan pistän postiin heti, kun ehdin.

Kiitokset kaikille osallistujille. :)

Osoite on pysynyt ihan samana jo vuodesta 1996 :)

Oi, onni on potkaissut! Kiitos kun laitoit yksäriäkin, en olisi varmaan ehtinyt muuten huomata.
Kirjalla ei mitään kiirettä, luettavien pino on pysynyt kiitettävän korkeana =0.

Osoite on pysynyt samana.

Kiva kun huolehdit kirjan miittiin, vaikken ehtinytkään vastata ajoissa.

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.