corner corner OT: Keräilijöiden osto-, myynti- ja vaihtoilmoitukset

Forum | << Finnish - Suomi | Refresh | Search

corner corner

Sort Options Toggle Stats Options

Profile Image

OT: Keräilijöiden osto-, myynti- ja vaihtoilmoitukset

Nyt kun on ollut puhetta postikorttien ja -merkkien keräilystä, ajattelin perustaa tällaisenkin ketjun. Tässä ketjussa tavarakeräilijät voivat ilmoittaa, mitä tavaraa haluaisivat ostaa/myydä/vaihtaa. Tästä voi sitten itse kukin käydä katsomassa, jos joku haluaisi juuri sinun tavarasi pois kuleksimasta.

Complete Thread

1 2 3 4 5 6 7 Next 

Profile Image
Nyt kun on ollut puhetta postikorttien ja -merkkien keräilystä, ajattelin perustaa tällaisenkin ketjun. Tässä ketjussa tavarakeräilijät voivat ilmoittaa, mitä tavaraa haluaisivat ostaa/myydä/vaihtaa. Tästä voi sitten itse kukin käydä katsomassa, jos joku haluaisi juuri sinun tavarasi pois kuleksimasta.
Profile Image
Jos nyt jollakulla sattuu olemaan nurkissaan joutavia 70-luvun tai 80-luvun HH-lehtiä...? 70-luvulta otan suunnilleen ihan mitä löytyy, 80-luvulta lehtiä joissa on joko Niemelän tytöt -sarjiksia tai Lena Furbergia.

(Ilmaiseksi ei tarvitse luopua, mutta hirveitä summia en voi lehdistä maksaa.)
Profile Image
eri kielisiä Aku Ankkoja tai muita Disney-sarjakuvia. Minä henk.kohtaisesti taas vaihtaisin mielelläni vanhempia käyttämättömiä postikortteja, esim. luonto tai muut eläimet kuin lemmikkieläimet, tarvisin niitä vaihtotarkoituksiin. Voisin lähettää vastineeksi jotain mikä on helppo postittaa (tarroja, vihkoja, esitteitä eri maiden nähtävyyksistä/paikoista - erityisesti Englannista, kirjekuoria ja papereita, karkkia, tietysti kirjoja, teepusseja.. keksi itse! )
Profile Image
kuten monet tietävätkin, harrastan edelleen käsinkirjoitettuja kirjeitä. Joten jos joku haluaa luopua kirjepapereista, niin otan mielelläni vastaan. Koolla ei väliä eikä sillä vaikka jokainen paperi olisi erilainen eli kokonainen paketti ei tartte olla.
Profile Image
nuoruudesta kirjoittelu on vähentynyt, taidan toimittaa sinulle osan laatikon sisällöstä kesäpäivillä.
Profile Image
Minä(kin) voin tuoda kasan 80-luvun alkupuolen heppahulluja kesäpäiville tai toimittaa Joensuuhun jotenkin muuten. Saat vaikka koko kasan, jotka eivät ole omiani vaan jostain omituisia kiertoteitä meille eksyneitä :)
Profile Image
> Minä(kin) voin tuoda kasan 80-luvun
> alkupuolen heppahulluja kesäpäiville tai
> toimittaa Joensuuhun jotenkin muuten. Saat
> vaikka koko kasan, jotka eivät ole omiani
> vaan jostain omituisia kiertoteitä meille
> eksyneitä: )

Oii, tämä olisi ihanaa, kiitos! Olen tulossa kesäpäiville, joten lehdet siirtynevät kätevästi käsistä käsiin siellä. :-)
Profile Image
puhelukortteja. Voisin vaikka tuoda ne kesäpäivien vaihtopöytään. Mielelläni nappaisin vaihdossa kirkko- ja paikkakuntakorteja ja uusia käytettyjä suomalaisia postimerkkejä ja urheilumerkkejä ympäri maailman.
Profile Image
muistelen HGG-listalle jonkun toivoneen kahvipusseja?

Töissä yritän opettaa ihmisiä kierrättämään, joten kahvipusseja tarjolla, pääasiassa 80g pikkupusseja.
Osa menee jo kotipaikkakuntani 4H:lle, mutta keräykseni tuottaa jo hiukan liikaa heidän tarpeisiinsa, eli juodaan paljon kahvia!

Vapaaehtoinen vastalahja on opettaa minut tekemään kahvipusseista käyttöesineitä :D

Löytyy myös postimerkkejä, mutta n. miljoona kappaletta samaa, ei kovinkaan paljon erilaisia.
Profile Image
Minä haluaisin kahvipusseja. Kiitos! :)
Profile Image
oh, en ollut huomannut vastaustasi, sokea minä :D Laitan PM
Profile Image
niitä kerään. ei väliä ovatko käytettyjä vai ei. voin ostaa halpaan hintaan tai vaihtaa johonkin. melkoiset kokoelmat vaihtotarkoituksiin on minulla ainakin kaikenmaailman muita postikortteja, koska harrastan vaihtelevan aktiivisesti postcrossingia minäkin.
Profile Image
olen repinyt postimerkit saamistani paketeista, en itse kerää.
On Etelä-Afrikkaa, USA:ta, Ruotsia, Suomea...
Kuka haluaa?
En tarvii vastalahjaksi mitään, muistutan vaan siitä että Amnesty International tekee arvokasta ihmisoikeustyötä ja uudet jäsenet/lahjoitukset ovat aina tervetulleita :)
http://www.amnesty.fi/---/index_html

Eka joka lähettää PM:n saa postimerkit
Profile Image
Haussa olisi nyt ensimmäisen sukupolven ponit eli niitä vanhimpia poneja. Voin maksaa ihan hyvin eli huutonet-hinnan noin 5 euroa/hyväkuntoinen poni, harvinaisuuksista enemmän. Myös huonokuntoiset ja roskiskuntoiset kelpaavat halvalla. Postikulut voin maksaa myös. Jos haluat vaihtaa johonkin muuhun valuuttaan, sekin käy.
Profile Image
Ne tulevat isälleni. (Ja aikanaan mulle, huh, kun olen ainoa lapsi.) Ei tarvitse toimia!

Ei nyt ihan mitään kuvattomia/tekstittömiä kyniä, vaan sellainen mainos/turistikama on juuri sopivaa.

Minä tuon kesäpäiville ainakin postikortteja ja -merkkejä. Jos joku haluaa kynistä jotain vastineeksi, laita pm etukäteen. Kiitos!
Profile Image
No kirjojakin tuon!

Ihmettelen kyllä, miten raahaudun sinne Suomenlinnaan kaiken kaman kanssa...

Jos joku haluaa antaa minulle kirjoja Haihatukseen, Joutsaan, vietäväksi, niin joitakin voin ottaa paluumatkalla reppuun. Ks. http://www.haihatus.net

Edit: Haihatukseen siis tulee bc-hylly. Edellyttää tosin pääsymaksun maksamista näyttelyyn...
Profile Image
> Ne tulevat isälleni. (Ja aikanaan mulle,
> huh, kun olen ainoa lapsi.) Ei tarvitse
> toimia!

> Ei nyt ihan mitään kuvattomia/tekstittömiä
> kyniä, vaan sellainen mainos/turistikama
> on juuri sopivaa.

OI IHANA! Mulla on jonkin verran kerääntynyt mainoskyniä, joista haluaisin eroon. Nyt mulla on siis kanava - Jaatiina. Toimitan nipun jonkun mukana kesäpäiville. :)
Profile Image
Mun kokoelmiin käy sekä uudemmat että vanhemmat My little ponyt. Pellefantti-sarjiksiakin voin vastaanottaa, vaikka niiden saaminen onkin aika epätodennäköistä. Vaihdossa annan kyllä mielelläni jotain, mistä voidaan neuvotella erikseen tapauskohtaisesti. Kaikkea muuta keräilyä olen koittanut rajoittaa, niin en ainakaan tällä kertaa toivo enempää.

Joillekin tänne jo kirjoittaneista mulla taitaa olla jotain, mutta en vielä lupaa mitään kun en kumminkaan muuttolaatikoistani mitään löydä enkä ole vielä ihan satavarma mistä kokoelmantyngistä raaskin luopua.
Profile Image
Taivaan Pilarit-lautapeli on ollut lievähkö pettymys minulle, ei minun peli. Liian paljon pieniä yksityiskohtia, vaiheita, kortteja, ukkoja...
On varmaankin hauska peli oikeantyyppiselle ihmiselle, ei vaan ole minun juttuni!
Vaihdan sen mielelläni kolmeen kirjaan wishlistiiltäni! Peli kuriroituu Kesäpäiville.

Peli on saanut suht hyvät arvostelut:
http://www.lautapelit.fi/product.asp?...

Profile Image
Poikani kerää eurokolikkoja, ja hakusessa olisivat vielä seuraavat:

-Belgia: 1snt,2snt,5snt,10snt
-Saksa: 1snt, 2snt
-Irlanti: 1snt,2snt,20snt,50snt
-Espanja:2snt
-Kreikka:1snt,2snt,2e
-Ranska: 2snt
-Italia: 1snt,2snt
-Luxemburg: 1snt,2snt,5snt,10snt,50snt,2e
-Hollanti: 1snt,2snt
-Itävalta:1snt,2snt,50snt
+ uudet euro-kolikot (Malta,Slovenia,San Marino,Kypros ?)

Vaihtoon voisin tuoda postimerkkejä tai käytettyjä postikortteja tai kirjoja!

Profile Image
Minulta löytyvät:

Belgia: 1s, 2s, 5s
Saksa: 1s, 2s
Irlanti: 1s
Italia: 1s
Hollanti: 1s, 2s
Itävalta: 2s
Profile Image
-Saksa: 1snt
-Irlanti: 1snt,2snt
-Espanja: 2snt
-Italia: 2snt
-Luxemburg: 10snt

Profile Image
Minulla olisi listaltasi nämä, voin tuoda vaikka ensi viikon miittiin.

Belgia: 10snt
Saksa: 2snt
Irlanti: 50snt
Ranska: 2snt
Italia: 2snt
Profile Image
Innostuin tuosta lautasliinakoristelusta tosi paljon. Eli jos jollain on jotain vanhoja lautasliinoja lojumassa pitkin kaappeja, niin otan mielelläni vastaan.

Vaihtarina voin oikeastaan tarjota valitettavasti vain kirjoja avl- tai tbr-hyllystäni (eikä tbr-hyllystäkään ihan jokaista). Minä kun olen opetellut pääsemään ylimääräisestä tavarasta eroon. Menikin monia vuosia. Toki voi antaa noista omista lautasliinoista vaihdossa, niitä vain sattuu olemaan kolmea erilasta tällähetkellä.. Eli ei mitään kovin hyviä vaihdokkeja. :(

Profile Image
amuletit, kristallit, simpukat, nahkanauhat, nyörit, satiininauhat, rikkonaiset kaulanauhat, rannekorut, korvakorut...kaikki käy!
Profile Image
Helmet eivät aivan onnistuneet, joissakin on hiukan halkeillut pinta tms. En myöskään lopulta keksinyt niille mitään käyttöä. Osa helmistä on kolmionmallisesta palasta rullattuja 4cm pitkiä systeemejä ja osa litteitä ja pyöreitä. Värit keltainen, vihreä ja niiden sekoitukset (joukossa taisi olla valkoistakin).
Profile Image
jos jonkun kellarin kätköissä sattuisi olemaan.
huom. vain tuon vuoden (ts. ajalta jolloin Marika B. vielä oli päätoimittaja)
Profile Image
Paljon niitä ei ole, mutta kun en itse niitä tarvitse, niin voin tuoda mukanani. Vastineita en tarvitse.
Profile Image
Tällaisia löytyi tuossa taannoin ja eihän se satu kysyä, jos joku näitä haluaisi. Kyseessä on SG:ien kulta-aikaan kerättyjä kortteja, joita kerättiin ihan valokuva-albumin näköiseen kansioon (A5 muistaakseni). Merkkiä en muista, eikä korteissakaan mitään numeroita ollut. Niitä kerättiin kansiossa olevien mustavalkokuvien perusteella, että mihinkä kohtaa kansioita tietty kortti kuului.

Kortit ovat tällä hetkellä Kuopiossa, mutta ne saadaan myös Turkuun, ja jommastakummasta kaupungista kortit saa, tai sitten järkätään kuriirikyytiä muualle (varmaan liikaa lähetettäväksi yhdessä helposti-kuoressa).
Profile Image
Jos kukaan ei halua, niin menevät paperinkeräykseen! Saa siis ottaa tuunaustarvikkeiksi tms., mitä ikinä keksiikään.
Profile Image
> Jos kukaan ei halua, niin menevät
> paperinkeräykseen! Saa siis ottaa
> tuunaustarvikkeiksi tms., mitä ikinä
> keksiikään.

Ei jätepaperiin! Laitan PM:n.
Profile Image
Halvast keräilee kissoja, ilveksiä, pöllöjä ym.

Minä keräilen mm. museokortteja (erityisesti paikallis- ja erikoismuseot lämmittävät mieltäni), linnoja, Ruotsin kuninkaallisia, Lontoo-kortteja ja Berliini-kortteja, nostalgiakokoelmaan sujahtavat vanhat Lahti-kortit, samoin Hollola ja Sysmä.

http://www.flickr.com/---/liisan_postikortit

Keksimme varmasti jotain vaihtareiksikin, vaikka muuton jälkeen ei ole vielä kertynyt paljoa tavaraa.

dotdot ja Halvast
Profile Image
Pojat ovat innostuneet lippisten tuunauksesta ja sitä kautta ovat alkaneet keräillä pinssejä. Kaikenlaisia pinssejä otetaan vastaan :)
Profile Image
> Pojat ovat innostuneet lippisten tuunauksesta ja sitä
> kautta ovat alkaneet keräillä pinssejä. Kaikenlaisia
> pinssejä otetaan vastaan:)

Käyvätkö rintamerkit? Mulla olis muutama..
Profile Image
Sorry, nyt vasta huomasin ystävällisen tarjouksesi, bookwormess, rintamerkit ovat yhtä lailla tervetulleita!
Profile Image
Olen ihan vakavissani antamassa innokkaalle _sisustajalle_ viulun, joka ei siis ole aivan ehjä. Eikä niin siististi tehty tai upeaääninen (päivävastoin pikemminkin aika tukkoinen), että kannattaisi korjatakaan, koska ei arvoakaan ole useampaa kymppiä. Se on tehty 60-luvulla Hämeen suunnalla. Päälikannessa on halkeama ja korjauksen kannalta ongelmallista on mm. että kansi on alunperin liian ohut, ja korjaus on aika monimutkaista ja vaikeaa, voi olla ettei onnistuisi ollenkaan. Korjauksien hinta-arvioitakin kyselin alkuvuonna, ja on niin kallista, että mieluummin kannattaa ostaa uusi ehjä, kuin korjata tätä yksilöä. Lisäksi pohja on hiukan irronnut, niin ja yksi kielikin katkesi vanhuuttaan. Jos tämä soitin olisi jokin upea keräilyversio, siisti, ja ehjä, toki soittaisin sillä itse :)
Mutta nyt sopisi esim. näyteikkunaan tai muuten vaan sisustukseen oikein hyvin, jos tykkää ripustella soittimia seinälle, sen sijaan että on pölyttymässä kaapin päällä.

Editoitu: hiukan lisäinfoa.
Profile Image
minkäläisiä pokemon-palloja?? Matthias kerää Pokemon-hahmoja...
Profile Image
Laitan pm:n, hippolein! Nämä ovat semmoisia muovipalloja, joista löytyy Pokemon-hahmo sisältä :)
Profile Image
Poistin käytöstä valkoisen 120 senttiseen sänkyyn sopivan kulmalakanan, jossa on iso reikä. Se on siis joltisenkin kulunut, mutta jos joku löytää sille käyttöä (esim matonkuteiksi tms) niin annan mielelläni. En haluaisi laittaa roskiin.
Profile Image
kankaisen koskettelukirjan sivujen vuoriksi, kun tein kaksi uutta kirjaa. Joten jos ei joku muu keksi parempaa käyttöä sille, niin voisin käyttää seuraavaan kirjaan.
Profile Image
> Joten jos ei joku muu keksi parempaa
> käyttöä sille, niin voisin käyttää seuraavaan kirjaan.

Tuon sinulle miittiin, kiitos!
Profile Image
Toiveeni on jo HGG-listallakin, ja tiedän että se kuulostaa hullulta, mutta mikäli jollakulla on tyhjä/puolikäytetty/muuten vaan hylätty nestemäinen rajausväri, ottaisin niitä mielelläni vastaan. Pelkkä se pensselikin riittää. Poikaystäväni nimittäin harrastaa näitä Warhammer-juttuja, joissa maalataan itselle sellainen pikkufiguuriarmeija ja ilmeisesti eyeliner-pensseli on juuri sopivan tarkka pienten yksityiskohtien maalaamiseen. Käytän kyllä eyelineria, mutta minulla menee ehkä yksi kahdessa vuodessa ja poikaystäväni tuhoaa omiaan maalatessaan huomattavasti nopeammin. Hänellä on tällä hetkellä ainoastaan yksi minun vanhani (josta koko juttu lähti käyntiin kun ollessani heittämässä purkkia pois mieleeni välähti, että pensselille voisikin löytyä käyttöä) ja muutama, jotka ostettiin jostain halpahallista euron kappale.

Kaivelkaahan siis meikkivarastojanne, tytöt (ja miksei tietysti pojatkin)! Jos olette yhtään samanlaisia kuin minä, niin jostain kätköistä löytyy yleensä meikkejä, joita ei ikinä tule käytettyä ja jotka ovat vanhentuneet aikoja sitten.
Profile Image
Tiedän, sangen outo tarjous, mutta onko kellään mitään käyttötarkoitusta vanhoille huulipunille? En halua, että kukaan käyttää niitä meikkaamiseen, mutta tuntuu tavallaan pahalta kipata roskiinkaan lähes käyttämättömiä kappaleita. Aina silloin tällöin tulee ostettua puna, joka ei sitten sovikaan tai muuten vaan jää käyttämättä. Nytkin reissulta tarttui mukaan puna, joka jättää huulet kirkkaan anilliininpunaisiksi, eikä väri lähde kuin vahvalla puhdistusaineella...
Profile Image
Oi, minä ottaisin ne heti ja käyttäisin omaan naamaani, mutta minulla on nyt niin paljon kaverin vanhoja ja roskiksesta dyykattuja punia, etten voi ottaa.

Minulle saa edelleen tarjota Hasbron poneja ja Mattelin barbeja.
Profile Image
...eli olisikohan kenelläkään käyttöä näille nurkkiini kertyneille:

Ensinnäkin pieni digikamerakotelo niskalenkillä. Gollan, vaaleansininen ja kukkakuvioinen, ihan uusi ja käyttämätön, jostakin kaupanpäällisenä saatu. Oma digikamerani (ei mitenkään uusi) on tähän liian iso joten minulla ei ole tälle oikein mitään käyttöä. Haluaako joku? Tarvittaessa voin antaa kotelon mitat.

Toisekseen: kohtuullisen iso ja sekalainen valikoima pääsiäismunista tulleita pikkuleluja. En oikein tee niilläkään mitään. Haluaako joku rasiallisen? Alle kolmivuotiaille lapsosille niitä ei parane antaa, mutta muuten niitä voi minun puolestani pyytää mihin tarkoitukseen tahansa.
Profile Image
Meillä aina tervetulleet ... lapset ilahtuvat aina ylläreistä!
Profile Image
Selvä, varaan ne teidän lapsille! :-) Katson vielä laitanko ne postiin vai lähetänkö kuriirikyydillä.
Profile Image
Kuriirikyyti käy jos sellainen on tänne tulossa.
Profile Image
Selvä, varattu sinulle! Eipä tuon postittaminenkaan kalliiksi tulisi, mutta minulta taitaa olla joka tapauksessa tulossa PK-seudulle kuriirikyydillä yhtä sun toista vielä ennen vuodenvaihdetta, joten katsotaan jos lähettäisin sen samalla. :-)
Profile Image
Vilma autoilee Joensuusta Hesaan ennen 1.12. jolloin on hammaslääkäri joten hän tullee vika päivä tai niillä main. Niora, sinullahan on puh.nro?
Profile Image
On, on puhelinnumero, kiitos. Pitää muistaa ottaa hyvissä ajoin yhteyttä. Kiitos sinulle ja Vilmalle kuriroinnista! :-)
Profile Image
Mahtaisiko täältä löytyä joku kolikkojen keräilijä? Vanhempani harrastivat joululomalla siivoamista ja lykkäsivät minun selvitettäväkseni kasan sekalaisia kolikoita. Olen keräillyt joukosta pois käytössä olevat ja meille teorisassa vielä tarpeelliset, mutta muita on vielä aika iso kasa. Löytyykö täältä siis joku, jota tämä kasa kiinnostaisi?

Kolikot ovat lähinnä nykyisten Euro-maiden entisiä valuuttoja ja siis kolikoita sieltä pienemmästä päästä enimmäkseen. Joukossa on tosin myös joitakin eksoottisempia kolikoita, kuten Hong Kongin ja Israelin, sekä myös muutamia, joista en valtiota onnistunut määrittelemään.

Kolikot annetaan pois ilmaiseksi. EN mielelläni postita, koska kolikoita on sen verran, että niistä tulee turhan painava paketti, mutta kuriirin kyydissä kehtaan kyllä laittaa tulemaan, jos se vaan millään järjestyy.

Niin ja sellainen huomio vielä, että se, joka on kiinnostunut saa ottaa koko kokoelman, sillä minulla ei ole aikaa setviä, mitä ketäkin kiinnostavaa joukosta löytyy. Vastaanottaja saa sitten tehdä turhilla mitä tykkää.
Profile Image
Minun kuopukseni on intoutunut keräämään kolikoita, joten ilolla ottaisin niitä vastaan. Tampere vaatisi kuitenkin kuriiria, joten anna suosiolla lähempänä asuvalle, jos joku ilmoittautuu!
Profile Image
Ok, kattellaan, jos lähempää (=Helsingin seudulta) joku ilmaantuu, mutta eipä tuo kuriirin järjestäminen Helsinki-Tampere välille onneksi ole kovin vaikeaa, etenkin, jos kolikoilla ei ole kova kiire.
Profile Image
Jos pussi kulkee Turun kautta, niin Israelin raha kiinnostaa. Mutta ei todellakaan mikään must. :)
Profile Image
Annan jollekin pääkaupunkiseutulaiselle kolme kissanruokapussia, joita meidän Pekalle on aivan turha antaa. Ei uppoa. Tarjolla on siis Kitekat Jänistä ja kalkkunaa kastikkeessa, Kitekat Lammasta ja kanaa kastikkeessa (100g/pss) ja Whiskas Mmmmmm Sardiinia (85g/pss).

Jos tuntuu siltä, voin myös vaihtaa joko Whiskasin pusseihin (mielellään kastikkeessa, mutta hyytelökin menee) tai Latzin pusseihin (taas mielellään kastikkeessa, As good as it looks ainakin uppoaa kuin kuuma veitsi voihin...). Ja Sheba (luonnollisesti kastikeversiot..) toimii herralle myös.

Eihän tmä keräilijöille ole mutta onko meillä yleistä osto-, myynti- ja vaihtopalstaa?
Profile Image
Ei kenelläkään sattuisi olemaan kyseisen sarjan nukkeja. Valmistaja on Hornby. Olisin erittäin halukas ostamaan vaikka kuluneenkin. Kyseinen nukke on noin 12 cm pitkä, jalkanivelet taipuvat ja jalat ovat lättäjalat. Jalat taipuvat myös niin, että nukke voi ratsastaa. Hiusten alla on suipot keijunkorvat.

http://www.geocities.com/wyldethingsltd/

Profile Image
Olen saanut kaikenlaista kivaa glenystasmanialta Australiasta, ja hän on puolestaan pyytänyt minulta apua lastenlastensa postimerkkiharrastuksen tukemisessa. Omat merkkini olen tähän asti antanut hyväntekeväisyyteen, ja vaikka nyt keräänkin jäljellä olevat, ei niitä kovin monta kerry. Pystyisikö kukaan auttamaan?

Vaihdokiksi tarjoan kirjaa AVL-/TBR-hyllystäni (jälkimmäisen toimitus kyllä kestää rinkien ja louhintahaasteen - *huoh* - takia), kirjanmerkkejä, käyttämättömiä postikortteja tai mitä nyt kenellekin mieleen tulee ehdottaa ja mitä löydän tai kykenen hankkimaan.
Niin, ja tarvittaessa lähetän tietysti postituskuoren. Sellaisen jossa on oikein postimerkit - saisinpahan samalla edes jonkun suomalaisen merkin eteenpäin toimitettavaksi. :)
Profile Image
Mulla on varmaan jossain. Jokunen vuosi sitten piti niitä lähettää johonkin hyväntekeväisyysjuttuun (jota joku kv-bookcrossaaja mainosti), mutta jäi sitten muuton ja muun sähellyksen takia silloin. Jos nyt löydän sen kirjekuoren jostain, niin saat toki merkit. Koskas näitä tarttis?
Profile Image
> jostain, niin saat toki merkit. Koskas näitä tarttis?
Ihan koska vaan. Ei mun niitä kaikkia kerralla tarvi lähettää. Jos vaikka voitais tavata kahvilla/lounaalla jossain vaiheessa. Muutenkin on pitänyt ottaa sinuun, CL:ään ja lii5aan yhteyttä; olis vähän juteltavaa. ;)
Kiitos!
Profile Image
Ryhdyn kaapimaan kaapista merkkejä, ja olen vain iloinen saadessani niille lopullisen sijoituspaikan.
Profile Image
Saat ihan ilman vaihdokkia; keräsin HGG-pakettia varten, jota en sitten lähettänytkään... suomalaisia merkkejä; käytettyjä kuoresta irti leikattuja. Laita PM varustettuna osoitteella niin laitan huomenna postiin.

EDIT: ehkä 60kpl, osa samoja.
Profile Image

> EDIT: ehkä 60kpl, osa samoja.

Täällä ehkä kans muutama kymmenen, ja aivan varmasti samoja kuin sekä itsellä että muilla. Mutta onhan Australiassa lapsia.
Profile Image
> Täällä ehkä kans muutama kymmenen, ja aivan varmasti samoja
> kuin sekä itsellä että muilla. Mutta onhan Australiassa
> lapsia.

:D On, lapsia Australiassa.
Kiitos! Sinulla varmaan onkin osoite?
Profile Image
> EDIT: ehkä 60kpl, osa samoja.
Ei haittaa yhtään. KIITOS! Pistän PM:n ihan kohta.

Edit. PM lähetetty.
Profile Image
Laitan.

Edit. Laitoin. Ja tunnustan nyt tääläkin saaneeni jo kanssakrossaajilta niin paljon merkkejä, että ihan mielelläni suon etusijan muille mahdollisille merkinhamuajille.
Profile Image
Jotain vanhoja rotukissalehtiä ja Kissa-Faneja löytyy nurkista. Postittamaan en ryhdy, mutta Helsingin tai Söderkullan keskustasta löytyy...
Profile Image
Elokuvat:
AMADEUS (Milos Forman), 1984

ELÄMÄ ON IHANAA (James L. Brooks), 1997

BATMAN & ROBIN, 1997

ja TAPPAVA ASE, 1987

Viesti meni ensin väärään paikkaan.
Profile Image
Meillä on yhä yksi kolikoiden ja yksi pinssien kerääjä perheessä - molempia otetaan ilolla vastaan ;)
Profile Image
Täältä pesee! Käypikö kuriirikyyti?
Profile Image
Kiitos kovasti, Sirah! Kuriirikyyti käy vallan mainiosti. Täältä lähtee tulemaan sinulle 'vaihtarina' jotain sekalaista helmi- ja korutavaraa, kun sinä näköjään toivoit sellaisia :))
Profile Image
> Meillä on yhä yksi kolikoiden ja yksi
> pinssien kerääjä perheessä- molempia
> otetaan ilolla vastaan; )

Tuon sinulle torstaimiittiin jokusen pinssin, löytyi varastoista.
Profile Image
Valitettavasti kirjaystävämme tuli tiensä päähän. http://www.bookcrossing.com/---/6186716 Sen sivut olivat jo reunoiltaan reilusti kellastuneet, liimaukset kuivuneet ja pelastusyritykset olivat turhia. Koska en raaski viedä sitä suorilta paperinkeräykseenkään, ajattelin että mahtaisiko joku tarvita irtosivuja askarteluun? Edes muutamaa? Vaikka sataa? Sivut ovat normipokkarin kokoisia ja tosiaan ajan patina näkyy niissä.
Profile Image
Voitin lumilyhtyarvasta heijastinliivin, jonka toivoin olevan hieman pienempää kaliiberia, että olisi sopiva tyttärelle. No ei ollut. Eikä muut käytä, joten nyt olisi tarjolla näkyvyyttä heijastinnauhoineen päivineen. Ja värihän on tietty neonkeltainen. Mukaan säilytyspussi (myöskin neonkeltainen, kuinkas muutenkaan).
Profile Image
Olen miettinyt jo pitkään oman ostamista. Aiemmin annoin juurikin sellaisen jätti-ison poikaystävälleni, mutta olen hieman harmitellut sitä jälkikäteen. Olisi se hyvä tuolla isoilla, pimeillä teillä maaseudulla liikkuessa.

Olisi kiva saada oma liivi. :)
Profile Image
Täältä pesee. Peeämmää osoitteesi, niin postitan. Eikä maksa mittää, kun saan pois kuleksimasta =)
Profile Image
Oi, kiitos paljon! Jipii! Laitan pian PM:n.
Profile Image
Hyvä että kelpas. Nyt näyt liikenteessä kuin huutomerkki ;)
Profile Image
Sain Tauno Palo -DVD-sarjan, johon sisältyy sellaisia elokuvia, jotka minulla oli ennestään.
Tarjolla ovat Valkoiset ruusut, Avioliittoyhtiö, Se alkoi sateessa, Hilman päivät ja Isän vanha ja uusi.

Vaihtariksi toivoisin postikortteja, käytettyjä tai käyttämättömiä. Vaikkapa 10 käytettyä korttia (uusia vähemmän) / DVD.
Halvast keräilee kissoja, ilveksiä, pöllöjä ym. Minä keräilen mm. museokortteja (erityisesti paikallis- ja erikoismuseot lämmittävät mieltäni), linnoja, Ruotsin kuninkaallisia, Lontoo-kortteja ja Berliini-kortteja, nostalgiakokoelmaan sujahtavat vanhat Lahti-kortit, samoin Hollola ja Sysmä.

http://www.flickr.com/---/liisan_postikortit

Tuleeko kauppoja?
Profile Image
Kerro kuinka monta levyä mun mahdollisuus vaihtaa. Eli paljon kerään kortteja jotta saan levyt. Ja sanotaanko, että kerään niitä vaikka kuukauden? Olisko ok kauppa?
Profile Image
Saat vaikka kaikki:) 50 käytettyä korttia on melko määrä kerättäväksi. Uudet kortit Porin museoista (ei taide) ovat ehkä helpommin saatavissa. Minulla ei ole niitä kuin muutama, taitavat olla sinulta melkein kaikki. uusia riittää vähempikin. Jospa minä lähetän DVD-paketin ensin, ja katsotaan, mitä se maksaa? Hommaat sitten kortteja sen mukaan.
Profile Image
Ilmoittele sitten vaikka pm:llä, kuinka monta korttia (uusia/vanhoja).
Profile Image
sopivasti vielä vapaa viikonloppu, pääsen fiilisteleen.
Korttien keruu käynnissä...
Profile Image
Tässä pelissä on ikäsuositus 4+ ja maininta sen sopivuudesta esikouluikäisille. Opetellaan kellonaikoja viisarikellon ja digitaalikellon avulla.
Profile Image
Laitan viestiä lukutuolille...
Profile Image
Siivosin tuossa levyhyllyä ja samalla ennakoin vähän jossain vaiheessa tulevaa muuttoa. Olisin valmis luopumaan Yö-yhtyeen hyväkuntoisista cd-levyistä. Jäljellä olevat levyt ovat: Valo, Pirstaleet, 13.yö, Kuolematon, Lanka palaa & toinen puoliaika, Kymmenes kevät, Satelliitti, Pimeä puoli, Rakkaus on lumivalkoinen, Antaa soittaa, Hyviä vuosia ja Täältä tulee yö. Laita viestiä, jos joku kiinnostaa, voin kyllä postittaa.

Vastineeksi näistä en halua mitään. Tai, korkeintaan jonkun hyvän kirjan..

Profile Image
Jos sinulla on Yön kokoelmalevyjä niin olisin kiinnostunut niistä meidän kirjaston kokoelmiin. En ole lähiaikoina tulossa sinne suunnalle joten jos haluat antaa mieluummin sellaiselle jolle ei tarvi postittaa niin ymmärrän hyvin. Vastalahjaksi voit penkoa tbr- ja avl-hyllyjäni jos löytyy jotain.
Profile Image
> Jos sinulla on Yön kokoelmalevyjä niin olisin
> kiinnostunut niistä meidän kirjaston kokoelmiin.

Minulla olisi se "Yön parhaat" ,joka on siis vanhempi kokoelma. Vuodelta 1995. Voin toki sen postittaa, jos haluat.

1 2 3 4 5 6 7 Next 

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.